Hee jij!quote:
OMFG nee niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was ook wel gemeen. Mijn vader had echt een hekel aan de katten, en wij allemaal niet... En na het eten dan echt zo zeggen; weet je waarom dat prikkertje was?
![]()
![]()
quote:
De liefde was toen al minder gok ik...quote:
Denk je??quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De liefde was toen al minder gok ik...
Zou het echt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De liefde was toen al minder gok ik...
Lijf werkt niet echt mee met wat ik wil. Ik heb gisteren heel knap van mezelf de hele dag gedaan over het schoonmaken van de keuken en het bureau en een stuk vensterbank....quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:54 schreef tombolafan het volgende:Nies, hoest met je lijf?
![]()
Bigbird, hoe is het met jullie???
quote:
ZEGquote:
En dat is nog steeds de nasleep van die ongeluk wat je 3 (?) weken geleden gehad hebt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Lijf werkt niet echt mee met wat ik wil. Ik heb gisteren heel knap van mezelf de hele dag gedaan over het schoonmaken van de keuken en het bureau en een stuk vensterbank....
Ik was gesloopt 's avonds.
psss, dat is niet aan jezelf denken he!quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Lijf werkt niet echt mee met wat ik wil. Ik heb gisteren heel knap van mezelf de hele dag gedaan over het schoonmaken van de keuken en het bureau en een stuk vensterbank....
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Neuh, behalve het feit dat nokkie terug is van vakantie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemiddag.
Jeetje wat een sneltreinvaart zat er vanmorgen in de sc.
Dat ga ik écht niet allemaal bijlezen.![]()
Heb ik iets gemist sinds gisteravond?
Ingetje heeft nieuwe poesjes?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedemiddag.
Jeetje wat een sneltreinvaart zat er vanmorgen in de sc.
Dat ga ik écht niet allemaal bijlezen.![]()
Heb ik iets gemist sinds gisteravond?
Het gaat. Nog steeds met ups en downs wel... Werk gaat ook niet echt geweldig mgoed.quote:
Zie vorige postquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:54 schreef tombolafan het volgende:
Nies, hoest met je lijf?
![]()
Bigbird, hoe is het met jullie???
Zal nog wel een tijdje zo blijven ook, denk ik.quote:
He bleurrrrg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:05 schreef bigbird het volgende:
[..]
Het gaat. Nog steeds met ups en downs wel... Werk gaat ook niet echt geweldig mgoed.
En hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |