SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef Pagan het volgende:
Gisteren, eind van de middag. Een fotogenieke ijsbaan met heel zacht ijs.Mooi plaatje, net een spiegel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Maar ik kan niet wachten tot het ijs harder wordt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is zeker wel lief maar ik vervloek hem af en toe ook wel.
Ik negeer gewoon de hele voorgaande discussie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik zwaaide al hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Tis rustig hier trouwens, allemaal woon-werk verkeer-eten etc?
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Minder dan 10 posts in even zoveel minuten noem ik hier rustig.
Misschien was fok een beetje oververhit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da´s ter compensatie van zo´n 3 topics sinds vanmorgen denk ik
Dito!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef MrSubtle het volgende:
Jeeee wat gaat het hard vandaag?ik hou het gewoon niet bij
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef Bamba het volgende:
Ik ben helemaal kapot. Ben sinds vanmorgen half 9 weg en net weer thuis. Eerst insuline cursus gehad, daarna Robin opgepikt en ermee naar de ggd voor mexicaanse griepprik, toen door naar peutergym, boodschappen doen en nu staat het gehaktbrood net in de oven...En ik heb voor de 3e dag op rij migraine
B&H!quote:
Hee jij!quote:
Ze zakken nog steedsquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je vanavond vroeg naar bed? Of moet je nog late dagcurve prikken? Hoe gaat het met je bloedsuikers, vanmorgen 7.0 zag ik?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef Pagan het volgende:
Gisteren, eind van de middag. Een fotogenieke ijsbaan met heel zacht ijs.Mooi plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Eten idd smaakte nergens naar maar dat lag aan mij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Tis rustig hier trouwens, allemaal woon-werk verkeer-eten etc?Oei dat is balen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Ynske het volgende:
vuilniszakken gehaald, blijkt de slang ook nog verstopt te zijn
*verdomde huisgenoten*Pfoei lange dag dus. Zou de migraine komen doordat je nu ingesteld wordt op insuline??quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef Bamba het volgende:
Ik ben helemaal kapot. Ben sinds vanmorgen half 9 weg en net weer thuis. Eerst insuline cursus gehad, daarna Robin opgepikt en ermee naar de ggd voor mexicaanse griepprik, toen door naar peutergym, boodschappen doen en nu staat het gehaktbrood net in de oven...En ik heb voor de 3e dag op rij migraine
Edit: antwoord staat er al.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Kaasfondue.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
B&H!
Even boodschappies uitpakken. Vanavond kaasfondue, daar is het weer voor
Ik moet echt een koosnaam voor jou!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
B&H!
Even boodschappies uitpakken. Vanavond kaasfondue, daar is het weer voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |