Ho effe, het ging niet om (on)geduld. Ik was een van de 'aanstichters'. Donderdag ben ik van 7.00-23.30 uur weg (werk). Dus vandaar dat ik in eerste instantie het verzoekje SS te verzetten van harte ondersteunde. Kon ik iig een deel van de fun live meemaken. Maar op zo'n korte termijn is dat niet haalbaar en de SS datum stond al voor mijn werkafspraken er tussendoor rolden. Dus ik maak mijn pakje 's avonds laat pas open. No biggie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een spontane opwelling dus.
[..]
Zoveel moeite is het toch niet om een beetje geduld te hebben?
En je zwemspullenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar je goede humeur mee te nemen.
jij wel dan...quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok... gelukkig kan ik inloggen...![]()
[..]
*noteert; kat nemen die van katten houdt.![]()
[..]
jij kent duidelijk de niesjes niet!!!
Goffer, je was me net voorquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En je zwemspullen
maar ik zeg niet wat we gaan doen![]()
Je wordt thuisgebracht
Kinderfeestjes FTW.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En je zwemspullen
Je wordt thuisgebracht
of je maakt het een dag eerder al open en post het donderdag ochtend voor je weg gaat pasquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ho effe, het ging niet om (on)geduld. Ik was een van de 'aanstichters'. Donderdag ben ik van 7.00-23.30 uur weg (werk). Dus vandaar dat ik in eerste instantie het verzoekje SS te verzetten van harte ondersteunde. Kon ik iig een deel van de fun live meemaken. Maar op zo'n korte termijn is dat niet haalbaar en de SS datum stond al voor mijn werkafspraken er tussendoor rolden. Dus ik maak mijn pakje 's avonds laat pas open. No biggie.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of je maakt het een dag eerder al open en post het donderdag ochtend voor je weg gaat pas
ik hoop dat die hamster zwemsupllen bij zich hadquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En je zwemspullen
Je wordt thuisgebracht
Ow dat maakt de zaak heel anders.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ho effe, het ging niet om (on)geduld. Ik was een van de 'aanstichters'. Donderdag ben ik van 7.00-23.30 uur weg (werk). Dus vandaar dat ik in eerste instantie het verzoekje SS te verzetten van harte ondersteunde. Kon ik iig een deel van de fun live meemaken. Maar op zo'n korte termijn is dat niet haalbaar en de SS datum stond al voor mijn werkafspraken er tussendoor rolden. Dus ik maak mijn pakje 's avonds laat pas open. No biggie.
Jij kent mijn mini niesjes niet he!!!quote:
quote:
JAAAAAAAAA! En vechten wie in de achterbak mocht... en moeder/vader om laten rijden naar elk huis...quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Kinderfeestjes FTW.
En dan heul veel patat eten en met z'n 10-en in een Golfje.
Neequote:
oeh streng hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:41 schreef P.F het volgende:
[..]
NeeGa er nu weer aan verder. Heb de delen van de anderen nagekeken en ik vond dat ze dingen aan moesten passen
uit de verhalen (en eigen soortgelijke ervaring) durf ik te zeggen dat ik ze in kan schatten ja...quote:
Ik vervloekte mrS al...quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Trovey.
Was wel leeg hier zonder de nachtploeg vanmorgen vroeg.
heb jij m net gemist dusquote:
mja, op die manier ken ik ze ook, ookzat ervaringquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
uit de verhalen (en eigen soortgelijke ervaring) durf ik te zeggen dat ik ze in kan schatten ja...
heel even terzijde; dat was toch die gast waar je laatst ook last van had?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja het liep nogal....eh hoog op vroeg in de nacht...daarom was iedereen een beetje vroeg uitgeput
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |