Misschien dat ze beter kan eten vanaf een verhoginkje bijv. een boek ofzo. Kan me zo voorstellen dat bukken voor haar niet prettig is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik probeer alles hoorIk duw het altijd maar een beetje in dr gezicht, soms gaat ze dan eten, soms niet. (Ja, zielig, maar anders eet ze echt niet) Sowieso is het een verwend kreng: zet ik dr schoteltje naast haar > eet ze niet, hou ik het schoteltje voor dr gezicht > eet ze. Tót ik het schoteltje weer neerzet, dan is ze soms echt te lui/blind/verwend/stijf? om dat hoofd naar beneden te doen en verder te eten
Jij kent Ziggy duidelijk nog nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is er ook niet echt behoefte om te eten denk ik, ik heb zowat het idee dat ze dan eet om jou een plezier te doen.
Ja, dat denk ik soms ook wel eens, maar een half uurtje later kan ze het ineens wel > verwend.quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Misschien dat ze beter kan eten vanaf een verhoginkje bijv. een boek ofzo. Kan me zo voorstellen dat bukken voor haar niet prettig is.
Hier vinden ze hem ook nog steeds geweldig.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Spider vindt het echt te gek om bovenin te liggen, soms uren achter elkaar en een paar keer per dag gaat ie ook wild springen en krabben en tegen het balletje slaan enzoEcht een succes dat ding! Bij jou ook toch?
Als ze maar niet verschrikkelijk afvalt zal het inderdaad wel goed gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij kent Ziggy duidelijk nog niet
Ziggy wil ALTIJD etenBehalve als ze slaapt. Maar als ze wakker is kan je niet naar de keuken lopen of zelf iets eten of gewoon bewegen, ze laat luid en duidelijk merken dat ze eten blieft
Jammer genoeg blieft ze vaak niet wat wij haar voorzetten (nierdieet)
[..]
Ja, dat denk ik soms ook wel eens, maar een half uurtje later kan ze het ineens wel > verwend.
Maar ze komt niks te kort hoor
Gelukkig wel anders zou ik constant met hem overhoop liggen...ben ik bangquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Zwabber zich opgeworpen als vertaler en begeleider.
Oh ja?quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier vinden ze hem ook nog steeds geweldig.Er ligt altijd wel 1 kat in de hangmand (op dit moment Satsu) en het krabgedeelte wordt regelmatig belaagd. Satsu zit ook vaak OP het ding waar het balletje aanhangt.
Alleen de huisjes, daar gaan ze nooit in liggen.
Nee hoor, ze was de laatste keer bij de dierenarts zelfs 5 gram aangekomenquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ze maar niet verschrikkelijk afvalt zal het inderdaad wel goed gaan.
Ok was misschien een ideetje geweest. Maar het lijkt idd wel op verwend zijn. Ach lekker verwennen toch?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij kent Ziggy duidelijk nog niet
Ziggy wil ALTIJD etenBehalve als ze slaapt. Maar als ze wakker is kan je niet naar de keuken lopen of zelf iets eten of gewoon bewegen, ze laat luid en duidelijk merken dat ze eten blieft
Jammer genoeg blieft ze vaak niet wat wij haar voorzetten (nierdieet)
[..]
Ja, dat denk ik soms ook wel eens, maar een half uurtje later kan ze het ineens wel > verwend.
Maar ze komt niks te kort hoor
Momenteel past het nog net. Hopelijk ben ik erbij op de dag dat hij erachter komt dat het niet meer past.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja?Wouw, dat dat past!
Huisjes heeft Spider 1 keer ingezeten, Ziggy 0 keer, jammer
ik wil ook bloeddonordingessen als ik afgevallen benquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef trovey het volgende:
Net een brief gehad van de bloedbank...ze willen mijn bloed...normaal geen bezwaar tegen maar ik gebruik 3 soorten medicijnen en volgens mij mag je dan geen bloed gevenToch maar even de vraag neergelegd bij hun site...als het wel mag....zie hier een nieuwe bloeddonor (heeft tenslotte ook mijn leven gered als baby)
En nu even de neus gebruiken om die stank te achterhalen....alle katten zijn er in ieder geval dus daar geen problemen
Ja hoor, volgens mij heeft ze geen makkelijk leven gehad en ze is nu al zo oud dat ze het verdientquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 15:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ok was misschien een ideetje geweest. Maar het lijkt idd wel op verwend zijn. Ach lekker verwennen toch?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 15:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Momenteel past het nog net. Hopelijk ben ik erbij op de dag dat hij erachter komt dat het niet meer past.
Die zitten vast in mijn bubbelenveloppen en ander verpakkingsmateriaal doosje.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef trovey het volgende:
Ik moet zo even bij de Action bubbelenveloppen halen....OK ik heb er hier minstens 10 waar waar![]()
Oeh! De medewerkers likken hun vingers af bij een donor als jij!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil ook bloeddonordingessen als ik afgevallen ben
buiten het feit dat ik niet een onschuldig slachtoffer een liter gedoneerde vleesjus aan wil bieden...
hebben ze altijd moeite mijn ader te vinden
maar ik heb wel O-, dus das echt doneerbloed
Gewicht maakt niet uit hoor bij bloedgeven, medicijngebruik volgens mij wel dus ik wacht nog even het antwoord op mijn vraag af.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil ook bloeddonordingessen als ik afgevallen ben
buiten het feit dat ik niet een onschuldig slachtoffer een liter gedoneerde vleesjus aan wil bieden...
hebben ze altijd moeite mijn ader te vinden
maar ik heb wel O-, dus das echt doneerbloed
Die post is gewoon huis aan huis verstuurd hiet in Zwolle. Heb me ook aangmeld.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewicht maakt niet uit hoor bij bloedgeven, medicijngebruik volgens mij wel dus ik wacht nog even het antwoord op mijn vraag af.
Wil je meer weten hier een linkje
http://www.ikgeefbloed.nl/
En ach zolang ze bij mij maar links prikken vinden ze wel een ader, rechts is altijd een hele heisa met het vinden van een geschikte ader
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik kom wel weer kijken als het niet meer over bloed gaat.![]()
Stom genoeg ben ik als de dood voor prikken en kan ik slecht tegen bloed.![]()
Sorry dat ik zo'n watje ben.
Waarom is dat stom?? En waarom heb je nou het gevoel dat je je excuus aan moet bieden?? Dat is toch nergens voor nodig??quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
DONE!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh wat? WIl je zelf dan niet?
Prima hoor.
Nee...zouden in de computerkast moeten liggen maar nu was een tijdje geleden mijn broer een beetje wild met vliegen doodslaan in de kast (alweer een tijdje terug dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zitten vast in mijn bubbelenveloppen en ander verpakkingsmateriaal doosje.![]()
oh jij bent er zo een hequote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |