Dan zou - als je een kinderwens hebt- eerst gaan uitzoeken of je nu positief of negatief bloed hebt (die O is niet zo interessant zeg maar) en je daarna laten informeren over de risico's die dat met zich meebrengt. En ik denk dat die ontzettend meevallen en dat je in je wazige post-operatieve toestand een beetje een klok-klepel verhaal hebt gefabriceerd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon O positief of O negatief. Ik weet de exacte reden ook niet meer. maar iemand anders zijn/haar bloed was toch niet helemaal hetzelfde en kon zo weet ik niet meer wat tijdens een zwangerschap veroorzaken zal toch wel iets met rhesusfactor te maken hebben. Het is al weer even geleden en zo helder was ik toen ook niet.
ik heb negatief bloed, dus ik wijs altijd naar het noordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zou - als je een kinderwens hebt- eerst gaan uitzoeken of je nu positief of negatief bloed hebt (die O is niet zo interessant zeg maar) en je daarna laten informeren over de risico's die dat met zich meebrengt. En ik denk dat die ontzettend meevallen en dat je in je wazige post-operatieve toestand een beetje een klok-klepel verhaal hebt gefabriceerd.
Nice! En bedankt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
En de beste wensen allemaal.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb negatief bloed, dus ik wijs altijd naar het noorden
Je zult wel rhesus negatief bloed hebben. Ik was een rhesuskindje omdat mijn moeder A- was en ik A+. Ik was na mijn brroer en een miskraam het derde zangerschap en dan gaat het mis met de antistoffen....tja en als ze daar dan niet achter komen tijdens de zwangerschap...ik was een week oud toen mijn ouders met mij bewusteloos in de kinderwagen zich naar het ziekenhuis spoedden....dus net overleefd zeg maar dat geintje. Daarna was het ook einde kinderwens voor mijn ouders anders had ik nog wel een jonger broertje of zusje gehad...tja 60er jaren toen was mens nog niet zo ver met de controle op dat soort dingen met de zwangerschap dus werd het een sterilisatie voor mijn moeder om elk risico uit te sluiten dat er nog een zwangerschap zou komen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon O positief of O negatief. Ik weet de exacte reden ook niet meer. maar iemand anders zijn/haar bloed was toch niet helemaal hetzelfde en kon zo weet ik niet meer wat tijdens een zwangerschap veroorzaken zal toch wel iets met rhesusfactor te maken hebben. Het is al weer even geleden en zo helder was ik toen ook niet.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 15:37 schreef JJH het volgende:
Is het heel gek dat ik niet weet welk type bloed ik heb?
nee, ik weet het toevallig omdat er nogal wat afgeprikt in mij als babyquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef JJH het volgende:
Nice, dank je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
die mag ook wel eens onder de strijkplank zeg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Leuke kaartquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat weet je dan straks wel als je bloeddonor bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef JJH het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
nee, we gaan nu allemaal met de handjes over elkaar wachten tot jij terugbentquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:42 schreef trovey het volgende:
tot straks in het ongetwijfeld nieuwe topic![]()
leuke kaart!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat waren vroeger echt dramatische verhalen. Gelukkig dat jij nog net in de tijd geboren werden dat ze in ieder geval een idee hadden wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zult wel rhesus negatief bloed hebben. Ik was een rhesuskindje omdat mijn moeder A- was en ik A+. Ik was na mijn brroer en een miskraam het derde zangerschap en dan gaat het mis met de antistoffen....tja en als ze daar dan niet achter komen tijdens de zwangerschap...ik was een week oud toen mijn ouders met mij bewusteloos in de kinderwagen zich naar het ziekenhuis spoedden....dus net overleefd zeg maar dat geintje. Daarna was het ook einde kinderwens voor mijn ouders anders had ik nog wel een jonger broertje of zusje gehad...tja 60er jaren toen was mens nog niet zo ver met de controle op dat soort dingen met de zwangerschap dus werd het een sterilisatie voor mijn moeder om elk risico uit te sluiten dat er nog een zwangerschap zou komen.
idd een prachtbeest!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat leuk!
En een vreselijk mooie hond.
Dan laat je hem het ook maar weer mooi opruimen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:47 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Ik dacht: Nou laat ik de kerstboom maar eens opzetten! Ik in het hok kijken waar al die troep ligt. Ik zie nog net de boom zelf, maar waar is de tas met versiersels? Nou die ligt onder een gereedschapskist en 2 enorme loodzware lijsten en nog wat andere troepSlim opgeruimd, Re
Gelukkig is het grotendeels van plastic, maar ik ben benieuwd hoe het er onderuit komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |