1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:47 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Ik dacht: Nou laat ik de kerstboom maar eens opzetten! Ik in het hok kijken waar al die troep ligt. Ik zie nog net de boom zelf, maar waar is de tas met versiersels? Nou die ligt onder een gereedschapskist en 2 enorme loodzware lijsten en nog wat andere troepSlim opgeruimd, Re
Gelukkig is het grotendeels van plastic, maar ik ben benieuwd hoe het er onderuit komt.
Bijna! Echt...quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:51 schreef bigbird het volgende:
Is het al 5 uur? Ik heb vandaag echt geen zin meer
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
die foto's mogen ook in het kerstfototopic hoor!!!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:51 schreef tombolafan het volgende:
niemand?
Oeh JJH, wat is dit ook al weer?
Super JJH???![]()
![]()
Ruim een uurtje nog.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:51 schreef bigbird het volgende:
Is het al 5 uur? Ik heb vandaag echt geen zin meer
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's precies de wijze hoe 4 op een rij naar mij vernoemd is.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef Ynske het volgende:
ik zei dus, ik kan weer rond mn bed lopen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:55 schreef Ynske het volgende:
ik zei dus, ik kan weer rond mn bed lopen
De boom is ook nog scheef ineensquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
die foto's mogen ook in het kerstfototopic hoor!!!
dan zet je de foto rechtquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De boom is ook nog scheef ineens
Nou, ik kijk er vanavond wel naar.
Een scheve boom is wel natuurlijker...quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De boom is ook nog scheef ineens
Nou, ik kijk er vanavond wel naar.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 15:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zet je de foto rechtgeen mens die t ziet
Zo! Dat zie je niet, dat ie al zo oud is!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor de complimentjes over de kerstkaart. Kundun werkte goed mee, normaal heeft hij de lichaamshouding van iemand die zich stierlijk verveeld en nergens zin in heeft. Mooi licht, en de hond is zo vriendelijk om er eens mooi voor te gaan staan, zijn goede oog naar de camera lees: zijn enige oog. Meneer wordt in april 11, voor een Shar-Pei een hele leeftijd.
Dat is inderdaad een respectabele leeftijd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef Pagan het volgende:
Bedankt voor de complimentjes over de kerstkaart. Kundun werkte goed mee, normaal heeft hij de lichaamshouding van iemand die zich stierlijk verveeld en nergens zin in heeft. Mooi licht, en de hond is zo vriendelijk om er eens mooi voor te gaan staan, zijn goede oog naar de camera lees: zijn enige oog. Meneer wordt in april 11, voor een Shar-Pei een hele leeftijd.
Ik had een fitofopo!!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wauw in een naamtopic voor Zwabbermans, geopend door JJH... daar moet ik wel in gepost hebben.
nest in hoekje proppen ftwquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
(mijn bed staat tegen 2 muren!
nou hier en daar begint hij al een paar rimpeltjes te krijgen hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo! Dat zie je niet, dat ie al zo oud is!respect!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou hier en daar begint hij al een paar rimpeltjes te krijgen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik slaap ook graag in een hoekje, dat voelt veilig.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Rossi mooi zitten en dom kijken
[ afbeelding ]
Rossie is prachtig en ze heeft een hele zachtaardige oogopslag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Jij had je pakket toch al ontvangen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef draculettetje het volgende:
brrrrr wat is het koud
en volgens track en trace is pakketje onderweg en er ligt nog geen briefje in de bus dus dat betekend toch dat ik het nog niet gemist heb?
goede middag allemaal!
rechts voor ons dan he... links voor hemquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overigens moet hij nog 10cm naar rechts om het bonuslevel in te vallen
van de SS wel maar ik wacht nu op mn cadeautje! nieuw fototoestelquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij had je pakket toch al ontvangen?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
spammertquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:07 schreef P.F het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe blog geschreven, ik zit in een testpannel van een beautywebsite! Ik vind het zo leuk om te doen!!![]()
!!
Dat zou ik ook wel willen oppakken, ik gooi al een boel hersenspinsels op papier, maar echt leuke verhaaltjes zijn het niet. Niet het geduld om ervoor te gaan zitten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:07 schreef P.F het volgende:
Ik heb trouwens een nieuwe blog geschreven, ik zit in een testpannel van een beautywebsite! Ik vind het zo leuk om te doen!!![]()
!!
Dat is een mooie subtiele manier om te zeggen dat ie aardig onnozel kijkt!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Rossie is prachtig en ze heeft een hele zachtaardige oogopslag.
either way, hij valt toch welquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
rechts voor ons dan he... links voor hem
Ik denk niet dat je het in mijn richting zoektquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen oppakken, ik gooi al een boel hersenspinsels op papier, maar echt leuke verhaaltjes zijn het niet. Niet het geduld om ervoor te gaan zitten.
oh, dat zou ik ook wel willen. gewoon wat schrijven en op internet gooienquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen oppakken, ik gooi al een boel hersenspinsels op papier, maar echt leuke verhaaltjes zijn het niet. Niet het geduld om ervoor te gaan zitten.
Ohw, ik schrok al, dacht toch al dat alle SS-pakjes binnen waren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van de SS wel maar ik wacht nu op mn cadeautje! nieuw fototoestel
oh dus dat bedoelen mensen als ze dat tegen mij zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is een mooie subtiele manier om te zeggen dat ie aardig onnozel kijkt!![]()
(sorry F_R!!!! ik vind m er lief uitzien, maar wel een beetje dommig...)
quote:
nu ook al hoor!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw, ik schrok al, dacht toch al dat alle SS-pakjes binnen waren.
Leuk een nieuw fototoestel.
Die ga je straks vast heel veel gebruiken als de kleine er is.
zonder een zeikerd te willen zijn, maar brandde en afspoelde, daar moet een n nog achter...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het in mijn richting zoekt!
ROFLquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
FO-TOquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef JJH het volgende:
Mijn kat ligt heel gestroomlijnd te slapen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Rossie is prachtig en zehij heeft een hele zachtaardige oogopslag.
Oh! Zo bedoelde ik het helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is een mooie subtiele manier om te zeggen dat ie aardig onnozel kijkt!![]()
(sorry F_R!!!! ik vind m er lief uitzien, maar wel een beetje dommig...)
Je mist ook weinigquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:14 schreef MrSubtle het volgende:
Jeeee wat gaat het hard vandaag?ik hou het gewoon niet bij
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja nou, dat probeerde ik, en toen ik de camera aanzette werd ze wakker van het bliepje...
Oh oh, volgens mij is niemand in jouw omgeving straks meer veilig als jij je camera hebt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nu ook al hoor!
heb in tijden geen mooie foto van ronja of mn nichtje en neefjes meer gemaakt
meteen goed oefenen
Dit omdat de tot nu toe geprobeerde maskers altijd erg branddequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zonder een zeikerd te willen zijn, maar brandde en afspoelde, daar moet een n nog achter...![]()
verder goed stukje!!!
zeikerdquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zonder een zeikerd te willen zijn, maar brandde en afspoelde, daar moet een n nog achter...![]()
verder goed stukje!!!
lol... NEEEEquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mist ook weinig![]()
Ja, een kleine downtime![]()
we all blame u!
Ik vind die tips heel erg fijn juistquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeikerd![]()
ik heb ooit eens een rant gedaan over dat programma van peter repelsteeltje de vries
toen hij het mysterie van joran had oipgelost ofzo, zal het eens opzoeken
ja, die twee!!! idd maskers brandden (meervoud)quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit omdat de tot nu toe geprobeerde maskers altijd erg brandde
= brandden?
Samen hebben wij ongeveer tien minuten gewacht totdat we het masker weer afspoelde
= masker enkelvoud dus wel afspoelde toch? of zijn wij 2 personen en daarom afspoelden?
Ja echt! Heel even maar, maar ik zat je al te vervloeken en JJH was al in de irc...quote:
Ok thx!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die twee!!! idd maskers brandden (meervoud)
en jullie 2 spoelden (meervoud)
Wiki account? waarom heb ik dat nodig dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waar je pakje is
hoe je foto's maakt
hoe je een rijm overtikt
verder hoef je niets te weten...
inloggen in wiki kan heel simpel als je een account aanmaakt, dus het moet goed gaan.
hihihihiquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Oh oh, volgens mij is niemand in jouw omgeving straks meer veilig als jij je camera hebt.
Hee Draakje!quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja echt! Heel even maar, maar ik zat je al te vervloeken en JJH was al in de irc...
zie hier!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had ook niet afgeklopt moet ik toegeven
nu ik het zo teruglees is het behoorlijk slecht ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
toen hij het mysterie van joran had oipgelost ofzo, zal het eens opzoeken
Maakt niet uit hoor. Ik heb het ook weleens mis bij mensen. En Rossi is trouwens ook niet echt een man meer.quote:
Dan is er meer aan de hand dan de rhesus factor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:47 schreef Ynske het volgende:
vandaag is nog iemand van fok ingeleid vanwege de resusfactor, geloof dat je niet meer dan 38 weken mag lopen en dat je mogelijk twee infuzen moest krijgen,. althans zoiets
quote:noem me stom maarrondom mn bed kan ik weer lopen
sinds gisteravond kunnen alleen mensen met een wiki-account in de wiki's (kon gister t verhaal niet eens updaten...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wiki account? waarom heb ik dat nodig dan?
Zwangere vrouwen mogen zeuren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hee Draakje!![]()
Hier gaat het wel ok eigenlijk, wat kleine dingetjes om over te zeuren af en toe.
En hoe is het bij jou? Hou je inmiddels al wat vast eten binnen?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen mogen zeuren.
Bij hen is het begrijpelijk met al die schommelende hormonen.
Volgens mij hebben we het hier al eerder over Rossi gehad en heb je verteld dat het een kater is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Ik heb het ook weleens mis bij mensen. En Rossi is trouwens ook niet echt een man meer.
En Rossi lief? ja als hij slaapt. De krabpaal was ook in 1x interessant toen we hem aan het verplaatsen waren voor de kerstboom en wordt nu weer intensief gebruikt.
Je weet dat je daar dan ook een baby bij cadeau krijgt he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Dan wil ik graag zwanger worden!
brandden? Is dat niet gewoon branden?quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die twee!!! idd maskers brandden (meervoud)
en jullie 2 spoelden (meervoud)
mijn schoonzusje ook bij beide gewoon bevallen, ik ben zelf kwijt waarom deze dame nou wel ingeleid moest worden, had ook iets met bloed te maken als ze dat nodig had het nu leverbaar was en straks rond de kerst niet dacht ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef Cat22 het volgende:
Kat van schoot dus kerstkaarten geschreven en afwas gedaan. *actief is*
Om nog even hierop terug te komen:
[..]
Dan is er meer aan de hand dan de rhesus factor.
Weer als voorbeeld mijn schoonzus:
Kind 1 met 39 weken (natuurlijk, ziekenhuis op wens van schoonzus)
Kind 2 met 41,5 weken (natuurlijk, thuisbevalling ivm supersnelle bevalling)
Kind 3 met 42 weken (ingeleid dus zkh)
Kind 4 met 39 weken (ingeleid ivm thuissituatie -> 3 kids, voorgeschiedenis (ze hield ze graag bij zich bleek in het verleden) + echtgenoot die 2 weken later een week voor het werk naar het buitenland moest)
Maar niks geen infusen of andere dingen. Alleen een injectie en die kan de verloskundige thuis ook zetten.
[..]
Da's slim en actief en lekker!![]()
Zo, nu bijlezen.
Met een beetje pech 2 baby'squote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je weet dat je daar dan ook een baby bij cadeau krijgt he?
ja maar ik bedoel, wat moet ik in de wikiquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sinds gisteravond kunnen alleen mensen met een wiki-account in de wiki's (kon gister t verhaal niet eens updaten...)
hoest met de mininiesje(s)?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef nieslief het volgende:allen
Even kort ben ook eten aan het koken: Mooie kaart Pagan en Strega. Mooie foto's gezien.
P.F je moet kijken naar het onderwerp in de tweede zin is dat we en dus afspoelden met een n.
En Kitaobetekend in jouw geval (ik zal het in hoofdletters doen misschien snap je het dan) DOEI.
Stam = brand (want: ik brand), daar zit al een d aan het einde... komt er "den" bij voor verleden tijd, dus brandden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
brandden? Is dat niet gewoon branden?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je weet dat je daar dan ook een baby bij cadeau krijgt he?
verleden tijd... klopt volgens mij wel zo...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
brandden? Is dat niet gewoon branden?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef nieslief het volgende:
allen
En Kitaobetekend in jouw geval (ik zal het in hoofdletters doen misschien snap je het dan) DOEI.
niks, mits je de lijst niet bij wilt houden. als je iets wilt wijzigen/toevoegen dan moet je er wel inquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel, wat moet ik in de wiki
JIJ bent de enige die me vervloektequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zie hier!
[SC] 435 Waar koeien geen courgettes hebben
ook doei , het is trouwens wel betekent hoor , als je toch schrijfles aan het geven bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:27 schreef nieslief het volgende:allen
Even kort ben ook eten aan het koken: Mooie kaart Pagan en Strega. Mooie foto's gezien.
P.F je moet kijken naar het onderwerp in de tweede zin is dat we en dus afspoelden met een n.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Stam = brand (want: ik brand), daar zit al een d aan het einde... komt er "den" bij voor verleden tijd, dus brandden.
nopequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hee Draakje!![]()
Hier gaat het wel ok eigenlijk, wat kleine dingetjes om over te zeuren af en toe.
En hoe is het bij jou? Hou je inmiddels al wat vast eten binnen?
Het zit je nog steeds dwars he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sinds gisteravond kunnen alleen mensen met een wiki-account in de wiki's (kon gister t verhaal niet eens updaten...)
maar we gaven je allemaal de schuld!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
JIJ bent de enige die me vervloekte
Voor een komma hoort geen spatiequote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef kitao het volgende:
[..]
ook doei , het is trouwens wel betekent hoor , als je toch schrijfles aan het geven bent.
Nou ja, JJH en ik dan...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar we gaven je allemaal de schuld!
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Voor een komma hoort geen spatie.
ik vind dat leuker , geef niet zo veel om regeltjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik vind/vond het gewoon stom... zonder enig waarschuwing of iets...quote:
Altijd leuk!!! (Ik ben de eerste, de andere 3 zijn andere meisjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
P.F wil je dat ik je blog ook lees? Of zijn er inmiddels genoeg mensen overheen gegaan voor je?
het is je inmiddels weer vergeven trouwens hoor...quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
JIJ bent de enige die me vervloekte
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Vrij vertaald Kitao in jouw geval is dat dus doei.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:33 schreef Cat22 het volgende:
Een SC vol mede taalneuroten*geeft knuffels en dikke zoenen aan alle spellingsnazi's* en één andere neuroot.
![]()
jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
Vrij vertaald Kitao in jouw geval is dat dus doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
![]()
Negeren werkt blijkbaar niet dus dan maar die plank voor z'n harses wegmeppen bot zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
ik spreek nederlands , evengoed bedankt voor de vertaling , weet je ook wat trollen is , daar ben jij nu lekker mee bezig volgens mij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:36 schreef nieslief het volgende:
[..]
nee meneer, wat is dat, trollen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef kitao het volgende:
[..]
ik spreek nederlands , evengoed bedankt voor de vertaling , weet je ook wat trollen is , daar ben jij nu lekker mee bezig volgens mij.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Negeren werkt blijkbaar niet dus dan maar die plank voor z'n harses wegmeppen bot zijn.
Ik zou zeggen klik op dat leuke groene geval om het te melden als je durft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:39 schreef kitao het volgende:
[..]
ik spreek nederlands , evengoed bedankt voor de vertaling , weet je ook wat trollen is , daar ben jij nu lekker mee bezig volgens mij.
Daar heb je je antwoord al.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Negeren werkt blijkbaar niet dus dan maar die plank voor z'n harses wegmeppen bot zijn.
morgen foto's???quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef draculettetje het volgende:
ah postbode stond voor de deur!
ik ga kijken naar fototoestel enzo
fijne avond allen
brand is met dt en er staan twee puntjes aan het einde van de zin. Doe je bij de volgende alinea trouwens ook. Ik zou de zin eindigen met één puntje.quote:Gelukkig werd het niet warm, of zat er geen menthol oid in wat ontzettend op je hoofd brand en verkocht wordt onder een "fris" gevoel..
scherp!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:42 schreef Cat22 het volgende:
P.F komtie! (wat al gezegd is heb ik eruit gelaten. Denk/hoop ik)
[..]
brand is met dt en er staan twee puntjes aan het einde van de zin. Doe je bij de volgende alinea trouwens ook. Ik zou de zin eindigen met één puntje.
De zin aan het einde: 'het is maar een masker' zou ik meer accent geven. Want nu lijkt het alsof dat jouw mening is terwijl je eigenlijk het tegendeel wil benadrukken.
De subtiele heeft het goed. Verleden tijd van branden is met dubbel D.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Stam = brand (want: ik brand), daar zit al een d aan het einde... komt er "den" bij voor verleden tijd, dus brandden.
je hebt geen enkele poging gedaan te negeren , je vliegt gelijk in de aanval.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De subtiele heeft het goed. Verleden tijd van branden is met dubbel D.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee meneer, wat is dat, trollen?
Sorry!!!quote:
Oeh! Lekker speledingesen! Veel plezier!quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:41 schreef draculettetje het volgende:
ah postbode stond voor de deur!
ik ga kijken naar fototoestel enzo
fijne avond allen
Die is wel enorm van toepassing vandaag....quote:
En kom maar terug als je niks meer te zeggen hebt.quote:
Tis een geheugensteuntje voor mij. En nog gaat het soms mis.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die is wel enorm van toepassing vandaag....
Zeg dat wel jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tis een geheugensteuntje voor mij. En nog gaat het soms mis.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |