1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:47 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Ik dacht: Nou laat ik de kerstboom maar eens opzetten! Ik in het hok kijken waar al die troep ligt. Ik zie nog net de boom zelf, maar waar is de tas met versiersels? Nou die ligt onder een gereedschapskist en 2 enorme loodzware lijsten en nog wat andere troepSlim opgeruimd, Re
Gelukkig is het grotendeels van plastic, maar ik ben benieuwd hoe het er onderuit komt.
Bijna! Echt...quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:51 schreef bigbird het volgende:
Is het al 5 uur? Ik heb vandaag echt geen zin meer
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
die foto's mogen ook in het kerstfototopic hoor!!!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:51 schreef tombolafan het volgende:
niemand?
Oeh JJH, wat is dit ook al weer?
Super JJH???![]()
![]()
Ruim een uurtje nog.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:51 schreef bigbird het volgende:
Is het al 5 uur? Ik heb vandaag echt geen zin meer
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's precies de wijze hoe 4 op een rij naar mij vernoemd is.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef Ynske het volgende:
ik zei dus, ik kan weer rond mn bed lopen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef Ynske het volgende:
ik zei dus, ik kan weer rond mn bed lopen
De boom is ook nog scheef ineensquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
die foto's mogen ook in het kerstfototopic hoor!!!
dan zet je de foto rechtquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De boom is ook nog scheef ineens
Nou, ik kijk er vanavond wel naar.
Een scheve boom is wel natuurlijker...quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De boom is ook nog scheef ineens
Nou, ik kijk er vanavond wel naar.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zet je de foto rechtgeen mens die t ziet
Zo! Dat zie je niet, dat ie al zo oud is!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor de complimentjes over de kerstkaart. Kundun werkte goed mee, normaal heeft hij de lichaamshouding van iemand die zich stierlijk verveeld en nergens zin in heeft. Mooi licht, en de hond is zo vriendelijk om er eens mooi voor te gaan staan, zijn goede oog naar de camera lees: zijn enige oog. Meneer wordt in april 11, voor een Shar-Pei een hele leeftijd.
Dat is inderdaad een respectabele leeftijd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor de complimentjes over de kerstkaart. Kundun werkte goed mee, normaal heeft hij de lichaamshouding van iemand die zich stierlijk verveeld en nergens zin in heeft. Mooi licht, en de hond is zo vriendelijk om er eens mooi voor te gaan staan, zijn goede oog naar de camera lees: zijn enige oog. Meneer wordt in april 11, voor een Shar-Pei een hele leeftijd.
Ik had een fitofopo!!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wauw in een naamtopic voor Zwabbermans, geopend door JJH... daar moet ik wel in gepost hebben.
nest in hoekje proppen ftwquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
(mijn bed staat tegen 2 muren!
nou hier en daar begint hij al een paar rimpeltjes te krijgen hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo! Dat zie je niet, dat ie al zo oud is!respect!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou hier en daar begint hij al een paar rimpeltjes te krijgen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik slaap ook graag in een hoekje, dat voelt veilig.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Rossi mooi zitten en dom kijken
[ afbeelding ]
Rossie is prachtig en ze heeft een hele zachtaardige oogopslag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Jij had je pakket toch al ontvangen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef draculettetje het volgende:
brrrrr wat is het koud
en volgens track en trace is pakketje onderweg en er ligt nog geen briefje in de bus dus dat betekend toch dat ik het nog niet gemist heb?
goede middag allemaal!
rechts voor ons dan he... links voor hemquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overigens moet hij nog 10cm naar rechts om het bonuslevel in te vallen
van de SS wel maar ik wacht nu op mn cadeautje! nieuw fototoestelquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij had je pakket toch al ontvangen?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
spammertquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:07 schreef P.F het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe blog geschreven, ik zit in een testpannel van een beautywebsite! Ik vind het zo leuk om te doen!!![]()
!!
Dat zou ik ook wel willen oppakken, ik gooi al een boel hersenspinsels op papier, maar echt leuke verhaaltjes zijn het niet. Niet het geduld om ervoor te gaan zitten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:07 schreef P.F het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe blog geschreven, ik zit in een testpannel van een beautywebsite! Ik vind het zo leuk om te doen!!![]()
!!
Dat is een mooie subtiele manier om te zeggen dat ie aardig onnozel kijkt!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Rossie is prachtig en ze heeft een hele zachtaardige oogopslag.
either way, hij valt toch welquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
rechts voor ons dan he... links voor hem
Ik denk niet dat je het in mijn richting zoektquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen oppakken, ik gooi al een boel hersenspinsels op papier, maar echt leuke verhaaltjes zijn het niet. Niet het geduld om ervoor te gaan zitten.
oh, dat zou ik ook wel willen. gewoon wat schrijven en op internet gooienquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen oppakken, ik gooi al een boel hersenspinsels op papier, maar echt leuke verhaaltjes zijn het niet. Niet het geduld om ervoor te gaan zitten.
Ohw, ik schrok al, dacht toch al dat alle SS-pakjes binnen waren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van de SS wel maar ik wacht nu op mn cadeautje! nieuw fototoestel
oh dus dat bedoelen mensen als ze dat tegen mij zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is een mooie subtiele manier om te zeggen dat ie aardig onnozel kijkt!![]()
(sorry F_R!!!! ik vind m er lief uitzien, maar wel een beetje dommig...)
quote:
nu ook al hoor!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw, ik schrok al, dacht toch al dat alle SS-pakjes binnen waren.
Leuk een nieuw fototoestel.
Die ga je straks vast heel veel gebruiken als de kleine er is.
zonder een zeikerd te willen zijn, maar brandde en afspoelde, daar moet een n nog achter...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het in mijn richting zoekt!
ROFLquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FO-TOquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef JJH het volgende:
Mijn kat ligt heel gestroomlijnd te slapen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Rossie is prachtig en zehij heeft een hele zachtaardige oogopslag.
Oh! Zo bedoelde ik het helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is een mooie subtiele manier om te zeggen dat ie aardig onnozel kijkt!![]()
(sorry F_R!!!! ik vind m er lief uitzien, maar wel een beetje dommig...)
Je mist ook weinigquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef MrSubtle het volgende:
Jeeee wat gaat het hard vandaag?ik hou het gewoon niet bij
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nou, dat probeerde ik, en toen ik de camera aanzette werd ze wakker van het bliepje...
Oh oh, volgens mij is niemand in jouw omgeving straks meer veilig als jij je camera hebt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nu ook al hoor!
heb in tijden geen mooie foto van ronja of mn nichtje en neefjes meer gemaakt
meteen goed oefenen
Dit omdat de tot nu toe geprobeerde maskers altijd erg branddequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zonder een zeikerd te willen zijn, maar brandde en afspoelde, daar moet een n nog achter...![]()
verder goed stukje!!!
zeikerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zonder een zeikerd te willen zijn, maar brandde en afspoelde, daar moet een n nog achter...![]()
verder goed stukje!!!
lol... NEEEEquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mist ook weinig![]()
Ja, een kleine downtime![]()
we all blame u!
Ik vind die tips heel erg fijn juistquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeikerd![]()
ik heb ooit eens een rant gedaan over dat programma van peter repelsteeltje de vries
toen hij het mysterie van joran had oipgelost ofzo, zal het eens opzoeken
ja, die twee!!! idd maskers brandden (meervoud)quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit omdat de tot nu toe geprobeerde maskers altijd erg brandde
= brandden?
Samen hebben wij ongeveer tien minuten gewacht totdat we het masker weer afspoelde
= masker enkelvoud dus wel afspoelde toch? of zijn wij 2 personen en daarom afspoelden?
Ja echt! Heel even maar, maar ik zat je al te vervloeken en JJH was al in de irc...quote:
Ok thx!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die twee!!! idd maskers brandden (meervoud)
en jullie 2 spoelden (meervoud)
Wiki account? waarom heb ik dat nodig dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waar je pakje is
hoe je foto's maakt
hoe je een rijm overtikt
verder hoef je niets te weten...
inloggen in wiki kan heel simpel als je een account aanmaakt, dus het moet goed gaan.
hihihihiquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oh oh, volgens mij is niemand in jouw omgeving straks meer veilig als jij je camera hebt.
Hee Draakje!quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja echt! Heel even maar, maar ik zat je al te vervloeken en JJH was al in de irc...
zie hier!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had ook niet afgeklopt moet ik toegeven
nu ik het zo teruglees is het behoorlijk slecht ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
toen hij het mysterie van joran had oipgelost ofzo, zal het eens opzoeken
Maakt niet uit hoor. Ik heb het ook weleens mis bij mensen. En Rossi is trouwens ook niet echt een man meer.quote:
Dan is er meer aan de hand dan de rhesus factor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:47 schreef Ynske het volgende:
vandaag is nog iemand van fok ingeleid vanwege de resusfactor, geloof dat je niet meer dan 38 weken mag lopen en dat je mogelijk twee infuzen moest krijgen,. althans zoiets
quote:noem me stom maarrondom mn bed kan ik weer lopen
sinds gisteravond kunnen alleen mensen met een wiki-account in de wiki's (kon gister t verhaal niet eens updaten...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wiki account? waarom heb ik dat nodig dan?
Zwangere vrouwen mogen zeuren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hee Draakje!![]()
Hier gaat het wel ok eigenlijk, wat kleine dingetjes om over te zeuren af en toe.
En hoe is het bij jou? Hou je inmiddels al wat vast eten binnen?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen mogen zeuren.
Bij hen is het begrijpelijk met al die schommelende hormonen.
Volgens mij hebben we het hier al eerder over Rossi gehad en heb je verteld dat het een kater is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Ik heb het ook weleens mis bij mensen. En Rossi is trouwens ook niet echt een man meer.
En Rossi lief? ja als hij slaapt. De krabpaal was ook in 1x interessant toen we hem aan het verplaatsen waren voor de kerstboom en wordt nu weer intensief gebruikt.
Je weet dat je daar dan ook een baby bij cadeau krijgt he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Dan wil ik graag zwanger worden!
brandden? Is dat niet gewoon branden?quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die twee!!! idd maskers brandden (meervoud)
en jullie 2 spoelden (meervoud)
mijn schoonzusje ook bij beide gewoon bevallen, ik ben zelf kwijt waarom deze dame nou wel ingeleid moest worden, had ook iets met bloed te maken als ze dat nodig had het nu leverbaar was en straks rond de kerst niet dacht ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef Cat22 het volgende:
Kat van schoot dus kerstkaarten geschreven en afwas gedaan. *actief is*
Om nog even hierop terug te komen:
[..]
Dan is er meer aan de hand dan de rhesus factor.
Weer als voorbeeld mijn schoonzus:
Kind 1 met 39 weken (natuurlijk, ziekenhuis op wens van schoonzus)
Kind 2 met 41,5 weken (natuurlijk, thuisbevalling ivm supersnelle bevalling)
Kind 3 met 42 weken (ingeleid dus zkh)
Kind 4 met 39 weken (ingeleid ivm thuissituatie -> 3 kids, voorgeschiedenis (ze hield ze graag bij zich bleek in het verleden) + echtgenoot die 2 weken later een week voor het werk naar het buitenland moest)
Maar niks geen infusen of andere dingen. Alleen een injectie en die kan de verloskundige thuis ook zetten.
[..]
Da's slim en actief en lekker!![]()
Zo, nu bijlezen.
Met een beetje pech 2 baby'squote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je weet dat je daar dan ook een baby bij cadeau krijgt he?
ja maar ik bedoel, wat moet ik in de wikiquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sinds gisteravond kunnen alleen mensen met een wiki-account in de wiki's (kon gister t verhaal niet eens updaten...)
hoest met de mininiesje(s)?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef nieslief het volgende:allen
Even kort ben ook eten aan het koken: Mooie kaart Pagan en Strega. Mooie foto's gezien.
P.F je moet kijken naar het onderwerp in de tweede zin is dat we en dus afspoelden met een n.
En Kitaobetekend in jouw geval (ik zal het in hoofdletters doen misschien snap je het dan) DOEI.
Stam = brand (want: ik brand), daar zit al een d aan het einde... komt er "den" bij voor verleden tijd, dus brandden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
brandden? Is dat niet gewoon branden?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je weet dat je daar dan ook een baby bij cadeau krijgt he?
verleden tijd... klopt volgens mij wel zo...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
brandden? Is dat niet gewoon branden?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef nieslief het volgende:
allen
En Kitaobetekend in jouw geval (ik zal het in hoofdletters doen misschien snap je het dan) DOEI.
niks, mits je de lijst niet bij wilt houden. als je iets wilt wijzigen/toevoegen dan moet je er wel inquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel, wat moet ik in de wiki
JIJ bent de enige die me vervloektequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zie hier!
[SC] 435 Waar koeien geen courgettes hebben
ook doei , het is trouwens wel betekent hoor , als je toch schrijfles aan het geven bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef nieslief het volgende:allen
Even kort ben ook eten aan het koken: Mooie kaart Pagan en Strega. Mooie foto's gezien.
P.F je moet kijken naar het onderwerp in de tweede zin is dat we en dus afspoelden met een n.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Stam = brand (want: ik brand), daar zit al een d aan het einde... komt er "den" bij voor verleden tijd, dus brandden.
nopequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hee Draakje!![]()
Hier gaat het wel ok eigenlijk, wat kleine dingetjes om over te zeuren af en toe.
En hoe is het bij jou? Hou je inmiddels al wat vast eten binnen?
Het zit je nog steeds dwars he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sinds gisteravond kunnen alleen mensen met een wiki-account in de wiki's (kon gister t verhaal niet eens updaten...)
maar we gaven je allemaal de schuld!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
JIJ bent de enige die me vervloekte
Voor een komma hoort geen spatiequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef kitao het volgende:
[..]
ook doei , het is trouwens wel betekent hoor , als je toch schrijfles aan het geven bent.
Nou ja, JJH en ik dan...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar we gaven je allemaal de schuld!
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor een komma hoort geen spatie.
ik vind dat leuker , geef niet zo veel om regeltjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik vind/vond het gewoon stom... zonder enig waarschuwing of iets...quote:
Altijd leuk!!! (Ik ben de eerste, de andere 3 zijn andere meisjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
P.F wil je dat ik je blog ook lees? Of zijn er inmiddels genoeg mensen overheen gegaan voor je?
het is je inmiddels weer vergeven trouwens hoor...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
JIJ bent de enige die me vervloekte
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vrij vertaald Kitao in jouw geval is dat dus doei.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
Een SC vol mede taalneuroten*geeft knuffels en dikke zoenen aan alle spellingsnazi's* en één andere neuroot.
![]()
jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Vrij vertaald Kitao in jouw geval is dat dus doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
![]()
Negeren werkt blijkbaar niet dus dan maar die plank voor z'n harses wegmeppen bot zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
ik spreek nederlands , evengoed bedankt voor de vertaling , weet je ook wat trollen is , daar ben jij nu lekker mee bezig volgens mij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
nee meneer, wat is dat, trollen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef kitao het volgende:
[..]
ik spreek nederlands , evengoed bedankt voor de vertaling , weet je ook wat trollen is , daar ben jij nu lekker mee bezig volgens mij.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Negeren werkt blijkbaar niet dus dan maar die plank voor z'n harses wegmeppen bot zijn.
Ik zou zeggen klik op dat leuke groene geval om het te melden als je durft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef kitao het volgende:
[..]
ik spreek nederlands , evengoed bedankt voor de vertaling , weet je ook wat trollen is , daar ben jij nu lekker mee bezig volgens mij.
Daar heb je je antwoord al.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Negeren werkt blijkbaar niet dus dan maar die plank voor z'n harses wegmeppen bot zijn.
morgen foto's???quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef draculettetje het volgende:
ah postbode stond voor de deur!
ik ga kijken naar fototoestel enzo
fijne avond allen
brand is met dt en er staan twee puntjes aan het einde van de zin. Doe je bij de volgende alinea trouwens ook. Ik zou de zin eindigen met één puntje.quote:Gelukkig werd het niet warm, of zat er geen menthol oid in wat ontzettend op je hoofd brand en verkocht wordt onder een "fris" gevoel..
scherp!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef Cat22 het volgende:
P.F komtie! (wat al gezegd is heb ik eruit gelaten. Denk/hoop ik)
[..]
brand is met dt en er staan twee puntjes aan het einde van de zin. Doe je bij de volgende alinea trouwens ook. Ik zou de zin eindigen met één puntje.
De zin aan het einde: 'het is maar een masker' zou ik meer accent geven. Want nu lijkt het alsof dat jouw mening is terwijl je eigenlijk het tegendeel wil benadrukken.
De subtiele heeft het goed. Verleden tijd van branden is met dubbel D.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Stam = brand (want: ik brand), daar zit al een d aan het einde... komt er "den" bij voor verleden tijd, dus brandden.
je hebt geen enkele poging gedaan te negeren , je vliegt gelijk in de aanval.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De subtiele heeft het goed. Verleden tijd van branden is met dubbel D.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee meneer, wat is dat, trollen?
Sorry!!!quote:
Oeh! Lekker speledingesen! Veel plezier!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef draculettetje het volgende:
ah postbode stond voor de deur!
ik ga kijken naar fototoestel enzo
fijne avond allen
Die is wel enorm van toepassing vandaag....quote:
En kom maar terug als je niks meer te zeggen hebt.quote:
Tis een geheugensteuntje voor mij. En nog gaat het soms mis.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die is wel enorm van toepassing vandaag....
Zeg dat wel jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tis een geheugensteuntje voor mij. En nog gaat het soms mis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef Pagan het volgende:
Gisteren, eind van de middag. Een fotogenieke ijsbaan met heel zacht ijs.Mooi plaatje, net een spiegel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Maar ik kan niet wachten tot het ijs harder wordt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is zeker wel lief maar ik vervloek hem af en toe ook wel.
Ik negeer gewoon de hele voorgaande discussie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik zwaaide al hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Tis rustig hier trouwens, allemaal woon-werk verkeer-eten etc?
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Minder dan 10 posts in even zoveel minuten noem ik hier rustig.
Misschien was fok een beetje oververhit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da´s ter compensatie van zo´n 3 topics sinds vanmorgen denk ik
Dito!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef MrSubtle het volgende:
Jeeee wat gaat het hard vandaag?ik hou het gewoon niet bij
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef Bamba het volgende:
Ik ben helemaal kapot. Ben sinds vanmorgen half 9 weg en net weer thuis. Eerst insuline cursus gehad, daarna Robin opgepikt en ermee naar de ggd voor mexicaanse griepprik, toen door naar peutergym, boodschappen doen en nu staat het gehaktbrood net in de oven...En ik heb voor de 3e dag op rij migraine
B&H!quote:
Hee jij!quote:
Ze zakken nog steedsquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je vanavond vroeg naar bed? Of moet je nog late dagcurve prikken? Hoe gaat het met je bloedsuikers, vanmorgen 7.0 zag ik?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef Pagan het volgende:
Gisteren, eind van de middag. Een fotogenieke ijsbaan met heel zacht ijs.Mooi plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Eten idd smaakte nergens naar maar dat lag aan mij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Tis rustig hier trouwens, allemaal woon-werk verkeer-eten etc?Oei dat is balen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Ynske het volgende:
vuilniszakken gehaald, blijkt de slang ook nog verstopt te zijn
*verdomde huisgenoten*Pfoei lange dag dus. Zou de migraine komen doordat je nu ingesteld wordt op insuline??quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef Bamba het volgende:
Ik ben helemaal kapot. Ben sinds vanmorgen half 9 weg en net weer thuis. Eerst insuline cursus gehad, daarna Robin opgepikt en ermee naar de ggd voor mexicaanse griepprik, toen door naar peutergym, boodschappen doen en nu staat het gehaktbrood net in de oven...En ik heb voor de 3e dag op rij migraine
Edit: antwoord staat er al.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Kaasfondue.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
B&H!
Even boodschappies uitpakken. Vanavond kaasfondue, daar is het weer voor
Ik moet echt een koosnaam voor jou!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
B&H!
Even boodschappies uitpakken. Vanavond kaasfondue, daar is het weer voor
Go bloedsuikers!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ze zakken nog steeds. Vandaar ook de migraine
. Ik neem zometeen wel een Maxalt en dan gaat het hopelijk wel weer en anders idd vroeg naar bed vandaag!
Wat voor slang is het??quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:33 schreef Ynske het volgende:
iemand een tip hoe ik die slang ontstopt kan krijgen?
Over welke slang hebben we het hier?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:33 schreef Ynske het volgende:
Ja, nou, ik word gedwongenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee jij!Weer een beetje geacclimatiseerd?
Heb je toevallig al een foto kunnen maken van je SS pakje?![]()
Vanavond dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, nou, ik word gedwongen![]()
Nee gaat prima! Ik merk dat ik nog helemaal uitgerust ben van de vakantie, want vanochtend stond ik wéér om tien over zes fluitend naast m'n bed
En nog niet, sorry, vriendje was weg vannacht en had 'm mee. Ik probeerde het nog stil te houden gister![]()
foto komt vanavond!
je hebt zeker geen luchtcompressor ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:33 schreef Ynske het volgende:
Wanneer vriendlief thuis is, duurt nog wel even. Uurtje of 3?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanavond dus.Hoe laat? * stelt horloge in*
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over welke slang hebben we het hier?
stofzuigerslang dquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Ynske het volgende:
vuilniszakken gehaald, blijkt de slang ook nog verstopt te zijn
*verdomde huisgenoten*
Idd, want anders wordt het nog moeilijk werken volgende weekquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Go bloedsuikers!![]()
En nu maar hopen dat je lijf snel doorheeft dat het niet zo overspannen moet reageren op normale waarden.
20.38 uur dus? Prima!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wanneer vriendlief thuis is, duurt nog wel even. Uurtje of 3?
Ik had de link stofzuiger/vuilniszakken niet meteen gelegd.quote:
Wat zei de arbo arts trouwens?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, want anders wordt het nog moeilijk werken volgende week.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
20.38 uur dus? Prima!![]()
[..]
Ik had de link stofzuiger/vuilniszakken niet meteen gelegd.
Maar uhm.... lange stok en die erin poeren of zo?
[..]
Wat zei de arbo arts trouwens?
* Pagan mompelt iets over zuigen, kreng!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:33 schreef Ynske het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
* Pagan mompelt iets over zuigen, kreng!
-boven je hoofd rondslingeren (liefst buiten of in de woonkamer van die ene trol)
-door proberen te prikken met een flexibele PVC pijp of een bezemsteel
*mental image:quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
* Pagan mompelt iets over zuigen, kreng!
-boven je hoofd rondslingeren (liefst buiten of in de woonkamer van die ene trol)
-door proberen te prikken met een flexibele PVC pijp of een bezemsteel
Rösti is njam.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:48 schreef JJH het volgende:
Ik steek even mijn neus om de hoek. Ik ga eten maken. Karbo's Worteltjes en peultjes en daar moet ik nog wat aardappeligs bij verzinnen. Ik denk rösti.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rösti is njam.![]()
Ik ben aan het wachten tot mijn maag zegt dat hij gevoerd wil worden. En dan is het de andijviestamp in de magnetron gooien met de rookworst er bovenop.
Zelfs ik (!) weet dat dat niet werkt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:52 schreef Ynske het volgende:
uiteindelijk vier messen in t mondstuk gezet om t los te halen van de slang
wie gaat nu stoffen zakdoekenopzuigen
geen wonder dat dat ding t niet meer doet
Die heeft dus niet gebeldquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
20.38 uur dus? Prima!![]()
[..]
Ik had de link stofzuiger/vuilniszakken niet meteen gelegd.
Maar uhm.... lange stok en die erin poeren of zo?
[..]
Wat zei de arbo arts trouwens?
Goed heet stoken die oven dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik eet het alleen niet zo vaak omdat ik het niet zo vaak meeneem. Vandaag dus wel, alleen is het volgens mij stervenskoud in de keuken.
OMG!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:52 schreef Ynske het volgende:
uiteindelijk vier messen in t mondstuk gezet om t los te halen van de slang
wie gaat nu stoffen zakdoekenopzuigen
geen wonder dat dat ding t niet meer doet
Dus je weet nog steeds niet hoe het met die ziekmelding zit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die heeft dus niet gebeld. Kan ik morgen weer zelf gaan bellen
understatement of the yearquote:
Bij mij niet echt. En elke keer denk ik van "Dat moet ik op voorraad hebben" En iedere keer lukt dat nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed heet stoken die oven dus.![]()
Rosti is een standaard produkt in mijn vriezer.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:48 schreef JJH het volgende:
Ik steek even mijn neus om de hoek. Ik ga eten maken. Karbo's Worteltjes en peultjes en daar moet ik nog wat aardappeligs bij verzinnen. Ik denk rösti.
De gouden tip:quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij niet echt. En elke keer denk ik van "Dat moet ik op voorraad hebben" En iedere keer lukt dat niet
Is dat lekker? Het ziet er zo... massief uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het hier in Nederland nog nooit in een supermarkt gezien, maar we gaan geregeld bij onze oosterburen winkelen en namen dan een voorraadje mee.
TIP VAN FLIPGREYS:quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij niet echt. En elke keer denk ik van "Dat moet ik op voorraad hebben" En iedere keer lukt dat niet
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En kom maar terug als je niks meer te zeggen hebt.
WB!quote:
Jij bedoelt eenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
TIP VAN FLIPGREYS:
Koop bij de IKEA of waar dan ook een schoolbordje met krijt of memobordje met stift!
Hang dat bv aan de binnenkant van je keukendeur en zodra je misgrijpt in de keuken naar een product kladder je het direct op je bord. Zodra je boodschappen gaat doen loer je even op het bord wat je in élk geval moet kopen
owwww, zo'n bord hebben wij nog nodig. En een speelkleed van Ikea voor baby's. Maar die was op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
TIP VAN FLIPGREYS:
Koop bij de IKEA of waar dan ook een schoolbordje met krijt of memobordje met stift!
Hang dat bv aan de binnenkant van je keukendeur en zodra je misgrijpt in de keuken naar een product kladder je het direct op je bord. Zodra je boodschappen gaat doen loer je even op het bord wat je in élk geval moet kopen
quote:
Goede vraag! Ik zou voor courgette gaan.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Je meent het!? En via PM ook nog?
[..]
Goede vraag! Ik zou voor courgette gaan.
quote:
Zekers, en erg makkelijk. Builtjes met inhoud minuutje of tien laten wellen, daarna net zo lang ik kokend water gooien, uitpakken en klaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat lekker? Het ziet er zo... massief uit.
Zo'n opmerkingen pik ik dus niet he?quote:
Waar smaakt het dan naar?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zekers, en erg makkelijk. Builtjes met inhoud minuutje of tien laten wellen, daarna net zo lang ik kokend water gooien, uitpakken en klaar.
Afgelopen zondag
-Biefstukje bakken, jus afmaken met beetje truffelolie
-Witlof in ringen snijden en kort wokken, afmaken met blauwschimmelkaas
-Semmelknödel erbij
Kaarsje aan, wijntje open en genieten maar.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo'n opmerkingen pik ik dus niet he?![]()
BAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
buhhhh, truffelolie. In de eerste instantie vond ik de smaak lekker. Maar het besluit steeds als ik er ook maar een fractie van eet 24 uur lang terug te komen naar bovenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zekers, en erg makkelijk. Builtjes met inhoud minuutje of tien laten wellen, daarna net zo lang ik kokend water gooien, uitpakken en klaar.
Afgelopen zondag
-Biefstukje bakken, jus afmaken met beetje truffelolie
-Witlof in ringen snijden en kort wokken, afmaken met blauwschimmelkaas
-Semmelknödel erbij
Kaarsje aan, wijntje open en genieten maar.
quote:
Hangt hier ook, tevens makkelijk als je aan de foon bent en even snel een notitie wilt maken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
TIP VAN FLIPGREYS:
Hoi Nok, al bijgelezen?quote:
Jij verdiept je wel erg in spanking de laatste tijd.quote:
waarom een ban dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voordat we allebei een ban aan onze jurkjes krijgen zal ik je maar weer toestemming geven om te praten.![]()
SPREEK!
Geen idee, ik roep maar wat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom een ban dan?
(en ik moet straks tentamen doen, dus zo lang kan ik niet spreken...)
Heel erg tof. Tot op de laatste dag aan jullie gedacht. Reden? foto volgtquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hangt hier ook, tevens makkelijk als je aan de foon bent en even snel een notitie wilt maken.
[..]
Hoi Nok, al bijgelezen?![]()
Strega zegt hallo, fijn gehad?
[..]
Jij verdiept je wel erg in spanking de laatste tijd.![]()
Ik ga wokken, Strega neemt het stokje ws. over.
Ja, ik moet wat, als ik niet mag praten!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:31 schreef Pagan het volgende:
Jij verdiept je wel erg in spanking de laatste tijd.![]()
Ik geloof je ook nog meteen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, ik roep maar wat.![]()
Vanaaf nog tentamen? Succes!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef JJH het volgende:
Lijstjes. Ik doe nooit boodschappen met een lijstje. Het enige lijstje dat ik nodig heb zit in mijn hoofd, en dat draai ik onderweg naar de supermarkt in elkaar.
Grove aardappelpuree met een smeuige structuur, meestal met kruiden of spek op smaak gebracht.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:31 schreef trovey het volgende:
Net gehoord in RTL4 Editie NL....kerstcadeautje voor de voedselbank....mogen niet tweedehands zijn.....wtf
....ik koop allerlei dingen tweedehands(met name in de kringloop) en daar is niets mis mee
....wat een eisen voor de liefdadigheid
En dat werkt prima voor de rosti.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef JJH het volgende:
Lijstjes. Ik doe nooit boodschappen met een lijstje. Het enige lijstje dat ik nodig heb zit in mijn hoofd, en dat draai ik onderweg naar de supermarkt in elkaar.
Dus nog een dag bikkelen en dan relaxen. Nice!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geloof je ook nog meteen...![]()
19.00
![]()
morgen om 18.00 nog en dan deze week vrij van school!
een al gebruikte en aangegeten appel hoef ik ook niet meer trovey.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:31 schreef trovey het volgende:
Net gehoord in RTL4 Editie NL....kerstcadeautje voor de voedselbank....mogen niet tweedehands zijn.....wtf
....ik koop allerlei dingen tweedehands(met name in de kringloop) en daar is niets mis mee
....wat een eisen voor de liefdadigheid
Als ik een keer bij de buurtjes ga sjoppen zal ik ernaar uitkijken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Grove aardappelpuree met een smeuige structuur, meestal met kruiden of spek op smaak gebracht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Knoedel
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef Bamba het volgende:
Lang leve de MaxaltMigraine is weg!!!! Nu kan ik vanavond bij jullie blijven
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en jij bent diegene die altijd rosti vergeet, vanmiddag totaal geen voorraad had en laatst kip in de oven deed omdat je geen boter had?
2 zielen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat werkt prima voor de rosti.![]()
![]()
[..]
Een halve gedachte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een halve gedachte.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer ben je geboren? Misschien zijn we stiekem een gesplitste tweeling!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Bamboestok erin en rammen maar....zo doet mijn broer het altijd die voor mij stofzuigtquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:33 schreef Ynske het volgende:
Volgens mij ligt jouw bouwjaar een jaar of 10 verder terug dan het mijne.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Wanneer ben je geboren? Misschien zijn we stiekem een gesplitste tweeling!
Misschien effe PM sturen, oh-oh heeft aangegeven hier niet meer te komen.quote:
Volgens mij had Ynske de zakdoekquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Bamboestok erin en rammen maar....zo doet mijn broer het altijd die voor mij stofzuigt(i.v.m. de kwaaltjes)
Pareltje trouwens.quote:Bamboestok erin en rammen maar....zo doet mijn broer het altijd.
10! Ben ik 10 jaar ouder dan jij!!!!??? Ben jij 17?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt jouw bouwjaar een jaar of 10 verder terug dan het mijne.
Maar wie weet delen we één karma. Of zo.![]()
[..]
Misschien effe PM sturen, oh-oh heeft aangegeven hier niet meer te komen.
[..]
Volgens mij had Ynske de zakdoeker al uitgeknipt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:39 schreef kitao het volgende:
[..]
een al gebruikte en aangegeten appel hoef ik ook niet meer trovey.
quote:SPOILER
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
10! Ben ik 10 jaar ouder dan jij!!!!??? Ben jij 17?
Zeg het eens.quote:
Maar Qwea gaf aan dat ze hopelijk toch nog meeleest of terugkomt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Gemist!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Maar Qwea gaf aan dat ze hopelijk toch nog meeleest of terugkomt?
Ja, "verder terug" dat is ook wel een beetje Kitao-taal he...quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Andere kant uit! Ik ben OUD! (maar nog geen 37)
quote:
Ik hoop het wel, maar ik vrees het niet hoor... ze was aardig standvastig...quote:
Jij aan de snert....ik aan een eenpansgerecht met courgette, ui, tomaten, rijst en gehakt...tja dat moet op dus ik gooi het bij elkaar en met wat kruiden hebben we weer een uniek recept alla troveyquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:36 schreef kitao het volgende:
net voor ¤1,44 per liter in die benzineslurper gegooid.
er kon nog net een blik unoxsnert vanaf voor vanavond
stelletje oplichters bij de total
%$#^&
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Krijg net een telefoontje, een heel goed vriendje van een paar jaar geleden, waar ik toen zo ongeveer elk weekend mee ging stappen en bij ging slapen, is in Afghanistan op een bermbom gereden. Hij is de sergeant waar ze het in het nieuws over schijnen te hebben (heb nog geen nieuws gezien vanavond). Hij ligt in coma, heeft zware verwondingen aan het aangezicht en mist in elk geval een been![]()
De vrouw van een marinier (ik heb samengewoond met een marinier, daar ken ik hem ook van) hoort het vijf minuten geleden van haar man en ik was de eerste waar ze aan dacht om te bellen omdat ze me meteen aan hem koppelde. Heel lief van haar, omdat ik haar al een jaar niet meer heb gesproken ofzo.
Oh ze belt net weer. Hij mist zijn rechterbeen en heeft pinnen in zijn gezicht.
Arm jong. Zijn werk als marinier is echt zijn leven en als hij het overleeft dan kan hij het werk dus in elk geval wel vergeten. Kut-oorlog
Holy fuckquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Krijg net een telefoontje, een heel goed vriendje van een paar jaar geleden, waar ik toen zo ongeveer elk weekend mee ging stappen en bij ging slapen, is in Afghanistan op een bermbom gereden. Hij is de sergeant waar ze het in het nieuws over schijnen te hebben (heb nog geen nieuws gezien vanavond). Hij ligt in coma, heeft zware verwondingen aan het aangezicht en mist in elk geval een been![]()
De vrouw van een marinier (ik heb samengewoond met een marinier, daar ken ik hem ook van) hoort het vijf minuten geleden van haar man en ik was de eerste waar ze aan dacht om te bellen omdat ze me meteen aan hem koppelde. Heel lief van haar, omdat ik haar al een jaar niet meer heb gesproken ofzo.
Arm jong. Zijn werk als marinier is echt zijn leven en als hij het overleeft dan kan hij het werk dus in elk geval wel vergeten. Kut-oorlog
Ow bah.... dan komt het wel heel dichtbij he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Oh Greysie, gatver wat naar! Heel veel sterkte.. hopelijk blijft het niet te lang in je hoofd rondspokenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Ik vond het ook nogal.....uh ...hoe zal ik het noemen....opvallendquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Belachelijk! Tevreden zijn met wat je krijgt toch?
Succes!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off...![]()
En eenvoor Greys nog... Wat een schrik zeg, ik kan het me niet voorstellen (gelukkig) maar het lijkt me vreselijk...
Doeiquote:
ik vat m niet , vind t maar vaag...quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, "verder terug" dat is ook wel een beetje Kitao-taal he...
Ze heeft tentamen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Doei
(waarom wenst Cat je succes? Maar... succes dan![]()
)
quote:
Ok ! dat had ik idd even gemist, thanksquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt jouw bouwjaar een jaar of 10 verder terug dan het mijne.
Maar wie weet delen we één karma. Of zo.![]()
[..]
[..]
Volgens mij had Ynske de zakdoeker al uitgeknipt.
Nu nog?quote:
rot voor je , maar als het een troost is , ze tekenen er vrijwillig voor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Verschrikkelijk om te horen altijd...maar zeker als het iemand betreft die je kentquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
Ik weet zeker dat je het goed bedoelt of zo, maar hoe is "ze tekenen er vrijwillig voor" ooit een troost hiervoor?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:56 schreef kitao het volgende:
[..]
rot voor je , maar als het een troost is , ze tekenen er vrijwillig voor.
mijn vrouw is vandaag net aangekomen in Benin City , Nigeria , dus voor mij blikvoer de komende maand vrees ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij aan de snert....ik aan een eenpansgerecht met courgette, ui, tomaten, rijst en gehakt...tja dat moet op dus ik gooi het bij elkaar en met wat kruiden hebben we weer een uniek recept alla trovey
Alleen of je met je leven in de eerste instantie dan nog blij bent weet ik niet. Voor sommigen hoeft het dan niet meer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:56 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig leeft ie nog.
sterkte
Leer koken of zoquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
mijn vrouw is vandaag net aangekomen in Benin City , Nigeria , dus voor mij blikvoer de komende maand vrees ik.
worden ook heel gezellige feestdagen , maar niet heus.
Waarom ben je niet met d'r meegegaan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef kitao het volgende:
[..]
mijn vrouw is vandaag net aangekomen in Benin City , Nigeria , dus voor mij blikvoer de komende maand vrees ik.
worden ook heel gezellige feestdagen , maar niet heus.
Jamaar jij kent hem wel en jij meldt het hier, de gedachte dat zoiets dus echt gebeurt gaat toch niet in je koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Lief van jullie
Maar je hoeft mij geen sterkte te wensen hoorZijn arme moeder (zo'n lief mens, ze wilde mij altijd als schoondochter
ouwe koppelaarster) en zijn vriendin... brrrr. Zit je hier en hij ligt daar, in coma, in puin.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:56 schreef kitao het volgende:
[..]
gelukkig leeft ie nog.
sterkte
Go Ynske!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:03 schreef Ynske het volgende:
jeetje greys dan komt t toch best dichtbij zo
@succes Tombolofan
ik ben trots op mezelf
k ben op de helft van de troep opruimenalle was zit in een nieuwe wasmand, morgen maar eens alle lege flessen wegbrengen. nog wat kleren uitzoeken en zuigen en dan ben ik eindelijk klaar
ik bedoel het ook goed , ik had beter mijn reactie achterwege kunnen laten , is meer iets voor nws.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het goed bedoelt of zo, maar hoe is "ze tekenen er vrijwillig voor" ooit een troost hiervoor?![]()
quote:
het zou erger zijn als soldaten daar in deze situatie komen terwijl ze dienstplichtig gedwongen worden uitgezonden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je het goed bedoelt of zo, maar hoe is "ze tekenen er vrijwillig voor" ooit een troost hiervoor?![]()
die van mij (alweer een jaar of 10 oud) liggen bij mn oudersquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Schaatsenkoopmanie in Nederland hoor ik net.
Hadden we dat vorig jaar ook niet? En waar zijn alle gekochte schaatsen van toen gebleven?
kaartje was te duur, nigeria is ook niet echt een vakantieland , ben er al 2 keer geweest , voorlopig hoeft t niet meer voor mij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Waarom ben je niet met d'r meegegaan?
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:07 schreef kitao het volgende:
[..]
het zou erger zijn als soldaten daar in deze situatie komen terwijl ze dienstplichtig gedwongen worden uitgezonden.
iedereen daar weet dat dit kan gebeuren en toch gaan ze er naar toe.
Dat is voor mij herkenbaar. Ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik heb een aantal oude slagvelden over de wereld bezocht en ik begrijp er steeds minder van. Het verdriet dat hangt op zulke plekken en dat mensen dat dan blijven doen en daar hun redenen voor hebben.... dat is niet iets dat je je niet realiseert als je ervoor tekent, lijkt MIJ. Maar dat is blijkbaar toch anders. Ik denk niet dat al die kinderen van 15 en 16 waarvan je de grafstenen ziet op een oorlogs kerkhof erbij stilstondenquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ik bedoel het ook goed , ik had beter mijn reactie achterwege kunnen laten , is meer iets voor nws.
degenen die mij daar eerder hebben gezien weten dat ik anti-militair ben en het maar bedenkelijk vind dat mensen zich vrijwillig opgeven om voor een duistere zaak in een ver land te gaan vechten.
ik ben echter niet onmenselijk en wens de betrokkenen veel sterkte met deze tragedie.
waar naar toe ?quote:
je tekent met het besef dat je een groot risico loopt terwijl de machthebbers die deze conflicten in stand houden zelf veilig buiten schot blijven.quote:sorry hoor, maar echt, daar teken je dus niet voor
Ik vind het juist best een interessante en ik erger me eraan dat het weer nergens over mag gaan. het zijn menselijke emoties die boven komen en daar mag je toch over praten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
En toch schrik ik er niet minder van en vliegt zijn been en nu niet ineens van aan en komt ie er door uit coma ofzo. Dus eigenlijk heb ik niet zo'n zin in deze discussie
ik stop er ook mee , ruimte zat voor in nws , deal ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
En toch schrik ik er niet minder van en vliegt zijn been en nu niet ineens van aan en komt ie er door uit coma ofzo. Dus eigenlijk heb ik niet zo'n zin in deze discussie
Je hebt het steeds over 'je tekent'. Ik snap wel wat je bedoelt hoor (en nu ga ik de discussie toch weer aan waar ik geen zin in hadquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:13 schreef kitao het volgende:
[..]
waar naar toe ?
[..]
je tekent met het besef dat je een groot risico loopt terwijl de machthebbers die deze conflicten in stand houden zelf veilig buiten schot blijven.
Niks mis met de discussie op zich Nok, maar kitao is alleen maar hier om onrust te stoken imo.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind het juist best een interessante en ik erger me eraan dat het weer nergens over mag gaan. het zijn menselijke emoties die boven komen en daar mag je toch over praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |