understatement of the yearquote:
Bij mij niet echt. En elke keer denk ik van "Dat moet ik op voorraad hebben" En iedere keer lukt dat nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed heet stoken die oven dus.![]()
Rosti is een standaard produkt in mijn vriezer.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:48 schreef JJH het volgende:
Ik steek even mijn neus om de hoek. Ik ga eten maken. Karbo's Worteltjes en peultjes en daar moet ik nog wat aardappeligs bij verzinnen. Ik denk rösti.
De gouden tip:quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij niet echt. En elke keer denk ik van "Dat moet ik op voorraad hebben" En iedere keer lukt dat niet
Is dat lekker? Het ziet er zo... massief uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het hier in Nederland nog nooit in een supermarkt gezien, maar we gaan geregeld bij onze oosterburen winkelen en namen dan een voorraadje mee.
TIP VAN FLIPGREYS:quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij niet echt. En elke keer denk ik van "Dat moet ik op voorraad hebben" En iedere keer lukt dat niet
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En kom maar terug als je niks meer te zeggen hebt.
WB!quote:
Jij bedoelt eenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
TIP VAN FLIPGREYS:
Koop bij de IKEA of waar dan ook een schoolbordje met krijt of memobordje met stift!
Hang dat bv aan de binnenkant van je keukendeur en zodra je misgrijpt in de keuken naar een product kladder je het direct op je bord. Zodra je boodschappen gaat doen loer je even op het bord wat je in élk geval moet kopen
owwww, zo'n bord hebben wij nog nodig. En een speelkleed van Ikea voor baby's. Maar die was op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
TIP VAN FLIPGREYS:
Koop bij de IKEA of waar dan ook een schoolbordje met krijt of memobordje met stift!
Hang dat bv aan de binnenkant van je keukendeur en zodra je misgrijpt in de keuken naar een product kladder je het direct op je bord. Zodra je boodschappen gaat doen loer je even op het bord wat je in élk geval moet kopen
quote:
Goede vraag! Ik zou voor courgette gaan.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Je meent het!? En via PM ook nog?
[..]
Goede vraag! Ik zou voor courgette gaan.
quote:
Zekers, en erg makkelijk. Builtjes met inhoud minuutje of tien laten wellen, daarna net zo lang ik kokend water gooien, uitpakken en klaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat lekker? Het ziet er zo... massief uit.
Zo'n opmerkingen pik ik dus niet he?quote:
Waar smaakt het dan naar?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zekers, en erg makkelijk. Builtjes met inhoud minuutje of tien laten wellen, daarna net zo lang ik kokend water gooien, uitpakken en klaar.
Afgelopen zondag
-Biefstukje bakken, jus afmaken met beetje truffelolie
-Witlof in ringen snijden en kort wokken, afmaken met blauwschimmelkaas
-Semmelknödel erbij
Kaarsje aan, wijntje open en genieten maar.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo'n opmerkingen pik ik dus niet he?![]()
BAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
buhhhh, truffelolie. In de eerste instantie vond ik de smaak lekker. Maar het besluit steeds als ik er ook maar een fractie van eet 24 uur lang terug te komen naar bovenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zekers, en erg makkelijk. Builtjes met inhoud minuutje of tien laten wellen, daarna net zo lang ik kokend water gooien, uitpakken en klaar.
Afgelopen zondag
-Biefstukje bakken, jus afmaken met beetje truffelolie
-Witlof in ringen snijden en kort wokken, afmaken met blauwschimmelkaas
-Semmelknödel erbij
Kaarsje aan, wijntje open en genieten maar.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |