Omdat het veel leuker is om hem door de sneeuw te rollen als hij net een beetje warm is dan wanneer hij al ijskoud isquote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik MPG warm willen maken dan?Misschien ben ik wel zo sadistisch dat ik het keigrappig vind dat hij nu al bijna dood vriest
![]()
Hypothetisch gezien heh
Whehequote:
Gemenurdquote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik MPG warm willen maken dan?Misschien ben ik wel zo sadistisch dat ik het keigrappig vind dat hij nu al bijna dood vriest
![]()
Hypothetisch gezien heh
Ja. Auquote:
quote:
Dat is dan weer enorm lekker bij de whiskyquote:
so truequote:Op maandag 14 december 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het veel leuker is om hem door de sneeuw te rollen als hij net een beetje warm is dan wanneer hij al ijskoud is.
ik zal het nooit meer doenquote:
neppie chocolaquote:[..]. Heb ik hier ook nog liggen
.
hell yeahquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dan weer enorm lekker bij de whisky.
helquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
de hell van 63, dat was pas koud, je weet het jaar van gf.
hmm, hell, 63, gf, toeval?
Zo waarquote:Op maandag 14 december 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het veel leuker is om hem door de sneeuw te rollen als hij net een beetje warm is dan wanneer hij al ijskoud is.
Nee, ik snapte het niet meerquote:
* Muck aait over OA zijn bolletjequote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Een collega werd door haar man met de auto gebracht.
Over haar shirt en trui had mevrouw 2 fleecevesten en een winterjas aan. Verder handschoenen, moonboots, een haarband over de oren, een ongehoord grote en dikke sjaal en een muts.![]()
Dus heb ik je weten te overtuigen om MPG te helpen opwarmen? Geef die jongen een pot thee (theewater is warmer dan koffie volgens mij) en bel maar als hij een normale lichaamstemperatuur heeft, dan help ik wel met rollen!quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
de hell van 63, dat was pas koud, je weet het jaar van gf.
hmm, hell, 63, gf, toeval?
Waar is de sneeuw?quote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus heb ik je weten te overtuigen om MPG te helpen opwarmen? Geef die jongen een pot thee (theewater is warmer dan koffie volgens mij) en bel maar als hij een normale lichaamstemperatuur heeft, dan help ik wel met rollen!
Meehelpen met het leegdrinken van die pot thee?quote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar is de sneeuw?En als jij nou ook meehelpt gaat het sneller
![]()
Ik krijg ineens een heel raar beeld bij jouw username.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uhuquote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meehelpen met het leegdrinken van die pot thee?.
En die sneeuw komt er aan, volgens het KNMI.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een heel raar beeld bij jouw username.Bedankt hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
voor die mental image
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dat is de koffie die MPG uitzweet, vermengd met de verse sneeuw.quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
UhuHoe meer zielen hoe meer lol als we MPG door de sneeuw rollen
![]()
Wel jammer van de sneeuw eigenlijkOf nouja, van de ranzige bruine drap die zich daarna overal ophoopt
Wehehehequote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de koffie die MPG uitzweet, vermengd met de verse sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |