Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
eindelijk?quote:
Dan ben ik trots op je!quote:Op maandag 14 december 2009 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eindelijk?
ik zit bij de overheid dus dit is een nieuw record
BAN !!!!!quote:
dan heb je het goed gedaanquote:Op maandag 14 december 2009 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eindelijk?
ik zit bij de overheid dus dit is een nieuw record
alweer?quote:
jij blijft records maken zeg!quote:
ingehuurd bij de overheid, dus geen ambtenaar. dat scheelt.quote:
quote:
jij werkt voor je geldquote:Op maandag 14 december 2009 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ingehuurd bij de overheid, dus geen ambtenaar. dat scheelt.
daarom komen sommige projecten wel af, ingehuurde.
nep-ambtenaarquote:Op maandag 14 december 2009 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk zequote:Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nep-ambtenaar
maar ik ga weer aan het werk
zou niet zo'n goed idee zijn als ik je kwam helpenquote:
ligt eraan waarmeequote:Op maandag 14 december 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou niet zo'n goed idee zijn als ik je kwam helpen
quote:Op maandag 14 december 2009 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ligt eraan waarmee
dir. uit de weg ruimen zou al een mooi begin zijn
brief aan santa sturen, making the list, checking it twicequote:Op maandag 14 december 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ligt eraan waarmee
dir. uit de weg ruimen zou al een mooi begin zijn
the perfect worldquote:Op maandag 14 december 2009 14:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
![]()
Waren er maar mensen zoals jullie bij de overheid.
1 geen lange wachtijden
2 geen onnodig geld verspilling
3 geen bureaucratie meer
Man ga de politiek in en verstoot die schele uit de 2ekamer, dan komen dingen af![]()
* LL rammelt in broekzakquote:
de dader was een dikke man met een witte baard en een rood pak aanquote:Op maandag 14 december 2009 15:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
brief aan santa sturen, making the list, checking it twice
OAquote:
wat voor een kauwgom is hetquote:Op maandag 14 december 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL rammelt in broekzak
5 cent, een kauwgom en een pluisje?
misschien doet hij het voor pluisjequote:Op maandag 14 december 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL rammelt in broekzak
5 cent, een kauwgom en een pluisje?
maar die zijn er ookquote:Op maandag 14 december 2009 14:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
![]()
Waren er maar mensen zoals jullie bij de overheid.
1 geen lange wachtijden
2 geen onnodig geld verspilling
3 geen bureaucratie meer
Man ga de politiek in en verstoot die schele uit de 2ekamer, dan komen dingen af![]()
oude meegewassen Stimorolquote:Op maandag 14 december 2009 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een kauwgom is het
zit die in LL d'r broekzakquote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien doet hij het voor pluisje
quote:Op maandag 14 december 2009 15:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
brief aan santa sturen, making the list, checking it twice
satan clausquote:Op maandag 14 december 2009 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de dader was een dikke man met een witte baard en een rood pak aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
blijkbaarquote:Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit die in LL d'r broekzak
tjaquote:Op maandag 14 december 2009 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar die zijn er ook![]()
dat zijn de mensen die voorspellen dat het fout gaat en vervolgens opzij geschoven worden omdat ze:
1) zeuren,
2) negatief zijn ingesteld,
3) ongelijk hebben,
4) geen helicopterview hebben,
5) het inzicht missen in de maatschappelijke belangen
6) zucht, enz. etc.
en ik heb haar meegewassenquote:
maar nog niet op gekauwdquote:
gelukkig niet, dus eigenlijk is alleen de suikerlaag eraf, de gomlaag is nog goedquote:
dan heeft ze wel grote broekzakkenquote:
quote:
is ze veel gekrompenquote:
dan is het goedquote:Op maandag 14 december 2009 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig niet, dus eigenlijk is alleen de suikerlaag eraf, de gomlaag is nog goed
Wil je ruiken?quote:
Best wel, ze is ook met de droger meegegaanquote:
quote:
lekker strakquote:[..]
Best wel, ze is ook met de droger meegegaan
Steek je neus niet zo in mijn za(k)kenquote:
vroeger werd je alleen verkracht voor een pakje kauwgom.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Steek je neus niet zo in mijn za(k)ken
nou vooruit dan, omdat we getrouwd zijnquote:Op maandag 14 december 2009 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry
dan steek ik wel wat anders in je
Kun jij TT's aanpassen?quote:
Een schande, wat ik je brom.quote:
Nee, niet in GC. Anders had ik dat uiteraard gedaanquote:
Jij vangt graag klappen van BXquote:Op maandag 14 december 2009 15:40 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, niet in GC. Anders had ik dat uiteraard gedaan
quote:
Ik zorg gewoon voor verse koffie en dan is alles opgelostquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou vooruit dan, omdat we getrouwd zijn
Gelukkig was ie droogquote:Op maandag 14 december 2009 15:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* wel.o.k steekt vinger in oor van Ll
Omkoping FTWquote:Op maandag 14 december 2009 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon voor verse koffie en dan is alles opgelost.
Jij?quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wil je ruiken?
[..]
Best wel, ze is ook met de droger meegegaan
ja joh, maar dat is niets dat KY niet kan verhelpenquote:
heb ik hier ook regelmatig last vanquote:Op maandag 14 december 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
Vlaai
lekkere, verse, Limburgse abrikozenvlaai
en het stomme hollandse spellingsding van mij herkent het woord vlaai niet![]()
skwiieeep.......quote:Op maandag 14 december 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja joh, maar dat is niets dat KY niet kan verhelpen
whehehequote:
ja je weet wel waarom ik dat zegquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja je weet wel waarom ik dat zeg
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja je weet wel waarom ik dat zeg
quote:Op maandag 14 december 2009 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]juist daarom
ik heb dat toch nog niet bij jouw gedaan![]()
of wel![]()
SMquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]juist daarom
of wel![]()
whehehequote:
quote:statistieken
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 15000 (gemiddeld 54 per dag)
rekenen we ook goedquote:
zeker wel, alleen je herhaalpogingen mislukten steedsquote:Op maandag 14 december 2009 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]juist daarom
of wel![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeker wel, alleen je herhaalpogingen mislukten steeds
(omdat anderen hun oren grijpen en jij die lostrekt, maar ik jouw hoofd afweer en dat werkt wel)
quote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeker wel, alleen je herhaalpogingen mislukten steeds
(omdat anderen hun oren grijpen en jij die lostrekt, maar ik jouw hoofd afweer en dat werkt wel)
daar zit alleen de slang losquote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
doe maar een wasmachine voor fha
je bent aan het overwerkenquote:
zoietsquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zit alleen de slang los
dies mooiquote:
quote:
WOKquote:
Hoijequote:
Nee, hij gaat in pakken. Dus hij draagt meerdere pakken.quote:Op maandag 14 december 2009 16:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent aan het overwerken
Dat zit toch niet comfortabelquote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, hij gaat in pakken. Dus hij draagt meerdere pakken.
Sowieso een pak...quote:Op maandag 14 december 2009 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zit toch niet comfortabel?
En je zweet je dan vast de tering...
alleen maar mooi als je gaat trouwenquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, hij gaat in pakken. Dus hij draagt meerdere pakken.
Wat is er nou weer mis met een pakquote:
Hoijequote:
Niks mis mee als er melk inzitquote:
Fhaquote:
quote:
DMquote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
Ook hier een theevp vanuit de trein. Waar blijft de catering met mijn treinthee?
Oke nou mooiquote:Op maandag 14 december 2009 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een mijlpaal bereikt
ik heb 15000 posts op fok gezetquote:
Meer een dieptepunt eigenlijkquote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb 15000 posts op fok gezet
quote:
wat ga je maken?quote:
Het is nu al weer bijna op. Maar aardappels, boontjes en een javaanse schijf.quote:
Martquote:Op maandag 14 december 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond koffiespammers.
Wat een heerlijk weer vandaag. Lekker 20 minuten gefietst naar de trein. Vanochtend zag ik aan de heldere hemel volgens mij 2 vallende sterren. En voor iemand het vraagt: nee, ik heb ze niet overeind geholpen.
Overigens wel verwonderlijk hoe de perceptie van koud per persoon kan verschillen. Op Leiden Centraal stond een groepje mensen met sjaal om, dikke muts over de oren en handschoenen aan, te verkleumen bij de warmtezuil op het perron. Ik keek verwonderd toe, en vond het maar koukleumen, terwijl vanaf de rand van het perron toekeek, met mijn jas open, genietend van de heerlijke temperatuur buiten.
Ja, dat doen er wel meerquote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat valt mij nu ook ineens op... aangepast dus.
quote:
Sinds wanneer reis jij op het traject Maastricht-Alkmaar?quote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
Ook hier een theevp vanuit de trein. Waar blijft de catering met mijn treinthee?
Je hebt een pan af, het was vandaag echt naaiend koudquote:Op maandag 14 december 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond koffiespammers.
Wat een heerlijk weer vandaag. Lekker 20 minuten gefietst naar de trein. Vanochtend zag ik aan de heldere hemel volgens mij 2 vallende sterren. En voor iemand het vraagt: nee, ik heb ze niet overeind geholpen.
Overigens wel verwonderlijk hoe de perceptie van koud per persoon kan verschillen. Op Leiden Centraal stond een groepje mensen met sjaal om, dikke muts over de oren en handschoenen aan, te verkleumen bij de warmtezuil op het perron. Ik keek verwonderd toe, en vond het maar koukleumen, terwijl vanaf de rand van het perron toekeek, met mijn jas open, genietend van de heerlijke temperatuur buiten.
Eindelijkquote:Op maandag 14 december 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat valt mij nu ook ineens op... aangepast dus.
Been there, done that. Long time ago.quote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dan wil ik welquote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef Fha het volgende:
Ik heb theeWil er nog iemand? Nee het is geen groene thee en ook geen rooibos.
* Fha geeftquote:
graagquote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef Fha het volgende:
Ik heb theeWil er nog iemand? Nee het is geen groene thee en ook geen rooibos.
ik had hier 2 rotan barkrukken en die heb ik aan een klant gegeven die kwam hij vandaag ophalen.quote:
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha geeft
AsteblaftWel snel opdrinken, aangezien het hier binnen koud is, koelt het nogal snel af
![]()
![]()
Wat een koequote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
want bellen dat ging niet want zijn telefoon was aan het opladen
quote:
preciesquote:
* Fha schuift aanquote:
gfquote:
* Muck geeft fha een stukkie broodquote:
Niet. Ze moeten die catering gewoon weer overal invoerenquote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Sinds wanneer reis jij op het traject Maastricht-Alkmaar?
[..]
Wat moet ik ook met pannen die niet af zijn? Dat kookt toch moeilijk?quote:Je hebt een pan af,
Het was niet koud, het was lekker buiten, koukleumquote:het was vandaag echt naaiend koud. Jas aan, handschoenen aan, en nog vroren mijn poten er bijna af
.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef MPG het volgende:
Je hebt een pan af, het was vandaag echt naaiend koud. Jas aan, handschoenen aan, en nog vroren mijn poten er bijna af
.
Winterspek ftwquote:Op maandag 14 december 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
Het was niet koud, het was lekker buiten, koukleum.
Dan kun je lang wachten op je thee. PWN.quote:Op maandag 14 december 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet. Ze moeten die catering gewoon weer overal invoeren.
Lees je in, oftewel, pak er eens een spreekwoordenboek bijquote:[..]
Wat moet ik ook met pannen die niet af zijn? Dat kookt toch moeilijk?.
Het was wel koud. Het vroor, gek! Dat is dus KOUDquote:[..]
Het was niet koud, het was lekker buiten, koukleum.
watjequote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef MPG het volgende:
Je hebt een pan af, het was vandaag echt naaiend koud. Jas aan, handschoenen aan, en nog vroren mijn poten er bijna af
.
*Legt zijn koude handen in je nekquote:
juistquote:
kssjt!quote:Op maandag 14 december 2009 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was wel koud. Het vroor, gek! Dat is dus KOUD. Die zomer kan niet snel genoeg komen
...
1 woord:quote:Op maandag 14 december 2009 19:32 schreef Muck het volgende:
laat het maar goed gaan vriezen!
witte kerst
schaatsen
warme chocomel
mét slagroom
mét rum
Even goed gemaaktquote:Op maandag 14 december 2009 19:33 schreef MPG het volgende:
vriezen
Kerst
schaatsen
Warme Sjokiemel
met slagroom
met rum
lekker over natuurijs banjerenquote:Op maandag 14 december 2009 19:33 schreef MPG het volgende:
vriezen
Kerst
schaatsen
snowboarden![]()
Warme Sjokiemel
met slagroom![]()
met rum![]()
![]()
Die smiley zegt alleen maar dat je niet genoeg neuktquote:
Owja: Friezenquote:
Tot je er doorheen zaktquote:Op maandag 14 december 2009 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker over natuurijs banjeren
kraaaak, kraaaaak![]()
![]()
Alsof jij wel genoeg neuktquote:Op maandag 14 december 2009 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die smiley zegt alleen maar dat je niet genoeg neukt
Genoeg, genoeg.. Ik kom niks tekort hoorquote:
marcquote:
Eerlijk delen dan?quote:
Waar is het vleesch? Ik kom niet als er geen vleesch isquote:Op maandag 14 december 2009 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerlijk delen dan?
Ik snowboarden, jij schaatsen. Allebei sjokiemel, jij zonder slagroom en rum, ik met?
En dan daarna samen geen kerst vieren, maar wel ergens zitten waar het warm is en de zon schijnt?
Jij lijkt me nou echt zo'n vega-tiepjequote:Op maandag 14 december 2009 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar is het vleesch? Ik kom niet als er geen vleesch is
Ga je mond spoelen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij lijkt me nou echt zo'n vega-tiepje
jij bent een kloon van LLquote:Op maandag 14 december 2009 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Behalve dat die twee het vleesch allebei in een verschillend mondje willen stoppenquote:
Wehehe proostquote:
quote:
Op de BBQ in dat warme, kerstloze oordquote:Op maandag 14 december 2009 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
*proestquote:Op maandag 14 december 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behalve dat die twee het vleesch allebei in een verschillend mondje willen stoppen
Daar staat die pan van jou niet in. Moet ik zeker weer het woordenboek Limburgs-Nederlands hebben?quote:[b]Op maandag 14 december 2009 19:31 schreef MPG
Lees je in, oftewel, pak er eens een spreekwoordenboek bij.
limbabsquote:Op maandag 14 december 2009 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar staat die pan van jou niet in. Moet ik zeker weer het woordenboek Limburgs-Nederlands hebben?.
Jij dacht zeker dat hij een bouwpakket van een pan had gekocht?quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Muck het volgende:
[..]
limbabs
de eerste keer dat MPG iets over een pan af hebben tegen me zei, zaten we in een discussie over de blokker, toen was ik het helemaal kwijt
ik begreep het gewoon nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat hij een bouwpakket van een pan had gekocht?.
Ik begrijp het nog steeds nietquote:
Het lijkt me ook erg verwarrend voor iemand die toen CUL-mod was, een pan die niet af is, kan dan helemaal niet, natuurlijkquote:
daaromquote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg verwarrend voor iemand die toen CUL-mod was, een pan die niet af is, kan dan helemaal niet, natuurlijk.
to pan or not to panquote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een flauweCUL. Ik vind het gewoon GEEN pan
sommige moeten datquote:
Zouden we ergens een panklare oplossing hebben om MPG te helpen zijn pan af te maken?quote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een flauweCUL. Ik vind het gewoon GEEN pan
Mag ik voor deze inspiratieloze chick een panaanvraag doen?quote:
quote:
te laatquote:Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik voor deze inspiratieloze chick een panaanvraag doen?
Scheelt je meteen weer een veeg uit de pan!quote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste ook niet aan de pan blijven hangen.
Met van die kleffe broodjes?quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
Ik ga gewoon een pannetje knakworst opwarmen
En dan op een boterham? Pan wit of zo!quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
Ik ga gewoon een pannetje knakworst opwarmen
Bruine boterhamquote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan op een boterham? Pan wit of zo!.
Ja waar is Pien eigenlijk?quote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ineens gaat het over potten en pannen
Omdat MPG zijn pan niet af kan maken... doet me denken aan die man met zijn hond. Dat arme beest had maar drie poten. Dus die man ging naar de dierenarts en vroeg of hij zijn hond kon afmaken. De dierenarts zei dat hij dat wel kon. Een week later stond de dierenarts echter wel raar te kijken. Kwam die man terug om te vragen of zijn hond al af was.quote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ineens gaat het over potten en pannen
quote:Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat MPG zijn pan niet af kan maken... doet me denken aan die man met zijn hond. Dat arme beest had maar drie poten. Dus die man ging naar de dierenarts en vroeg of hij zijn hond kon afmaken. De dierenarts zei dat hij dat wel kon. Een week later stond de dierenarts echter wel raar te kijken. Kwam die man terug om te vragen of zijn hond al af was.
die is aan het lurkenquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat MPG zijn pan niet af kan maken... doet me denken aan die man met zijn hond. Dat arme beest had maar drie poten. Dus die man ging naar de dierenarts en vroeg of hij zijn hond kon afmaken. De dierenarts zei dat hij dat wel kon. Een week later stond de dierenarts echter wel raar te kijken. Kwam die man terug om te vragen of zijn hond al af was.
Aansteller.quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Sjaal en muts heb ik nog niet om/op. Maar ik heb nou eenmaal heel gauw last van kouwe poten, dus ja, ik vind dit weer niet tofquote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Een collega werd door haar man met de auto gebracht.
Over haar shirt en trui had mevrouw 2 fleecevesten en een winterjas aan. Verder handschoenen, moonboots, een haarband over de oren, een ongehoord grote en dikke sjaal en een muts.![]()
OMGquote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Over haar shirt en trui had mevrouw 2 fleecevesten en een winterjas aan. Verder handschoenen, moonboots, een haarband over de oren, een ongehoord grote en dikke sjaal en een muts.![]()
je meent hetquote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik heb nou eenmaal heel gauw last van kouwe poten,
Heb je het verder ook koud, of alleen koude handen?quote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjaal en muts heb ik nog niet om/op. Maar ik heb nou eenmaal heel gauw last van kouwe poten, dus ja, ik vind dit weer niet tof.
Ik mocht vanochtend op werk niet eens de airco aanzettenquote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Handen en voeten hier. Das alles. En ook meer dan genoeg.quote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je het verder ook koud, of alleen koude handen?
Ik heb bijvoorbeeld snel ijskoude voeten, maar das alles.
ijskoude handen en voeten.quote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je het verder ook koud, of alleen koude handen?
Ik heb bijvoorbeeld snel ijskoude voeten, maar das alles.
Ik vroeg haar ook hoe dat moet als het écht koud isquote:
Dattie ze aan je opwarmt in bed?quote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ijskoude handen en voeten.
en dan ook echt akelig koud
en terechtquote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vroeg haar ook hoe dat moet als het écht koud is.
jaquote:
Zo warm ben ik ook nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet jij hem warm houden, dus!
Dan moet je zorgen dat jullie samen warm worden! Daar zijn vast ook wel trucjes voorquote:Op maandag 14 december 2009 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo warm ben ik ook nietIk heb er alleen geen last van. Of het boeit me gewoon niet
Eigenlijk dat.
Ik kreeg zo'n vragende blik terug... "Hoezo écht koudquote:
Doe ik ook altijd bij OAdinquote:[..]
ja![]()
nét als ik zelf lekker warm ben en mijn draai gevonden heb
Whehe.quote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kreeg zo'n vragende blik terug... "Hoezo écht koud"
Lekker is dat, he?quote:[..]
Doe ik ook altijd bij OAdin.
Maar waarom zou ik samen warm willen worden als het me niet boeit of ik koud ben?quote:Op maandag 14 december 2009 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat jullie samen warm worden! Daar zijn vast ook wel trucjes voor.
Zekerquote:
Het blijft mooi als de ander al bijna slaaptquote:
Omdat als jij warm wordt, MPG ook opwarmt en hij niet langer met zijn tenen in de snelkookpan hoeft te hangen om op te warmen. En omdat jij dan al je warmte overdraagt op MPG, word je zelf weer lekker koud!quote:Op maandag 14 december 2009 20:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik samen warm willen worden als het me niet boeit of ik koud ben?
huuuuuquote:Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Het blijft mooi als de ander al bijna slaapt.
Maar waarom zou ik MPG warm willen maken dan?quote:Op maandag 14 december 2009 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat als jij warm wordt, MPG ook opwarmt en hij niet langer met zijn tenen in de snelkookpan hoeft te hangen om op te warmen. En omdat jij dan al je warmte overdraagt op MPG, word je zelf weer lekker koud!
Omdat het veel leuker is om hem door de sneeuw te rollen als hij net een beetje warm is dan wanneer hij al ijskoud isquote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik MPG warm willen maken dan?Misschien ben ik wel zo sadistisch dat ik het keigrappig vind dat hij nu al bijna dood vriest
![]()
Hypothetisch gezien heh
Whehequote:
Gemenurdquote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik MPG warm willen maken dan?Misschien ben ik wel zo sadistisch dat ik het keigrappig vind dat hij nu al bijna dood vriest
![]()
Hypothetisch gezien heh
Ja. Auquote:
quote:
Dat is dan weer enorm lekker bij de whiskyquote:
so truequote:Op maandag 14 december 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het veel leuker is om hem door de sneeuw te rollen als hij net een beetje warm is dan wanneer hij al ijskoud is.
ik zal het nooit meer doenquote:
neppie chocolaquote:[..]. Heb ik hier ook nog liggen
.
hell yeahquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dan weer enorm lekker bij de whisky.
helquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
de hell van 63, dat was pas koud, je weet het jaar van gf.
hmm, hell, 63, gf, toeval?
Zo waarquote:Op maandag 14 december 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het veel leuker is om hem door de sneeuw te rollen als hij net een beetje warm is dan wanneer hij al ijskoud is.
Nee, ik snapte het niet meerquote:
* Muck aait over OA zijn bolletjequote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Dus heb ik je weten te overtuigen om MPG te helpen opwarmen? Geef die jongen een pot thee (theewater is warmer dan koffie volgens mij) en bel maar als hij een normale lichaamstemperatuur heeft, dan help ik wel met rollen!quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
de hell van 63, dat was pas koud, je weet het jaar van gf.
hmm, hell, 63, gf, toeval?
Waar is de sneeuw?quote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus heb ik je weten te overtuigen om MPG te helpen opwarmen? Geef die jongen een pot thee (theewater is warmer dan koffie volgens mij) en bel maar als hij een normale lichaamstemperatuur heeft, dan help ik wel met rollen!
Meehelpen met het leegdrinken van die pot thee?quote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar is de sneeuw?En als jij nou ook meehelpt gaat het sneller
![]()
Ik krijg ineens een heel raar beeld bij jouw username.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uhuquote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meehelpen met het leegdrinken van die pot thee?.
En die sneeuw komt er aan, volgens het KNMI.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een heel raar beeld bij jouw username.Bedankt hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
voor die mental image
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dat is de koffie die MPG uitzweet, vermengd met de verse sneeuw.quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
UhuHoe meer zielen hoe meer lol als we MPG door de sneeuw rollen
![]()
Wel jammer van de sneeuw eigenlijkOf nouja, van de ranzige bruine drap die zich daarna overal ophoopt
Wehehehequote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de koffie die MPG uitzweet, vermengd met de verse sneeuw.
[..]
Ik krijg ineens een heel raar beeld bij jouw username.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..nu kan ik nooit meer gewoon aan james bond denken als ik hem zie
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
[..]
Ik krijg ineens een heel raar beeld bij jouw username.en bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu kan ik nooit meer gewoon aan james bond denken als ik hem zie
BXquote:
Boh gek, ken jij hem persoonlijk?quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Graag gedaan allemaalquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
BX, gelukkig denk ik bij jouw naam hooguit aan een citroën
GMTAquote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
BX, gelukkig denk ik bij jouw naam hooguit aan een citroën
Dank!quote:
als ik zijn posts zie dan.quote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Boh gek, ken jij hem persoonlijk?welke dan?
quote:Op maandag 14 december 2009 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik zijn posts zie dan.
gold finger is een oudje, sean connery
zo oud ben ik nietquote:Op maandag 14 december 2009 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik zijn posts zie dan.
gold finger is een oudje, sean connery
Die gastis een prachtig voorbeeld van mannen die mooier worden als ze ouder wordenquote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gast is tagtug doe ff normaal
ja, maar nog steeds aantrekkelijk, beat thatquote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gast is tagtug doe ff normaal
Is goed, doe ikquote:Op maandag 14 december 2009 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar nog steeds aantrekkelijk, beat that
Je weet dat de mailserver binnenkort met donderend geraas ten onder gaat aan een goedbedoelde kerstwens hequote:
Wil je nog een grote Powerpointpresentatie hebben om mee te sturen?quote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet dat de mailserver binnenkort met donderend geraas ten onder gaat aan een goedbedoelde kerstwens he
bij ons niet, hij staat op de blacklist tot half januariquote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet dat de mailserver binnenkort met donderend geraas ten onder gaat aan een goedbedoelde kerstwens he
quote:Op maandag 14 december 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over 4 jaar word jij de eerste KSC'er die een Abraham-TT krijgt!
ook boven de 30quote:
maar dat is nog niet oud, boven de 40 wel en boven de 45 helemaalquote:
boven de 30 is wel oudquote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat is nog niet oud, boven de 40 wel en boven de 45 helemaal
ik ben trouwens nog niet boven de 45quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
binnen 17 dagen jarig?quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben trouwens nog niet boven de 45
volgende week welquote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben trouwens nog niet boven de 45
Jij moet gewoon je gemak houden met je poezelige piepjonge babyhuidje, jij groen blaadjequote:Op maandag 14 december 2009 22:14 schreef Fha het volgende:
Iedereen boven de 21 is gewoon oud jatot ik bijna 22 word natuurlijk, dan is het harstikke jong
![]()
![]()
iedereen onder de 22 is een puberquote:Op maandag 14 december 2009 22:14 schreef Fha het volgende:
Iedereen boven de 21 is gewoon oud jatot ik bijna 22 word natuurlijk, dan is het harstikke jong
![]()
![]()
bekijk het als whisky, of vieux miss kaas alles wat gerijpt is lekkerquote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 22:14 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
quote:
Mijn babyhuidje doet anders heel erg pijnquote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je gemak houden met je poezelige piepjonge babyhuidje, jij groen blaadje
quote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
vieux miss kaas alles wat gerijpt is lekker
quote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bekijk het als whisky, of vieux miss kaas alles wat gerijpt is lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |