quote:
Nee,want dan kan ik niet meteen met de inhoud wieberen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of je maakt het een dag eerder al open en post het donderdag ochtend voor je weg gaat pas
Niks aan te doen, komt goed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ow dat maakt de zaak heel anders.
Wel vervelend voor je dat je juist die dag zo'n lange dag hebt.![]()
Dan ga ik jouw pakje pas de volgende middag zien, want tegen de tijd dat jij het openmaakt, hoor ik al lang en breed in bed te liggen.
WHUTWHUTWHUT????quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heel even terzijde; dat was toch die gast waar je laatst ook last van had?
Wheheh.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mja, op die manier ken ik ze ook, ookzat ervaring
ik sloopte alles toen ik klein was![]()
ooit toen ik 2 was in een hotelkamer in parijs alle knoppen losgedraaid van de verwarming, deuren, kastdeurtjes, etc
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef ElisaB het volgende:
Valt er nog wat te winnen op FOK!? Kijk hier en doe mee!
Ja, het gaat op zich wel. Ze is jammer genoeg bijna altijd verkouden dus dan zit ze te snotteren en ruikt ze haar eten niet en eet ze dus niksquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe ist nog met tha Zigster?
Still going strong?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het gaat op zich wel. Ze is jammer genoeg bijna altijd verkouden dus dan zit ze te snotteren en ruikt ze haar eten niet en eet ze dus niksmaar dat is dan na een paar dagen weer over. En het begint dan weer een paar dagen later
Maar verder gaat het nog steeds goed hoor!
Ik zat gisteren een beetje naar dr te kijken en ik dacht echt weer van: God, wat is ze toch leuk! Ik ben zo blij dat we haar toen hebben gekozen in het asiel
Kun je dan niet een beetje helpen met dat voer? Haar ernaast zetten ofzo? Dat ze het ziet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het gaat op zich wel. Ze is jammer genoeg bijna altijd verkouden dus dan zit ze te snotteren en ruikt ze haar eten niet en eet ze dus niksmaar dat is dan na een paar dagen weer over. En het begint dan weer een paar dagen later
Ik zat gisteren een beetje naar dr te kijken en ik dacht echt weer van: God, wat is ze toch leuk! Ik ben zo blij dat we haar toen hebben gekozen in het asiel
Ohw klinkt... ehh vaag?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja het liep nogal....eh hoog op vroeg in de nacht...daarom was iedereen een beetje vroeg uitgeput
Ech wel! Heel kort ook maar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Seriously?
Niets van gemerkt.
Tot later!
Moet ik voor jou ook meedoen?quote:
Superpoes.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik probeer alles hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Kun je dan niet een beetje helpen met dat voer? Haar ernaast zetten ofzo? Dat ze het ziet?
We hebben een nieuw en bijzonder dwars Sc lid.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw klinkt... ehh vaag?
Wel lekker geslapen?
Dat werkt eigenlijk net al bij mensen. Hongergevoel wordt gestimuleerd door geur en als je niet kunt ruiken smaakt eten niet en dus heb je geen zin. Bij baby's is dat ook zo sterk vandaar dat die in de problemen kunnen komen met een simpele verkoudheid.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Kun je dan niet een beetje helpen met dat voer? Haar ernaast zetten ofzo? Dat ze het ziet?
En ik? Roept u maar!quote:
Dan is er ook niet echt behoefte om te eten denk ik, ik heb zowat het idee dat ze dan eet om jou een plezier te doen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik probeer alles hoorIk duw het altijd maar een beetje in dr gezicht, soms gaat ze dan eten, soms niet. (Ja, zielig, maar anders eet ze echt niet) Sowieso is het een verwend kreng: zet ik dr schoteltje naast haar > eet ze niet, hou ik het schoteltje voor dr gezicht > eet ze. Tót ik het schoteltje weer neerzet, dan is ze soms echt te lui/blind/verwend/stijf? om dat hoofd naar beneden te doen en verder te eten
quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Superpoes.![]()
En superbaasjes.![]()
Hoe bevalt De Paal trouwens nog?
Gelukkig heeft Zwabber zich opgeworpen als vertaler en begeleider.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:54 schreef trovey het volgende:
[..]
We hebben een nieuw en bijzonder dwars Sc lid.en ja hoor lekker geslapen....doe ik regelmatig...als mijn RSI en artrose het toelaten
Misschien dat ze beter kan eten vanaf een verhoginkje bijv. een boek ofzo. Kan me zo voorstellen dat bukken voor haar niet prettig is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik probeer alles hoorIk duw het altijd maar een beetje in dr gezicht, soms gaat ze dan eten, soms niet. (Ja, zielig, maar anders eet ze echt niet) Sowieso is het een verwend kreng: zet ik dr schoteltje naast haar > eet ze niet, hou ik het schoteltje voor dr gezicht > eet ze. Tót ik het schoteltje weer neerzet, dan is ze soms echt te lui/blind/verwend/stijf? om dat hoofd naar beneden te doen en verder te eten
Jij kent Ziggy duidelijk nog nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is er ook niet echt behoefte om te eten denk ik, ik heb zowat het idee dat ze dan eet om jou een plezier te doen.
Ja, dat denk ik soms ook wel eens, maar een half uurtje later kan ze het ineens wel > verwend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Misschien dat ze beter kan eten vanaf een verhoginkje bijv. een boek ofzo. Kan me zo voorstellen dat bukken voor haar niet prettig is.
Hier vinden ze hem ook nog steeds geweldig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spider vindt het echt te gek om bovenin te liggen, soms uren achter elkaar en een paar keer per dag gaat ie ook wild springen en krabben en tegen het balletje slaan enzoEcht een succes dat ding! Bij jou ook toch?
Als ze maar niet verschrikkelijk afvalt zal het inderdaad wel goed gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij kent Ziggy duidelijk nog niet
Ziggy wil ALTIJD etenBehalve als ze slaapt. Maar als ze wakker is kan je niet naar de keuken lopen of zelf iets eten of gewoon bewegen, ze laat luid en duidelijk merken dat ze eten blieft
Jammer genoeg blieft ze vaak niet wat wij haar voorzetten (nierdieet)
[..]
Ja, dat denk ik soms ook wel eens, maar een half uurtje later kan ze het ineens wel > verwend.
Maar ze komt niks te kort hoor
Gelukkig wel anders zou ik constant met hem overhoop liggen...ben ik bangquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Zwabber zich opgeworpen als vertaler en begeleider.
Oh ja?quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier vinden ze hem ook nog steeds geweldig.Er ligt altijd wel 1 kat in de hangmand (op dit moment Satsu) en het krabgedeelte wordt regelmatig belaagd. Satsu zit ook vaak OP het ding waar het balletje aanhangt.
Alleen de huisjes, daar gaan ze nooit in liggen.
Nee hoor, ze was de laatste keer bij de dierenarts zelfs 5 gram aangekomenquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze maar niet verschrikkelijk afvalt zal het inderdaad wel goed gaan.
Ok was misschien een ideetje geweest. Maar het lijkt idd wel op verwend zijn. Ach lekker verwennen toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij kent Ziggy duidelijk nog niet
Ziggy wil ALTIJD etenBehalve als ze slaapt. Maar als ze wakker is kan je niet naar de keuken lopen of zelf iets eten of gewoon bewegen, ze laat luid en duidelijk merken dat ze eten blieft
Jammer genoeg blieft ze vaak niet wat wij haar voorzetten (nierdieet)
[..]
Ja, dat denk ik soms ook wel eens, maar een half uurtje later kan ze het ineens wel > verwend.
Maar ze komt niks te kort hoor
Momenteel past het nog net. Hopelijk ben ik erbij op de dag dat hij erachter komt dat het niet meer past.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja?Wouw, dat dat past!
Huisjes heeft Spider 1 keer ingezeten, Ziggy 0 keer, jammer
ik wil ook bloeddonordingessen als ik afgevallen benquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef trovey het volgende:
Net een brief gehad van de bloedbank...ze willen mijn bloed...normaal geen bezwaar tegen maar ik gebruik 3 soorten medicijnen en volgens mij mag je dan geen bloed gevenToch maar even de vraag neergelegd bij hun site...als het wel mag....zie hier een nieuwe bloeddonor (heeft tenslotte ook mijn leven gered als baby)
En nu even de neus gebruiken om die stank te achterhalen....alle katten zijn er in ieder geval dus daar geen problemen
Ja hoor, volgens mij heeft ze geen makkelijk leven gehad en ze is nu al zo oud dat ze het verdientquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 15:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ok was misschien een ideetje geweest. Maar het lijkt idd wel op verwend zijn. Ach lekker verwennen toch?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 15:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Momenteel past het nog net. Hopelijk ben ik erbij op de dag dat hij erachter komt dat het niet meer past.
Die zitten vast in mijn bubbelenveloppen en ander verpakkingsmateriaal doosje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef trovey het volgende:
Ik moet zo even bij de Action bubbelenveloppen halen....OK ik heb er hier minstens 10 waar waar![]()
Oeh! De medewerkers likken hun vingers af bij een donor als jij!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil ook bloeddonordingessen als ik afgevallen ben
buiten het feit dat ik niet een onschuldig slachtoffer een liter gedoneerde vleesjus aan wil bieden...
hebben ze altijd moeite mijn ader te vinden
maar ik heb wel O-, dus das echt doneerbloed
Gewicht maakt niet uit hoor bij bloedgeven, medicijngebruik volgens mij wel dus ik wacht nog even het antwoord op mijn vraag af.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil ook bloeddonordingessen als ik afgevallen ben
buiten het feit dat ik niet een onschuldig slachtoffer een liter gedoneerde vleesjus aan wil bieden...
hebben ze altijd moeite mijn ader te vinden
maar ik heb wel O-, dus das echt doneerbloed
Die post is gewoon huis aan huis verstuurd hiet in Zwolle. Heb me ook aangmeld.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewicht maakt niet uit hoor bij bloedgeven, medicijngebruik volgens mij wel dus ik wacht nog even het antwoord op mijn vraag af.
Wil je meer weten hier een linkje
http://www.ikgeefbloed.nl/
En ach zolang ze bij mij maar links prikken vinden ze wel een ader, rechts is altijd een hele heisa met het vinden van een geschikte ader
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik kom wel weer kijken als het niet meer over bloed gaat.![]()
Stom genoeg ben ik als de dood voor prikken en kan ik slecht tegen bloed.![]()
Sorry dat ik zo'n watje ben.
Waarom is dat stom?? En waarom heb je nou het gevoel dat je je excuus aan moet bieden?? Dat is toch nergens voor nodig??quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
DONE!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh wat? WIl je zelf dan niet?
Prima hoor.
Nee...zouden in de computerkast moeten liggen maar nu was een tijdje geleden mijn broer een beetje wild met vliegen doodslaan in de kast (alweer een tijdje terug dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zitten vast in mijn bubbelenveloppen en ander verpakkingsmateriaal doosje.![]()
oh jij bent er zo een hequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Yokoquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een schandalige luie dag vandaag.![]()
Vanmiddag wilde ik wel dingen gaan doen maar nu ligt Yoko al 2 uur op schoot vastgelijmd.![]()
Dorst...
Trek....
Kerstkaarten in de maak...
Afwas....
Yoko
Ik voel me er stom door.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Waarom is dat stom?? En waarom heb je nou het gevoel dat je je excuus aan moet bieden?? Dat is toch nergens voor nodig??
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Die post is gewoon huis aan huis verstuurd hiet in Zwolle. Heb me ook aangmeld.
Ben ook al orgaandonor (tenminste, codicil ingevuld), en als ik andere mensen een pleziet mee doe.
Ach je hoeft je nergens voor te schamen hoor....ik heb het al zo vaak gehad als kind dat ik afgehard ben in het begin maar er zijn meer mensen zoals jou hoor....maakt niets uit maar een job in het ziekehuis zou ik je niet aanraden als je ooit een nieuwe baan moet zoekenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik voel me er stom door.
Als ik bloed moet laten prikken, omdat het echt moet, dan piep ik als een peuter en kijk ik heel geforceerd een andere kant uit.![]()
En ben dan helemaal slapjes en akelig.![]()
Ik vind het altijd bewonderswaardig als mensen vrijwillig bloed geven om een ander te helpen.
Dat is een goed ding.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh jij bent er zo een he
Zoiets, maar dan anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
Mooi! Ik zou bijna zeggen 'adventskrans' maar dat is het vast niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef Pagan het volgende:
Zoals door Strega beloofd onze kerstkrans.
[ afbeelding ]
Hebbikookhoor. Niks om je voor de schamen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik voel me er stom door.
Als ik bloed moet laten prikken, omdat het echt moet, dan piep ik als een peuter en kijk ik heel geforceerd een andere kant uit.![]()
Ik vind het altijd bewonderswaardig als mensen vrijwillig bloed geven om een ander te helpen.
Dat is een goed ding.
Grapjurk! Het is me nog niet gelukt om 230V sleepcontacten te makenquote:
Very nice.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef Pagan het volgende:
Zoals door Strega beloofd onze kerstkrans.
[ afbeelding ]
Kan jij toch niks aan doen? Je gaat noodzakelijke onderzoeken iig niet uit de weg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik voel me er stom door.
Dat is een goed ding.
Ben je ook R-?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
@trovey sorry als ik nu een niet gepaste vraag stel maar heb jij een kinderwens? En is een zwangerschap dan risicovoller vanwege de bloedtransfusies? Mij wilde ze na een niet zo geslaagde keelamandelen operatie geen bloedtransfusie geven omdat dit later bij een zwangerschap risicos kon meebrengen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Grapjurk! Het is me nog niet gelukt om 230V sleepcontacten te maken
Heb je behalve O- ook wat van Type O Negative?
Het gekke is dat ik juist als kind ook al regelmatig lekgeprikt werd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach je hoeft je nergens voor te schamen hoor....ik heb het al zo vaak gehad als kind dat ik afgehard ben in het begin maar er zijn meer mensen zoals jou hoor....maakt niets uit maar een job in het ziekehuis zou ik je niet aanraden als je ooit een nieuwe baan moet zoeken
Schat ik ben de leeftijd van kinderen krijgen al bijna voorbijquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
@trovey sorry als ik nu een niet gepaste vraag stel maar heb jij een kinderwens? En is een zwangerschap dan risicovoller vanwege de bloedtransfusies? Mij wilde ze na een niet zo geslaagde keelamandelen operatie geen bloedtransfusie geven omdat dit later bij een zwangerschap risicos kon meebrengen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hebbikookhoor. Niks om je voor de schamen.
niet eens een extra setje koolborstels gemonteerd?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Grapjurk! Het is me nog niet gelukt om 230V sleepcontacten te maken
Heb je behalve O- ook wat van Type O Negative?
Je zult er dan toch...onbewust...een trauma aan hebben overgehouden....ja de geest is een vreemd ding....ik lig absoluut niet wakker van bloedprikken/afnemen....ik ben de andere kant opgegaan laten we zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik juist als kind ook al regelmatig lekgeprikt werd.
En nee, een baan in het ziekenhuis heb ik nog nooit overwogen en zal ik ook niet snel doen.
Nee helaas...quote:
Eh... ik probeer het niet uit de weg te gaan, maar stel het wel vaak uit.quote:Je gaat noodzakelijke onderzoeken iig niet uit de weg.
Ook niet snel als het moet dus.quote:Maar logisch dat je je dan niet vrijwillig laat prikken.
Dan zou - als je een kinderwens hebt- eerst gaan uitzoeken of je nu positief of negatief bloed hebt (die O is niet zo interessant zeg maar) en je daarna laten informeren over de risico's die dat met zich meebrengt. En ik denk dat die ontzettend meevallen en dat je in je wazige post-operatieve toestand een beetje een klok-klepel verhaal hebt gefabriceerd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon O positief of O negatief. Ik weet de exacte reden ook niet meer. maar iemand anders zijn/haar bloed was toch niet helemaal hetzelfde en kon zo weet ik niet meer wat tijdens een zwangerschap veroorzaken zal toch wel iets met rhesusfactor te maken hebben. Het is al weer even geleden en zo helder was ik toen ook niet.
ik heb negatief bloed, dus ik wijs altijd naar het noordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zou - als je een kinderwens hebt- eerst gaan uitzoeken of je nu positief of negatief bloed hebt (die O is niet zo interessant zeg maar) en je daarna laten informeren over de risico's die dat met zich meebrengt. En ik denk dat die ontzettend meevallen en dat je in je wazige post-operatieve toestand een beetje een klok-klepel verhaal hebt gefabriceerd.
Nice! En bedankt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
En de beste wensen allemaal.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb negatief bloed, dus ik wijs altijd naar het noorden
Je zult wel rhesus negatief bloed hebben. Ik was een rhesuskindje omdat mijn moeder A- was en ik A+. Ik was na mijn brroer en een miskraam het derde zangerschap en dan gaat het mis met de antistoffen....tja en als ze daar dan niet achter komen tijdens de zwangerschap...ik was een week oud toen mijn ouders met mij bewusteloos in de kinderwagen zich naar het ziekenhuis spoedden....dus net overleefd zeg maar dat geintje. Daarna was het ook einde kinderwens voor mijn ouders anders had ik nog wel een jonger broertje of zusje gehad...tja 60er jaren toen was mens nog niet zo ver met de controle op dat soort dingen met de zwangerschap dus werd het een sterilisatie voor mijn moeder om elk risico uit te sluiten dat er nog een zwangerschap zou komen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij heb ik gewoon O positief of O negatief. Ik weet de exacte reden ook niet meer. maar iemand anders zijn/haar bloed was toch niet helemaal hetzelfde en kon zo weet ik niet meer wat tijdens een zwangerschap veroorzaken zal toch wel iets met rhesusfactor te maken hebben. Het is al weer even geleden en zo helder was ik toen ook niet.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 15:37 schreef JJH het volgende:
Is het heel gek dat ik niet weet welk type bloed ik heb?
nee, ik weet het toevallig omdat er nogal wat afgeprikt in mij als babyquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef JJH het volgende:
Nice, dank je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
die mag ook wel eens onder de strijkplank zeg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Leuke kaartquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat weet je dan straks wel als je bloeddonor bentquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef JJH het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
nee, we gaan nu allemaal met de handjes over elkaar wachten tot jij terugbentquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:42 schreef trovey het volgende:
tot straks in het ongetwijfeld nieuwe topic![]()
leuke kaart!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:35 schreef Pagan het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat waren vroeger echt dramatische verhalen. Gelukkig dat jij nog net in de tijd geboren werden dat ze in ieder geval een idee hadden wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zult wel rhesus negatief bloed hebben. Ik was een rhesuskindje omdat mijn moeder A- was en ik A+. Ik was na mijn brroer en een miskraam het derde zangerschap en dan gaat het mis met de antistoffen....tja en als ze daar dan niet achter komen tijdens de zwangerschap...ik was een week oud toen mijn ouders met mij bewusteloos in de kinderwagen zich naar het ziekenhuis spoedden....dus net overleefd zeg maar dat geintje. Daarna was het ook einde kinderwens voor mijn ouders anders had ik nog wel een jonger broertje of zusje gehad...tja 60er jaren toen was mens nog niet zo ver met de controle op dat soort dingen met de zwangerschap dus werd het een sterilisatie voor mijn moeder om elk risico uit te sluiten dat er nog een zwangerschap zou komen.
idd een prachtbeest!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat leuk!
En een vreselijk mooie hond.
Dan laat je hem het ook maar weer mooi opruimen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:47 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Ik dacht: Nou laat ik de kerstboom maar eens opzetten! Ik in het hok kijken waar al die troep ligt. Ik zie nog net de boom zelf, maar waar is de tas met versiersels? Nou die ligt onder een gereedschapskist en 2 enorme loodzware lijsten en nog wat andere troepSlim opgeruimd, Re
Gelukkig is het grotendeels van plastic, maar ik ben benieuwd hoe het er onderuit komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |