ja maar ik bedoel, wat moet ik in de wikiquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sinds gisteravond kunnen alleen mensen met een wiki-account in de wiki's (kon gister t verhaal niet eens updaten...)
hoest met de mininiesje(s)?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef nieslief het volgende:allen
Even kort ben ook eten aan het koken: Mooie kaart Pagan en Strega. Mooie foto's gezien.
P.F je moet kijken naar het onderwerp in de tweede zin is dat we en dus afspoelden met een n.
En Kitaobetekend in jouw geval (ik zal het in hoofdletters doen misschien snap je het dan) DOEI.
Stam = brand (want: ik brand), daar zit al een d aan het einde... komt er "den" bij voor verleden tijd, dus brandden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
brandden? Is dat niet gewoon branden?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je weet dat je daar dan ook een baby bij cadeau krijgt he?
verleden tijd... klopt volgens mij wel zo...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
brandden? Is dat niet gewoon branden?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef nieslief het volgende:
allen
En Kitaobetekend in jouw geval (ik zal het in hoofdletters doen misschien snap je het dan) DOEI.
niks, mits je de lijst niet bij wilt houden. als je iets wilt wijzigen/toevoegen dan moet je er wel inquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel, wat moet ik in de wiki
JIJ bent de enige die me vervloektequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zie hier!
[SC] 435 Waar koeien geen courgettes hebben
ook doei , het is trouwens wel betekent hoor , als je toch schrijfles aan het geven bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef nieslief het volgende:allen
Even kort ben ook eten aan het koken: Mooie kaart Pagan en Strega. Mooie foto's gezien.
P.F je moet kijken naar het onderwerp in de tweede zin is dat we en dus afspoelden met een n.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Stam = brand (want: ik brand), daar zit al een d aan het einde... komt er "den" bij voor verleden tijd, dus brandden.
nopequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hee Draakje!![]()
Hier gaat het wel ok eigenlijk, wat kleine dingetjes om over te zeuren af en toe.
En hoe is het bij jou? Hou je inmiddels al wat vast eten binnen?
Het zit je nog steeds dwars he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sinds gisteravond kunnen alleen mensen met een wiki-account in de wiki's (kon gister t verhaal niet eens updaten...)
maar we gaven je allemaal de schuld!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
JIJ bent de enige die me vervloekte
Voor een komma hoort geen spatiequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef kitao het volgende:
[..]
ook doei , het is trouwens wel betekent hoor , als je toch schrijfles aan het geven bent.
Nou ja, JJH en ik dan...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar we gaven je allemaal de schuld!
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor een komma hoort geen spatie.
ik vind dat leuker , geef niet zo veel om regeltjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik vind/vond het gewoon stom... zonder enig waarschuwing of iets...quote:
Altijd leuk!!! (Ik ben de eerste, de andere 3 zijn andere meisjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
P.F wil je dat ik je blog ook lees? Of zijn er inmiddels genoeg mensen overheen gegaan voor je?
het is je inmiddels weer vergeven trouwens hoor...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
JIJ bent de enige die me vervloekte
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vrij vertaald Kitao in jouw geval is dat dus doei.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
Een SC vol mede taalneuroten*geeft knuffels en dikke zoenen aan alle spellingsnazi's* en één andere neuroot.
![]()
jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Vrij vertaald Kitao in jouw geval is dat dus doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
![]()
Negeren werkt blijkbaar niet dus dan maar die plank voor z'n harses wegmeppen bot zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
ik spreek nederlands , evengoed bedankt voor de vertaling , weet je ook wat trollen is , daar ben jij nu lekker mee bezig volgens mij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
nee meneer, wat is dat, trollen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef kitao het volgende:
[..]
ik spreek nederlands , evengoed bedankt voor de vertaling , weet je ook wat trollen is , daar ben jij nu lekker mee bezig volgens mij.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Negeren werkt blijkbaar niet dus dan maar die plank voor z'n harses wegmeppen bot zijn.
Ik zou zeggen klik op dat leuke groene geval om het te melden als je durft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef kitao het volgende:
[..]
ik spreek nederlands , evengoed bedankt voor de vertaling , weet je ook wat trollen is , daar ben jij nu lekker mee bezig volgens mij.
Daar heb je je antwoord al.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Negeren werkt blijkbaar niet dus dan maar die plank voor z'n harses wegmeppen bot zijn.
morgen foto's???quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef draculettetje het volgende:
ah postbode stond voor de deur!
ik ga kijken naar fototoestel enzo
fijne avond allen
brand is met dt en er staan twee puntjes aan het einde van de zin. Doe je bij de volgende alinea trouwens ook. Ik zou de zin eindigen met één puntje.quote:Gelukkig werd het niet warm, of zat er geen menthol oid in wat ontzettend op je hoofd brand en verkocht wordt onder een "fris" gevoel..
scherp!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef Cat22 het volgende:
P.F komtie! (wat al gezegd is heb ik eruit gelaten. Denk/hoop ik)
[..]
brand is met dt en er staan twee puntjes aan het einde van de zin. Doe je bij de volgende alinea trouwens ook. Ik zou de zin eindigen met één puntje.
De zin aan het einde: 'het is maar een masker' zou ik meer accent geven. Want nu lijkt het alsof dat jouw mening is terwijl je eigenlijk het tegendeel wil benadrukken.
De subtiele heeft het goed. Verleden tijd van branden is met dubbel D.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Stam = brand (want: ik brand), daar zit al een d aan het einde... komt er "den" bij voor verleden tijd, dus brandden.
je hebt geen enkele poging gedaan te negeren , je vliegt gelijk in de aanval.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De subtiele heeft het goed. Verleden tijd van branden is met dubbel D.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee meneer, wat is dat, trollen?
Sorry!!!quote:
Oeh! Lekker speledingesen! Veel plezier!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef draculettetje het volgende:
ah postbode stond voor de deur!
ik ga kijken naar fototoestel enzo
fijne avond allen
Die is wel enorm van toepassing vandaag....quote:
En kom maar terug als je niks meer te zeggen hebt.quote:
Tis een geheugensteuntje voor mij. En nog gaat het soms mis.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die is wel enorm van toepassing vandaag....
Zeg dat wel jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tis een geheugensteuntje voor mij. En nog gaat het soms mis.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |