Aansteller.quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt een pan af, het was vandaag echt naaiend koud. Jas aan, handschoenen aan, en nog vroren mijn poten er bijna af
.
Sjaal en muts heb ik nog niet om/op. Maar ik heb nou eenmaal heel gauw last van kouwe poten, dus ja, ik vind dit weer niet tofquote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Een collega werd door haar man met de auto gebracht.
Over haar shirt en trui had mevrouw 2 fleecevesten en een winterjas aan. Verder handschoenen, moonboots, een haarband over de oren, een ongehoord grote en dikke sjaal en een muts.![]()
OMGquote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Over haar shirt en trui had mevrouw 2 fleecevesten en een winterjas aan. Verder handschoenen, moonboots, een haarband over de oren, een ongehoord grote en dikke sjaal en een muts.![]()
je meent hetquote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik heb nou eenmaal heel gauw last van kouwe poten,
Heb je het verder ook koud, of alleen koude handen?quote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjaal en muts heb ik nog niet om/op. Maar ik heb nou eenmaal heel gauw last van kouwe poten, dus ja, ik vind dit weer niet tof.
Ik mocht vanochtend op werk niet eens de airco aanzettenquote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Handen en voeten hier. Das alles. En ook meer dan genoeg.quote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je het verder ook koud, of alleen koude handen?
Ik heb bijvoorbeeld snel ijskoude voeten, maar das alles.
ijskoude handen en voeten.quote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je het verder ook koud, of alleen koude handen?
Ik heb bijvoorbeeld snel ijskoude voeten, maar das alles.
Ik vroeg haar ook hoe dat moet als het écht koud isquote:
Dattie ze aan je opwarmt in bed?quote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ijskoude handen en voeten.
en dan ook echt akelig koud
en terechtquote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vroeg haar ook hoe dat moet als het écht koud is.
jaquote:
Zo warm ben ik ook nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet jij hem warm houden, dus!
Dan moet je zorgen dat jullie samen warm worden! Daar zijn vast ook wel trucjes voorquote:Op maandag 14 december 2009 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo warm ben ik ook nietIk heb er alleen geen last van. Of het boeit me gewoon niet
Eigenlijk dat.
Ik kreeg zo'n vragende blik terug... "Hoezo écht koudquote:
Doe ik ook altijd bij OAdinquote:[..]
ja![]()
nét als ik zelf lekker warm ben en mijn draai gevonden heb
Whehe.quote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kreeg zo'n vragende blik terug... "Hoezo écht koud"
Lekker is dat, he?quote:[..]
Doe ik ook altijd bij OAdin.
Maar waarom zou ik samen warm willen worden als het me niet boeit of ik koud ben?quote:Op maandag 14 december 2009 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat jullie samen warm worden! Daar zijn vast ook wel trucjes voor.
Zekerquote:
Het blijft mooi als de ander al bijna slaaptquote:
Omdat als jij warm wordt, MPG ook opwarmt en hij niet langer met zijn tenen in de snelkookpan hoeft te hangen om op te warmen. En omdat jij dan al je warmte overdraagt op MPG, word je zelf weer lekker koud!quote:Op maandag 14 december 2009 20:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik samen warm willen worden als het me niet boeit of ik koud ben?
huuuuuquote:Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Het blijft mooi als de ander al bijna slaapt.
Maar waarom zou ik MPG warm willen maken dan?quote:Op maandag 14 december 2009 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat als jij warm wordt, MPG ook opwarmt en hij niet langer met zijn tenen in de snelkookpan hoeft te hangen om op te warmen. En omdat jij dan al je warmte overdraagt op MPG, word je zelf weer lekker koud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |