Ow, dan is Nokwanda net op tijd terug voor SS.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, behalve het feit dat nokkie terug is van vakantie.
Die zat verdorie op een terras met 18 graden...
En de verse dreumesjes van Ing inderdaad. Verder was het een kalm ochtendje. Nog even een beetje SSverplaatsperikelen, maar dat was ook alweer vrij snel uit de lucht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ow, dan is Nokwanda net op tijd terug voor SS.
Dat is beter werk, als ik haar was, zou ik daar voorlopig zijn gebleven.
Was dat de complete samenvatting?
Ja dat nieuwtje had ik gister al gezien.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het gaat. Nog steeds met ups en downs wel... Werk gaat ook niet echt geweldig mgoed.
En hier?
ja echtquote:
Een kalme ochtend noem je dat?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:16 schreef JJH het volgende:
[..]
En de verse dreumesjes van Ing inderdaad. Verder was het een kalm ochtendje. Nog even een beetje SSverplaatsperikelen, maar dat was ook alweer vrij snel uit de lucht.
laat zien!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:17 schreef Strega het volgende:
Zo, ga er zo eerst maar eens voor zitten om de kerstkaarten te schrijven.
Pagan heeft er wel een schitterende foto voor gemaakt.
Welke?quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja echt![]()
zak broodjes scheurde open toen ik de winkel uitliep, was even broodjes aan het jongleren, maar ze hebben de grond niet geraakt
kalm in de zin van; geen rellen (gok ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een kalme ochtend noem je dat?
Dan vraag ik me toch af hoe jullie al die topics sinds vanmorgen vol hebben gekregen.
Krijgen wij die mooie foto ook te zien?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:17 schreef Strega het volgende:
Zo, ga er zo eerst maar eens voor zitten om de kerstkaarten te schrijven.
Pagan heeft er wel een schitterende foto voor gemaakt.
Het kan ook tegenvallenquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 13:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Oudere kat en kitten kan leuk zijn; vooral als de oudere weer begint op te leven onder het bewind van zo'n kleintje![]()
SSverplaatsperikelen oplossen kost tijd en posts. Uiteindelijk is alles bij het oude gebleven trouwens.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af hoe jullie al die topics sinds vanmorgen vol hebben gekregen.
Dat. Niks van te zeggen hoe het loopt.quote:
Zwabbermans.quote:
Ohwwwwwwww, dan heb ik heul niks gemist.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
kalm in de zin van; geen rellen (gok ik)
JAWEL!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwwwwwwww, dan heb ik heul niks gemist.
Waarom zou het dan verplaatst worden?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SSverplaatsperikelen oplossen kost tijd en posts. Uiteindelijk is alles bij het oude gebleven trouwens.
Boel mensen online = een boel slowchat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:57 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is nog steeds de nasleep van die ongeluk wat je 3 (?) weken geleden gehad hebt?
Nee ik weet het maar iemand moet het toch doen? Mr.Lief die draait al voor de wassen op (bleeegh die wassen van zondag op maandag nacht), het mininiesjes aangekleed en wel klaarzetten zodat mamanies ze de deur uit en in de bus kan drukken, het stofzuigen en dweilen. En hij werkt ook nog eens 5 tot 6 dagen in de week hele dagen. Die is ook moe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
psss, dat is niet aan jezelf denken he!
Als ik gaten in de muren en bijv. de t.v. (heb ook nog een aquarium en een pc) kapot wil hebben moet ik dat doen jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Wel je rust nemen he!!! Geef gewoon je niesjes een plumeau!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |