Daar kwam opeens iemand mee, maar de meeste kwam het niet uit, en het was ook wel erg kortdag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarom zou het dan verplaatst worden?
Het blijft gewoon op donderdag staan dus?
mensen wilden eerderquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Waarom zou het dan verplaatst worden?
Het blijft gewoon op donderdag staan dus?
quote:
Ja dat kan ik eigenlijk zelf ook wel verzinnen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Boel mensen online = een boel slowchat.
Nou ja, bij mij werkt het niet fantastisch ofzo. De oude (18 jaar, vrouwtje, allemaal kwaaltjes) moet niets van de nieuwe (1 jaar, mannetje) hebben. En die jonge ziet die oude dus als leuk speelobject en bespringt haar nog wel eens. De oude valt dan om enzoquote:
Gaten in de muren met een plumeau?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
[..]
Nee ik weet het maar iemand moet het toch doen? Mr.Lief die draait al voor de wassen op (bleeegh die wassen van zondag op maandag nacht), het mininiesjes aangekleed en wel klaarzetten zodat mamanies ze de deur uit en in de bus kan drukken, het stofzuigen en dweilen. En hij werkt ook nog eens 5 tot 6 dagen in de week hele dagen. Die is ook moe.
[..]
Als ik gaten in de muren en bijv. de t.v. (heb ook nog een aquarium en een pc) kapot wil hebben moet ik dat doen ja
@ Bigbird: dikke kus.
Ja is zo hoor, bij een normale kat zou het misschien wél goed gaan, maar Ziggy haat kattenquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ja maar Tha Zigg is een verhaal apart
je mag ook foto's van je niesjes in de kerstboom plaatsen in het fototopic hoor!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
[..]
Nee ik weet het maar iemand moet het toch doen? Mr.Lief die draait al voor de wassen op (bleeegh die wassen van zondag op maandag nacht), het mininiesjes aangekleed en wel klaarzetten zodat mamanies ze de deur uit en in de bus kan drukken, het stofzuigen en dweilen. En hij werkt ook nog eens 5 tot 6 dagen in de week hele dagen. Die is ook moe.
[..]
Als ik gaten in de muren en bijv. de t.v. (heb ook nog een aquarium en een pc) kapot wil hebben moet ik dat doen ja
@ Bigbird: dikke kus.
Hoe ist nog met tha Zigster?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, bij mij werkt het niet fantastisch ofzo. De oude (18 jaar, vrouwtje, allemaal kwaaltjes) moet niets van de nieuwe (1 jaar, mannetje) hebben. En die jonge ziet die oude dus als leuk speelobject en bespringt haar nog wel eens. De oude valt dan om enzoDe laatste tijd gaan ze zelf vechten en dat is op zich geen drama natuurlijk, maar die oude is zó in het nadeel dat het wel sneu is...
Maar 80% van de tijd laten ze elkaar met rust, want dan slaapt de oude
Ah.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, bij mij werkt het niet fantastisch ofzo. De oude (18 jaar, vrouwtje, allemaal kwaaltjes) moet niets van de nieuwe (1 jaar, mannetje) hebben. En die jonge ziet die oude dus als leuk speelobject en bespringt haar nog wel eens. De oude valt dan om enzoDe laatste tijd gaan ze zelf vechten en dat is op zich geen drama natuurlijk, maar die oude is zó in het nadeel dat het wel sneu is...
Denk het ook. Zal later nog wat uitgebreider posten, zit nu op werk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Zal nog wel een tijdje zo blijven ook, denk ik.
Een spontane opwelling dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kwam opeens iemand mee, maar de meeste kwam het niet uit, en het was ook wel erg kortdag.
Zoveel moeite is het toch niet om een beetje geduld te hebben?quote:
Apparentlyquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zoveel moeite is het toch niet om een beetje geduld te hebben?
ja de hele Fok!wikiquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
Yns, zijn alle wiki's afgeschermd?
Dus van de OP en van Het Verhaal en SS en ... alles?
ok... gelukkig kan ik inloggen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:26 schreef Ynske het volgende:
Tombolofan, Ik ga de wiki bijhouden! blijkbaar is de hele wiki nu afgeschremd en kun je daarom alleen ingelogd wijzigen
*noteert; kat nemen die van katten houdt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
jij kent duidelijk de niesjes niet!!!quote:
Moeten we nog iets weten voor donderdag?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
volgens mij kan iedereen een accountje daar maken, maar jij, ik en zwabber geloof ik hebben er al eenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok... gelukkig kan ik inloggen...![]()
[..]
*noteert; kat nemen die van katten houdt.![]()
[..]
jij kent duidelijk de niesjes niet!!!
ja joh, maar jezelf aanmelden is kei-simpel, dus ik zie het nut niet...quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:29 schreef Greys het volgende:
Je hoeft alleen maar je goede humeur mee te nemen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Moeten we nog iets weten voor donderdag?of gaat alles vanzelf goed?
Hoi Trovey.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:32 schreef trovey het volgende:....jullie hebben een topic volgekletst zonder mij
...en oh ja om nog even op het topic weer daarvoor terug te komen....Ja Morretje dat was 'm.
waar je pakje isquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Moeten we nog iets weten voor donderdag?of gaat alles vanzelf goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |