SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef Pagan het volgende:
Gisteren, eind van de middag. Een fotogenieke ijsbaan met heel zacht ijs.Mooi plaatje, net een spiegel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Maar ik kan niet wachten tot het ijs harder wordt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is zeker wel lief maar ik vervloek hem af en toe ook wel.
Ik negeer gewoon de hele voorgaande discussie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik zwaaide al hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Tis rustig hier trouwens, allemaal woon-werk verkeer-eten etc?
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Minder dan 10 posts in even zoveel minuten noem ik hier rustig.
Misschien was fok een beetje oververhit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da´s ter compensatie van zo´n 3 topics sinds vanmorgen denk ik
Dito!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef MrSubtle het volgende:
Jeeee wat gaat het hard vandaag?ik hou het gewoon niet bij
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef Bamba het volgende:
Ik ben helemaal kapot. Ben sinds vanmorgen half 9 weg en net weer thuis. Eerst insuline cursus gehad, daarna Robin opgepikt en ermee naar de ggd voor mexicaanse griepprik, toen door naar peutergym, boodschappen doen en nu staat het gehaktbrood net in de oven...En ik heb voor de 3e dag op rij migraine
B&H!quote:
Hee jij!quote:
Ze zakken nog steedsquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je vanavond vroeg naar bed? Of moet je nog late dagcurve prikken? Hoe gaat het met je bloedsuikers, vanmorgen 7.0 zag ik?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:01 schreef Pagan het volgende:
Gisteren, eind van de middag. Een fotogenieke ijsbaan met heel zacht ijs.Mooi plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Eten idd smaakte nergens naar maar dat lag aan mij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Tis rustig hier trouwens, allemaal woon-werk verkeer-eten etc?Oei dat is balen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Ynske het volgende:
vuilniszakken gehaald, blijkt de slang ook nog verstopt te zijn
*verdomde huisgenoten*Pfoei lange dag dus. Zou de migraine komen doordat je nu ingesteld wordt op insuline??quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef Bamba het volgende:
Ik ben helemaal kapot. Ben sinds vanmorgen half 9 weg en net weer thuis. Eerst insuline cursus gehad, daarna Robin opgepikt en ermee naar de ggd voor mexicaanse griepprik, toen door naar peutergym, boodschappen doen en nu staat het gehaktbrood net in de oven...En ik heb voor de 3e dag op rij migraine
Edit: antwoord staat er al.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Kaasfondue.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
B&H!
Even boodschappies uitpakken. Vanavond kaasfondue, daar is het weer voor
Ik moet echt een koosnaam voor jou!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
B&H!
Even boodschappies uitpakken. Vanavond kaasfondue, daar is het weer voor
Go bloedsuikers!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ze zakken nog steeds. Vandaar ook de migraine
. Ik neem zometeen wel een Maxalt en dan gaat het hopelijk wel weer en anders idd vroeg naar bed vandaag!
Wat voor slang is het??quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:33 schreef Ynske het volgende:
iemand een tip hoe ik die slang ontstopt kan krijgen?
Over welke slang hebben we het hier?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:33 schreef Ynske het volgende:
Ja, nou, ik word gedwongenquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee jij!Weer een beetje geacclimatiseerd?
Heb je toevallig al een foto kunnen maken van je SS pakje?![]()
Vanavond dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, nou, ik word gedwongen![]()
Nee gaat prima! Ik merk dat ik nog helemaal uitgerust ben van de vakantie, want vanochtend stond ik wéér om tien over zes fluitend naast m'n bed
En nog niet, sorry, vriendje was weg vannacht en had 'm mee. Ik probeerde het nog stil te houden gister![]()
foto komt vanavond!
je hebt zeker geen luchtcompressor ?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:33 schreef Ynske het volgende:
Wanneer vriendlief thuis is, duurt nog wel even. Uurtje of 3?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vanavond dus.Hoe laat? * stelt horloge in*
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over welke slang hebben we het hier?
stofzuigerslang dquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef Ynske het volgende:
vuilniszakken gehaald, blijkt de slang ook nog verstopt te zijn
*verdomde huisgenoten*
Idd, want anders wordt het nog moeilijk werken volgende weekquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Go bloedsuikers!![]()
En nu maar hopen dat je lijf snel doorheeft dat het niet zo overspannen moet reageren op normale waarden.
20.38 uur dus? Prima!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wanneer vriendlief thuis is, duurt nog wel even. Uurtje of 3?
Ik had de link stofzuiger/vuilniszakken niet meteen gelegd.quote:
Wat zei de arbo arts trouwens?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, want anders wordt het nog moeilijk werken volgende week.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
20.38 uur dus? Prima!![]()
[..]
Ik had de link stofzuiger/vuilniszakken niet meteen gelegd.
Maar uhm.... lange stok en die erin poeren of zo?
[..]
Wat zei de arbo arts trouwens?
* Pagan mompelt iets over zuigen, kreng!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:33 schreef Ynske het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
* Pagan mompelt iets over zuigen, kreng!
-boven je hoofd rondslingeren (liefst buiten of in de woonkamer van die ene trol)
-door proberen te prikken met een flexibele PVC pijp of een bezemsteel
*mental image:quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
* Pagan mompelt iets over zuigen, kreng!
-boven je hoofd rondslingeren (liefst buiten of in de woonkamer van die ene trol)
-door proberen te prikken met een flexibele PVC pijp of een bezemsteel
Rösti is njam.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:48 schreef JJH het volgende:
Ik steek even mijn neus om de hoek. Ik ga eten maken. Karbo's Worteltjes en peultjes en daar moet ik nog wat aardappeligs bij verzinnen. Ik denk rösti.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rösti is njam.![]()
Ik ben aan het wachten tot mijn maag zegt dat hij gevoerd wil worden. En dan is het de andijviestamp in de magnetron gooien met de rookworst er bovenop.
Zelfs ik (!) weet dat dat niet werkt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:52 schreef Ynske het volgende:
uiteindelijk vier messen in t mondstuk gezet om t los te halen van de slang
wie gaat nu stoffen zakdoekenopzuigen
geen wonder dat dat ding t niet meer doet
Die heeft dus niet gebeldquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
20.38 uur dus? Prima!![]()
[..]
Ik had de link stofzuiger/vuilniszakken niet meteen gelegd.
Maar uhm.... lange stok en die erin poeren of zo?
[..]
Wat zei de arbo arts trouwens?
Goed heet stoken die oven dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik eet het alleen niet zo vaak omdat ik het niet zo vaak meeneem. Vandaag dus wel, alleen is het volgens mij stervenskoud in de keuken.
OMG!quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:52 schreef Ynske het volgende:
uiteindelijk vier messen in t mondstuk gezet om t los te halen van de slang
wie gaat nu stoffen zakdoekenopzuigen
geen wonder dat dat ding t niet meer doet
Dus je weet nog steeds niet hoe het met die ziekmelding zit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die heeft dus niet gebeld. Kan ik morgen weer zelf gaan bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |