Yokoquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een schandalige luie dag vandaag.![]()
Vanmiddag wilde ik wel dingen gaan doen maar nu ligt Yoko al 2 uur op schoot vastgelijmd.![]()
Dorst...
Trek....
Kerstkaarten in de maak...
Afwas....
Yoko
Ik voel me er stom door.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Waarom is dat stom?? En waarom heb je nou het gevoel dat je je excuus aan moet bieden?? Dat is toch nergens voor nodig??
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Die post is gewoon huis aan huis verstuurd hiet in Zwolle. Heb me ook aangmeld.
Ben ook al orgaandonor (tenminste, codicil ingevuld), en als ik andere mensen een pleziet mee doe.
Ach je hoeft je nergens voor te schamen hoor....ik heb het al zo vaak gehad als kind dat ik afgehard ben in het begin maar er zijn meer mensen zoals jou hoor....maakt niets uit maar een job in het ziekehuis zou ik je niet aanraden als je ooit een nieuwe baan moet zoekenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik voel me er stom door.
Als ik bloed moet laten prikken, omdat het echt moet, dan piep ik als een peuter en kijk ik heel geforceerd een andere kant uit.![]()
En ben dan helemaal slapjes en akelig.![]()
Ik vind het altijd bewonderswaardig als mensen vrijwillig bloed geven om een ander te helpen.
Dat is een goed ding.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh jij bent er zo een he
Zoiets, maar dan anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
Mooi! Ik zou bijna zeggen 'adventskrans' maar dat is het vast niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef Pagan het volgende:
Zoals door Strega beloofd onze kerstkrans.
[ afbeelding ]
Hebbikookhoor. Niks om je voor de schamen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik voel me er stom door.
Als ik bloed moet laten prikken, omdat het echt moet, dan piep ik als een peuter en kijk ik heel geforceerd een andere kant uit.![]()
Ik vind het altijd bewonderswaardig als mensen vrijwillig bloed geven om een ander te helpen.
Dat is een goed ding.
Grapjurk! Het is me nog niet gelukt om 230V sleepcontacten te makenquote:
Very nice.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef Pagan het volgende:
Zoals door Strega beloofd onze kerstkrans.
[ afbeelding ]
Kan jij toch niks aan doen? Je gaat noodzakelijke onderzoeken iig niet uit de weg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik voel me er stom door.
Dat is een goed ding.
Ben je ook R-?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
@trovey sorry als ik nu een niet gepaste vraag stel maar heb jij een kinderwens? En is een zwangerschap dan risicovoller vanwege de bloedtransfusies? Mij wilde ze na een niet zo geslaagde keelamandelen operatie geen bloedtransfusie geven omdat dit later bij een zwangerschap risicos kon meebrengen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Grapjurk! Het is me nog niet gelukt om 230V sleepcontacten te maken
Heb je behalve O- ook wat van Type O Negative?
Het gekke is dat ik juist als kind ook al regelmatig lekgeprikt werd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach je hoeft je nergens voor te schamen hoor....ik heb het al zo vaak gehad als kind dat ik afgehard ben in het begin maar er zijn meer mensen zoals jou hoor....maakt niets uit maar een job in het ziekehuis zou ik je niet aanraden als je ooit een nieuwe baan moet zoeken
Schat ik ben de leeftijd van kinderen krijgen al bijna voorbijquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
@trovey sorry als ik nu een niet gepaste vraag stel maar heb jij een kinderwens? En is een zwangerschap dan risicovoller vanwege de bloedtransfusies? Mij wilde ze na een niet zo geslaagde keelamandelen operatie geen bloedtransfusie geven omdat dit later bij een zwangerschap risicos kon meebrengen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hebbikookhoor. Niks om je voor de schamen.
niet eens een extra setje koolborstels gemonteerd?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Grapjurk! Het is me nog niet gelukt om 230V sleepcontacten te maken
Heb je behalve O- ook wat van Type O Negative?
Je zult er dan toch...onbewust...een trauma aan hebben overgehouden....ja de geest is een vreemd ding....ik lig absoluut niet wakker van bloedprikken/afnemen....ik ben de andere kant opgegaan laten we zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik juist als kind ook al regelmatig lekgeprikt werd.
En nee, een baan in het ziekenhuis heb ik nog nooit overwogen en zal ik ook niet snel doen.
Nee helaas...quote:
Eh... ik probeer het niet uit de weg te gaan, maar stel het wel vaak uit.quote:Je gaat noodzakelijke onderzoeken iig niet uit de weg.
Ook niet snel als het moet dus.quote:Maar logisch dat je je dan niet vrijwillig laat prikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |