abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75651814
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een schandalige luie dag vandaag.
Vanmiddag wilde ik wel dingen gaan doen maar nu ligt Yoko al 2 uur op schoot vastgelijmd.

Dorst...
Trek....
Kerstkaarten in de maak...
Afwas....
Yoko
Yoko
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_75651841
Whehehehehe Lillie probeert net door het glas van het aquarium de vissen te vangen......
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:20:38 #253
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_75651865
Zoals door Strega beloofd onze kerstkrans.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_75651869
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:15 schreef nieslief het volgende:

[..]

Waarom is dat stom?? En waarom heb je nou het gevoel dat je je excuus aan moet bieden?? Dat is toch nergens voor nodig??
Ik voel me er stom door.
Als ik bloed moet laten prikken, omdat het echt moet, dan piep ik als een peuter en kijk ik heel geforceerd een andere kant uit.
En ben dan helemaal slapjes en akelig.

Ik vind het altijd bewonderswaardig als mensen vrijwillig bloed geven om een ander te helpen.
Dat is een goed ding.
Freestyle
  Designer dinsdag 15 december 2009 @ 15:21:10 #255
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_75651889
en nou de fan aanzetten
🐙
pi_75651890
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:14 schreef JJH het volgende:

[..]

Die post is gewoon huis aan huis verstuurd hiet in Zwolle. Heb me ook aangmeld.
Ben ook al orgaandonor (tenminste, codicil ingevuld), en als ik andere mensen een pleziet mee doe.

Mijn vraag is in behandeling....eerst maar eens weten of ze wat met mijn bloed kunnen voordat ik me aanmeld. Als het kan wil ik het graag doen, was een rhesusbaby dus moest de eerste jaren van mijn leven heel vaak bloedtransfusies en controles hebben, zonder die transfusies had ik hier niet gezeten.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75651958
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik voel me er stom door.
Als ik bloed moet laten prikken, omdat het echt moet, dan piep ik als een peuter en kijk ik heel geforceerd een andere kant uit.

Ik vind het altijd bewonderswaardig als mensen vrijwillig bloed geven om een ander te helpen.
Dat is een goed ding.
Ach je hoeft je nergens voor te schamen hoor....ik heb het al zo vaak gehad als kind dat ik afgehard ben in het begin maar er zijn meer mensen zoals jou hoor....maakt niets uit maar een job in het ziekehuis zou ik je niet aanraden als je ooit een nieuwe baan moet zoeken
Optimist tot in de kist
pi_75651967
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:16 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

oh jij bent er zo een he
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets, maar dan anders.
Freestyle
pi_75651997
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef Pagan het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi! Ik zou bijna zeggen 'adventskrans' maar dat is het vast niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75651998
quote:

[..]

Ik voel me er stom door.

Dat is een goed ding.
Hebbikookhoor. Niks om je voor de schamen.
pi_75652008
@trovey sorry als ik nu een niet gepaste vraag stel maar heb jij een kinderwens? En is een zwangerschap dan risicovoller vanwege de bloedtransfusies? Mij wilde ze na een niet zo geslaagde keelamandelen operatie geen bloedtransfusie geven omdat dit later bij een zwangerschap risicos kon meebrengen.
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:24:33 #262
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_75652015
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
en nou de fan aanzetten
Grapjurk! Het is me nog niet gelukt om 230V sleepcontacten te maken
Heb je behalve O- ook wat van Type O Negative?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_75652021
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef Pagan het volgende:

[ afbeelding ]
Very nice.
Alleen ben ik nu ook nog nieuwsgierig naar jullie door jouw zelfgemaakte kerstkaart.
Freestyle
pi_75652049
quote:

[..]

Ik voel me er stom door.

Dat is een goed ding.
Kan jij toch niks aan doen? Je gaat noodzakelijke onderzoeken iig niet uit de weg.
Maar logisch dat je je dan niet vrijwillig laat prikken.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:26:41 #265
262650 kitao
prikplaatje
pi_75652098
goeiemiddag allemaal
megalomaniac
pi_75652147
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
@trovey sorry als ik nu een niet gepaste vraag stel maar heb jij een kinderwens? En is een zwangerschap dan risicovoller vanwege de bloedtransfusies? Mij wilde ze na een niet zo geslaagde keelamandelen operatie geen bloedtransfusie geven omdat dit later bij een zwangerschap risicos kon meebrengen.
Ben je ook R-?

Mijn schoonzus is dat ook, heeft vier R+ kinderen probleemloos op de wereld gezet, moest alleen tijdens de zwangerschap en meteen na de bevalling wat prikken hebben geloof ik.
Ik zie niet meteen wat bloedtransfusies ermee te maken kunnen hebben. Want die matchen ze ze aan je bloedtype. Of je moet nog wat andere zeldzame factoren in je bloed hebben.
  Designer dinsdag 15 december 2009 @ 15:28:18 #267
266257 crew  DeZwabber
pi_75652154
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef Pagan het volgende:

[..]

ghehehehe
🐙
pi_75652165
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:22 schreef trovey het volgende:

[..]

Ach je hoeft je nergens voor te schamen hoor....ik heb het al zo vaak gehad als kind dat ik afgehard ben in het begin maar er zijn meer mensen zoals jou hoor....maakt niets uit maar een job in het ziekehuis zou ik je niet aanraden als je ooit een nieuwe baan moet zoeken
Het gekke is dat ik juist als kind ook al regelmatig lekgeprikt werd.

En nee, een baan in het ziekenhuis heb ik nog nooit overwogen en zal ik ook niet snel doen.
Freestyle
pi_75652198
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Schat ik ben de leeftijd van kinderen krijgen al bijna voorbij ...en nee ik heb mijn eierstokken nooit horen luiden. Als ik ze nog wil hebben is het nu wel heel erg opschieten met een vent vinden en oefenen en nee alleen kinderen op de wereld zetten en opvoeden is niets voor mij....ik heb het standpunt dat kinderen in ieder geval moeten beginnen in een gezin en bovendien is mijn familie wel erg klein met 1 broer....wie zou het kind moeten opvangen als mij wat overkomt....mijn vrijgezelle broer....nuh laat maar.

En wat betreft bloedtranfusies en zwangerschap...daar is mij nooit iets over verteld....ik heb tig blodtansfusis gehad als kind maar nergens werd mij verteld om op te passen met zwangerschappen.
Optimist tot in de kist
pi_75652211
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef nieslief het volgende:

[..]

Hebbikookhoor. Niks om je voor de schamen.
Freestyle
pi_75652230
Volgens mij heb ik gewoon O positief of O negatief. Ik weet de exacte reden ook niet meer. maar iemand anders zijn/haar bloed was toch niet helemaal hetzelfde en kon zo weet ik niet meer wat tijdens een zwangerschap veroorzaken zal toch wel iets met rhesusfactor te maken hebben. Het is al weer even geleden en zo helder was ik toen ook niet.
  Designer dinsdag 15 december 2009 @ 15:32:41 #272
266257 crew  DeZwabber
pi_75652317
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef Pagan het volgende:

[..]

niet eens een extra setje koolborstels gemonteerd?

🐙
pi_75652343
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:28 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Het gekke is dat ik juist als kind ook al regelmatig lekgeprikt werd.

En nee, een baan in het ziekenhuis heb ik nog nooit overwogen en zal ik ook niet snel doen.
Je zult er dan toch...onbewust...een trauma aan hebben overgehouden....ja de geest is een vreemd ding....ik lig absoluut niet wakker van bloedprikken/afnemen....ik ben de andere kant opgegaan laten we zeggen
Optimist tot in de kist
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:33:45 #274
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75652370
Type O Negative
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_75652397
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Kan jij toch niks aan doen?
Nee helaas...
quote:
Je gaat noodzakelijke onderzoeken iig niet uit de weg.
Eh... ik probeer het niet uit de weg te gaan, maar stel het wel vaak uit.
Terwijl ik weet dat die onderzoeken belangrijk zijn en nodig zijn.
Heb een te trage schildklier en daarbij is het noodzakelijk elk half jaar bloed te checken om medicijnen af te stellen.
quote:
Maar logisch dat je je dan niet vrijwillig laat prikken.
Ook niet snel als het moet dus.
Freestyle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')