abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75650994
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh, ik probeer alles hoor Ik duw het altijd maar een beetje in dr gezicht, soms gaat ze dan eten, soms niet. (Ja, zielig, maar anders eet ze echt niet) Sowieso is het een verwend kreng: zet ik dr schoteltje naast haar > eet ze niet, hou ik het schoteltje voor dr gezicht > eet ze. Tót ik het schoteltje weer neerzet, dan is ze soms echt te lui/blind/verwend/stijf? om dat hoofd naar beneden te doen en verder te eten
Misschien dat ze beter kan eten vanaf een verhoginkje bijv. een boek ofzo. Kan me zo voorstellen dat bukken voor haar niet prettig is.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:57:02 #227
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75651017
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:55 schreef JJH het volgende:

[..]

Dan is er ook niet echt behoefte om te eten denk ik, ik heb zowat het idee dat ze dan eet om jou een plezier te doen.
Jij kent Ziggy duidelijk nog niet
Ziggy wil ALTIJD eten Behalve als ze slaapt. Maar als ze wakker is kan je niet naar de keuken lopen of zelf iets eten of gewoon bewegen, ze laat luid en duidelijk merken dat ze eten blieft Jammer genoeg blieft ze vaak niet wat wij haar voorzetten (nierdieet)
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:56 schreef nieslief het volgende:

[..]

Misschien dat ze beter kan eten vanaf een verhoginkje bijv. een boek ofzo. Kan me zo voorstellen dat bukken voor haar niet prettig is.
Ja, dat denk ik soms ook wel eens, maar een half uurtje later kan ze het ineens wel > verwend.
Maar ze komt niks te kort hoor
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_75651070
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:55 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Spider vindt het echt te gek om bovenin te liggen, soms uren achter elkaar en een paar keer per dag gaat ie ook wild springen en krabben en tegen het balletje slaan enzo Echt een succes dat ding! Bij jou ook toch?
Hier vinden ze hem ook nog steeds geweldig. Er ligt altijd wel 1 kat in de hangmand (op dit moment Satsu) en het krabgedeelte wordt regelmatig belaagd. Satsu zit ook vaak OP het ding waar het balletje aanhangt. Alleen de huisjes, daar gaan ze nooit in liggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:59:40 #229
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75651096
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ziggy wil ALTIJD eten Behalve als ze slaapt. Maar als ze wakker is kan je niet naar de keuken lopen of zelf iets eten of gewoon bewegen, ze laat luid en duidelijk merken dat ze eten blieft Jammer genoeg blieft ze vaak niet wat wij haar voorzetten (nierdieet)
[..]

Ja, dat denk ik soms ook wel eens, maar een half uurtje later kan ze het ineens wel > verwend.
Als ze maar niet verschrikkelijk afvalt zal het inderdaad wel goed gaan.
pi_75651110
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Zwabber zich opgeworpen als vertaler en begeleider.
Gelukkig wel anders zou ik constant met hem overhoop liggen...ben ik bang ....oh ja en ongeveer driekwart van deze SC ook ...ach wie weet past hij zich nog wel keurig aan

Stank is trouwens weg....was een blikje hypo-allergeen voer van Murphy wat nog op moest (heb nog verscheidene blikjes van haar staan), lekker luichtje dat hertenvlees
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:00:24 #231
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75651114
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hier vinden ze hem ook nog steeds geweldig. Er ligt altijd wel 1 kat in de hangmand (op dit moment Satsu) en het krabgedeelte wordt regelmatig belaagd. Satsu zit ook vaak OP het ding waar het balletje aanhangt. Alleen de huisjes, daar gaan ze nooit in liggen.
Oh ja? Wouw, dat dat past!

Huisjes heeft Spider 1 keer ingezeten, Ziggy 0 keer, jammer
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:01:15 #232
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75651136
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:59 schreef JJH het volgende:

[..]

Als ze maar niet verschrikkelijk afvalt zal het inderdaad wel goed gaan.
Nee hoor, ze was de laatste keer bij de dierenarts zelfs 5 gram aangekomen
Ziggy played guitar
pi_75651149
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef MissBliss het volgende:

[..]

[..]

Ok was misschien een ideetje geweest. Maar het lijkt idd wel op verwend zijn. Ach lekker verwennen toch?
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_75651164
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:00 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh ja? Wouw, dat dat past!

Huisjes heeft Spider 1 keer ingezeten, Ziggy 0 keer, jammer
Momenteel past het nog net. Hopelijk ben ik erbij op de dag dat hij erachter komt dat het niet meer past.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75651200
Ik moet zo even bij de Action bubbelenveloppen halen....OK ik heb er hier minstens 10 waar waar
Optimist tot in de kist
  Designer dinsdag 15 december 2009 @ 15:03:45 #236
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_75651214
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef trovey het volgende:
Net een brief gehad van de bloedbank...ze willen mijn bloed...normaal geen bezwaar tegen maar ik gebruik 3 soorten medicijnen en volgens mij mag je dan geen bloed geven Toch maar even de vraag neergelegd bij hun site...als het wel mag....zie hier een nieuwe bloeddonor (heeft tenslotte ook mijn leven gered als baby)

En nu even de neus gebruiken om die stank te achterhalen....alle katten zijn er in ieder geval dus daar geen problemen
ik wil ook bloeddonordingessen als ik afgevallen ben

buiten het feit dat ik niet een onschuldig slachtoffer een liter gedoneerde vleesjus aan wil bieden...

hebben ze altijd moeite mijn ader te vinden

maar ik heb wel O-, dus das echt doneerbloed
🐙
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:06:19 #237
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75651314
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 @ 15:01 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ok was misschien een ideetje geweest. Maar het lijkt idd wel op verwend zijn. Ach lekker verwennen toch?
Ja hoor, volgens mij heeft ze geen makkelijk leven gehad en ze is nu al zo oud dat ze het verdient
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 @ 15:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Momenteel past het nog net. Hopelijk ben ik erbij op de dag dat hij erachter komt dat het niet meer past.
Ziggy played guitar
pi_75651348
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef trovey het volgende:
Ik moet zo even bij de Action bubbelenveloppen halen....OK ik heb er hier minstens 10 waar waar
Die zitten vast in mijn bubbelenveloppen en ander verpakkingsmateriaal doosje.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

buiten het feit dat ik niet een onschuldig slachtoffer een liter gedoneerde vleesjus aan wil bieden...

Oeh! De medewerkers likken hun vingers af bij een donor als jij!
Al ben jij wel de schrik van elk ziekenhuis als jij bloed nodig hebt.
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:07:12 #239
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75651355
Ik ben aan mijn kerstpakket begonnen, er zitten mini chocolatechipcookies in.
pi_75651409
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Gewicht maakt niet uit hoor bij bloedgeven, medicijngebruik volgens mij wel dus ik wacht nog even het antwoord op mijn vraag af.

Wil je meer weten hier een linkje

http://www.ikgeefbloed.nl/

En ach zolang ze bij mij maar links prikken vinden ze wel een ader, rechts is altijd een hele heisa met het vinden van een geschikte ader
Optimist tot in de kist
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:09:19 #241
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75651436
Volgens mij had ik ook post van de bloedbank.

*Opzoekt en openmaakt.
pi_75651533
Ik kom wel weer kijken als het niet meer over bloed gaat.
Stom genoeg ben ik als de dood voor prikken en kan ik slecht tegen bloed.

Sorry dat ik zo'n watje ben.
Freestyle
pi_75651608
Bloedprikken is echt niets voor mij. Ik heb een nogal lage suikerspiegel en kan er niet zo goed tegen.
Ik kan prima tegen bloed en tegen naalden maar tegen bloedprikken absoluut niet. Zolang ik blijf liggen is er niets aan de hand sta ik op dan word ik duizelig en misselijk.
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:14:09 #244
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75651609
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:08 schreef trovey het volgende:

[..]

Gewicht maakt niet uit hoor bij bloedgeven, medicijngebruik volgens mij wel dus ik wacht nog even het antwoord op mijn vraag af.

Wil je meer weten hier een linkje

http://www.ikgeefbloed.nl/

En ach zolang ze bij mij maar links prikken vinden ze wel een ader, rechts is altijd een hele heisa met het vinden van een geschikte ader
Die post is gewoon huis aan huis verstuurd hiet in Zwolle. Heb me ook aangmeld.
Ben ook al orgaandonor (tenminste, codicil ingevuld), en als ik andere mensen een pleziet mee doe.
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:14:50 #245
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75651639
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef ALTER-EGO het volgende:

pi_75651662
quote:

Waarom is dat stom?? En waarom heb je nou het gevoel dat je je excuus aan moet bieden?? Dat is toch nergens voor nodig??
pi_75651665
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef JJH het volgende:

[..]

Huh wat? WIl je zelf dan niet?

Prima hoor.
DONE!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_75651667
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die zitten vast in mijn bubbelenveloppen en ander verpakkingsmateriaal doosje.
Nee...zouden in de computerkast moeten liggen maar nu was een tijdje geleden mijn broer een beetje wild met vliegen doodslaan in de kast (alweer een tijdje terug dus ) en die sloeg de kast uit zijn verband zodat ik het ding helemaal opnieuw moest inpakken nadat de boel weer gerepareerd was en blijkbaar heb ik die enveloppen heel goed opgeborgen....op een ander plek die ik dus niet meer weet
Optimist tot in de kist
  Designer dinsdag 15 december 2009 @ 15:16:05 #249
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_75651687
quote:

oh jij bent er zo een he
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
pi_75651745
Ik heb een schandalige luie dag vandaag.
Vanmiddag wilde ik wel dingen gaan doen maar nu ligt Yoko al 2 uur op schoot vastgelijmd.

Dorst...
Trek....
Kerstkaarten in de maak...
Afwas....
Yoko
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')