Aansteller.quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt een pan af, het was vandaag echt naaiend koud. Jas aan, handschoenen aan, en nog vroren mijn poten er bijna af
.
Sjaal en muts heb ik nog niet om/op. Maar ik heb nou eenmaal heel gauw last van kouwe poten, dus ja, ik vind dit weer niet tofquote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Een collega werd door haar man met de auto gebracht.
Over haar shirt en trui had mevrouw 2 fleecevesten en een winterjas aan. Verder handschoenen, moonboots, een haarband over de oren, een ongehoord grote en dikke sjaal en een muts.![]()
OMGquote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Over haar shirt en trui had mevrouw 2 fleecevesten en een winterjas aan. Verder handschoenen, moonboots, een haarband over de oren, een ongehoord grote en dikke sjaal en een muts.![]()
je meent hetquote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar ik heb nou eenmaal heel gauw last van kouwe poten,
Heb je het verder ook koud, of alleen koude handen?quote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjaal en muts heb ik nog niet om/op. Maar ik heb nou eenmaal heel gauw last van kouwe poten, dus ja, ik vind dit weer niet tof.
Ik mocht vanochtend op werk niet eens de airco aanzettenquote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Handen en voeten hier. Das alles. En ook meer dan genoeg.quote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je het verder ook koud, of alleen koude handen?
Ik heb bijvoorbeeld snel ijskoude voeten, maar das alles.
ijskoude handen en voeten.quote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je het verder ook koud, of alleen koude handen?
Ik heb bijvoorbeeld snel ijskoude voeten, maar das alles.
Ik vroeg haar ook hoe dat moet als het écht koud isquote:
Dattie ze aan je opwarmt in bed?quote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ijskoude handen en voeten.
en dan ook echt akelig koud
en terechtquote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vroeg haar ook hoe dat moet als het écht koud is.
jaquote:
Zo warm ben ik ook nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet jij hem warm houden, dus!
Dan moet je zorgen dat jullie samen warm worden! Daar zijn vast ook wel trucjes voorquote:Op maandag 14 december 2009 20:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Zo warm ben ik ook nietIk heb er alleen geen last van. Of het boeit me gewoon niet
Eigenlijk dat.
Ik kreeg zo'n vragende blik terug... "Hoezo écht koudquote:
Doe ik ook altijd bij OAdinquote:[..]
ja![]()
nét als ik zelf lekker warm ben en mijn draai gevonden heb
Whehe.quote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kreeg zo'n vragende blik terug... "Hoezo écht koud"
Lekker is dat, he?quote:[..]
Doe ik ook altijd bij OAdin.
Maar waarom zou ik samen warm willen worden als het me niet boeit of ik koud ben?quote:Op maandag 14 december 2009 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat jullie samen warm worden! Daar zijn vast ook wel trucjes voor.
Zekerquote:
Het blijft mooi als de ander al bijna slaaptquote:
Omdat als jij warm wordt, MPG ook opwarmt en hij niet langer met zijn tenen in de snelkookpan hoeft te hangen om op te warmen. En omdat jij dan al je warmte overdraagt op MPG, word je zelf weer lekker koud!quote:Op maandag 14 december 2009 20:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik samen warm willen worden als het me niet boeit of ik koud ben?
huuuuuquote:Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Het blijft mooi als de ander al bijna slaapt.
Maar waarom zou ik MPG warm willen maken dan?quote:Op maandag 14 december 2009 20:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat als jij warm wordt, MPG ook opwarmt en hij niet langer met zijn tenen in de snelkookpan hoeft te hangen om op te warmen. En omdat jij dan al je warmte overdraagt op MPG, word je zelf weer lekker koud!
Omdat het veel leuker is om hem door de sneeuw te rollen als hij net een beetje warm is dan wanneer hij al ijskoud isquote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik MPG warm willen maken dan?Misschien ben ik wel zo sadistisch dat ik het keigrappig vind dat hij nu al bijna dood vriest
![]()
Hypothetisch gezien heh
Whehequote:
Gemenurdquote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik MPG warm willen maken dan?Misschien ben ik wel zo sadistisch dat ik het keigrappig vind dat hij nu al bijna dood vriest
![]()
Hypothetisch gezien heh
Ja. Auquote:
quote:
Dat is dan weer enorm lekker bij de whiskyquote:
so truequote:Op maandag 14 december 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het veel leuker is om hem door de sneeuw te rollen als hij net een beetje warm is dan wanneer hij al ijskoud is.
ik zal het nooit meer doenquote:
neppie chocolaquote:[..]. Heb ik hier ook nog liggen
.
hell yeahquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dan weer enorm lekker bij de whisky.
helquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
de hell van 63, dat was pas koud, je weet het jaar van gf.
hmm, hell, 63, gf, toeval?
Zo waarquote:Op maandag 14 december 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat het veel leuker is om hem door de sneeuw te rollen als hij net een beetje warm is dan wanneer hij al ijskoud is.
Nee, ik snapte het niet meerquote:
* Muck aait over OA zijn bolletjequote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Dus heb ik je weten te overtuigen om MPG te helpen opwarmen? Geef die jongen een pot thee (theewater is warmer dan koffie volgens mij) en bel maar als hij een normale lichaamstemperatuur heeft, dan help ik wel met rollen!quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
de hell van 63, dat was pas koud, je weet het jaar van gf.
hmm, hell, 63, gf, toeval?
Waar is de sneeuw?quote:Op maandag 14 december 2009 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus heb ik je weten te overtuigen om MPG te helpen opwarmen? Geef die jongen een pot thee (theewater is warmer dan koffie volgens mij) en bel maar als hij een normale lichaamstemperatuur heeft, dan help ik wel met rollen!
Meehelpen met het leegdrinken van die pot thee?quote:Op maandag 14 december 2009 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar is de sneeuw?En als jij nou ook meehelpt gaat het sneller
![]()
Ik krijg ineens een heel raar beeld bij jouw username.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uhuquote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meehelpen met het leegdrinken van die pot thee?.
En die sneeuw komt er aan, volgens het KNMI.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een heel raar beeld bij jouw username.Bedankt hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
voor die mental image
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Dat is de koffie die MPG uitzweet, vermengd met de verse sneeuw.quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef Fha het volgende:
[..]
UhuHoe meer zielen hoe meer lol als we MPG door de sneeuw rollen
![]()
Wel jammer van de sneeuw eigenlijkOf nouja, van de ranzige bruine drap die zich daarna overal ophoopt
Wehehehequote:Op maandag 14 december 2009 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de koffie die MPG uitzweet, vermengd met de verse sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |