Fhaquote:
quote:
DMquote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
Ook hier een theevp vanuit de trein. Waar blijft de catering met mijn treinthee?
Oke nou mooiquote:Op maandag 14 december 2009 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een mijlpaal bereikt
ik heb 15000 posts op fok gezetquote:
Meer een dieptepunt eigenlijkquote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb 15000 posts op fok gezet
quote:
wat ga je maken?quote:
Het is nu al weer bijna op. Maar aardappels, boontjes en een javaanse schijf.quote:
Martquote:Op maandag 14 december 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond koffiespammers.
Wat een heerlijk weer vandaag. Lekker 20 minuten gefietst naar de trein. Vanochtend zag ik aan de heldere hemel volgens mij 2 vallende sterren. En voor iemand het vraagt: nee, ik heb ze niet overeind geholpen.
Overigens wel verwonderlijk hoe de perceptie van koud per persoon kan verschillen. Op Leiden Centraal stond een groepje mensen met sjaal om, dikke muts over de oren en handschoenen aan, te verkleumen bij de warmtezuil op het perron. Ik keek verwonderd toe, en vond het maar koukleumen, terwijl vanaf de rand van het perron toekeek, met mijn jas open, genietend van de heerlijke temperatuur buiten.
Ja, dat doen er wel meerquote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat valt mij nu ook ineens op... aangepast dus.
quote:
Sinds wanneer reis jij op het traject Maastricht-Alkmaar?quote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
Ook hier een theevp vanuit de trein. Waar blijft de catering met mijn treinthee?
Je hebt een pan af, het was vandaag echt naaiend koudquote:Op maandag 14 december 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond koffiespammers.
Wat een heerlijk weer vandaag. Lekker 20 minuten gefietst naar de trein. Vanochtend zag ik aan de heldere hemel volgens mij 2 vallende sterren. En voor iemand het vraagt: nee, ik heb ze niet overeind geholpen.
Overigens wel verwonderlijk hoe de perceptie van koud per persoon kan verschillen. Op Leiden Centraal stond een groepje mensen met sjaal om, dikke muts over de oren en handschoenen aan, te verkleumen bij de warmtezuil op het perron. Ik keek verwonderd toe, en vond het maar koukleumen, terwijl vanaf de rand van het perron toekeek, met mijn jas open, genietend van de heerlijke temperatuur buiten.
Eindelijkquote:Op maandag 14 december 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat valt mij nu ook ineens op... aangepast dus.
Been there, done that. Long time ago.quote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dan wil ik welquote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef Fha het volgende:
Ik heb theeWil er nog iemand? Nee het is geen groene thee en ook geen rooibos.
* Fha geeftquote:
graagquote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef Fha het volgende:
Ik heb theeWil er nog iemand? Nee het is geen groene thee en ook geen rooibos.
ik had hier 2 rotan barkrukken en die heb ik aan een klant gegeven die kwam hij vandaag ophalen.quote:
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha geeft
AsteblaftWel snel opdrinken, aangezien het hier binnen koud is, koelt het nogal snel af
![]()
![]()
Wat een koequote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
want bellen dat ging niet want zijn telefoon was aan het opladen
quote:
preciesquote:
* Fha schuift aanquote:
gfquote:
* Muck geeft fha een stukkie broodquote:
Niet. Ze moeten die catering gewoon weer overal invoerenquote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Sinds wanneer reis jij op het traject Maastricht-Alkmaar?
[..]
Wat moet ik ook met pannen die niet af zijn? Dat kookt toch moeilijk?quote:Je hebt een pan af,
Het was niet koud, het was lekker buiten, koukleumquote:het was vandaag echt naaiend koud. Jas aan, handschoenen aan, en nog vroren mijn poten er bijna af
.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef MPG het volgende:
Je hebt een pan af, het was vandaag echt naaiend koud. Jas aan, handschoenen aan, en nog vroren mijn poten er bijna af
.
Winterspek ftwquote:Op maandag 14 december 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
Het was niet koud, het was lekker buiten, koukleum.
Dan kun je lang wachten op je thee. PWN.quote:Op maandag 14 december 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet. Ze moeten die catering gewoon weer overal invoeren.
Lees je in, oftewel, pak er eens een spreekwoordenboek bijquote:[..]
Wat moet ik ook met pannen die niet af zijn? Dat kookt toch moeilijk?.
Het was wel koud. Het vroor, gek! Dat is dus KOUDquote:[..]
Het was niet koud, het was lekker buiten, koukleum.
watjequote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef MPG het volgende:
Je hebt een pan af, het was vandaag echt naaiend koud. Jas aan, handschoenen aan, en nog vroren mijn poten er bijna af
.
*Legt zijn koude handen in je nekquote:
juistquote:
kssjt!quote:Op maandag 14 december 2009 19:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was wel koud. Het vroor, gek! Dat is dus KOUD. Die zomer kan niet snel genoeg komen
...
1 woord:quote:Op maandag 14 december 2009 19:32 schreef Muck het volgende:
laat het maar goed gaan vriezen!
witte kerst
schaatsen
warme chocomel
mét slagroom
mét rum
Even goed gemaaktquote:Op maandag 14 december 2009 19:33 schreef MPG het volgende:
vriezen
Kerst
schaatsen
Warme Sjokiemel
met slagroom
met rum
lekker over natuurijs banjerenquote:Op maandag 14 december 2009 19:33 schreef MPG het volgende:
vriezen
Kerst
schaatsen
snowboarden![]()
Warme Sjokiemel
met slagroom![]()
met rum![]()
![]()
Die smiley zegt alleen maar dat je niet genoeg neuktquote:
Owja: Friezenquote:
Tot je er doorheen zaktquote:Op maandag 14 december 2009 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
lekker over natuurijs banjeren
kraaaak, kraaaaak![]()
![]()
Alsof jij wel genoeg neuktquote:Op maandag 14 december 2009 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die smiley zegt alleen maar dat je niet genoeg neukt
Genoeg, genoeg.. Ik kom niks tekort hoorquote:
marcquote:
Eerlijk delen dan?quote:
Waar is het vleesch? Ik kom niet als er geen vleesch isquote:Op maandag 14 december 2009 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerlijk delen dan?
Ik snowboarden, jij schaatsen. Allebei sjokiemel, jij zonder slagroom en rum, ik met?
En dan daarna samen geen kerst vieren, maar wel ergens zitten waar het warm is en de zon schijnt?
Jij lijkt me nou echt zo'n vega-tiepjequote:Op maandag 14 december 2009 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Waar is het vleesch? Ik kom niet als er geen vleesch is
Ga je mond spoelen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij lijkt me nou echt zo'n vega-tiepje
jij bent een kloon van LLquote:Op maandag 14 december 2009 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Behalve dat die twee het vleesch allebei in een verschillend mondje willen stoppenquote:
Wehehe proostquote:
quote:
Op de BBQ in dat warme, kerstloze oordquote:Op maandag 14 december 2009 19:42 schreef Fha het volgende:
[..]
*proestquote:Op maandag 14 december 2009 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behalve dat die twee het vleesch allebei in een verschillend mondje willen stoppen
Daar staat die pan van jou niet in. Moet ik zeker weer het woordenboek Limburgs-Nederlands hebben?quote:[b]Op maandag 14 december 2009 19:31 schreef MPG
Lees je in, oftewel, pak er eens een spreekwoordenboek bij.
limbabsquote:Op maandag 14 december 2009 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar staat die pan van jou niet in. Moet ik zeker weer het woordenboek Limburgs-Nederlands hebben?.
Jij dacht zeker dat hij een bouwpakket van een pan had gekocht?quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef Muck het volgende:
[..]
limbabs
de eerste keer dat MPG iets over een pan af hebben tegen me zei, zaten we in een discussie over de blokker, toen was ik het helemaal kwijt
ik begreep het gewoon nietquote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij dacht zeker dat hij een bouwpakket van een pan had gekocht?.
Ik begrijp het nog steeds nietquote:
Het lijkt me ook erg verwarrend voor iemand die toen CUL-mod was, een pan die niet af is, kan dan helemaal niet, natuurlijkquote:
daaromquote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg verwarrend voor iemand die toen CUL-mod was, een pan die niet af is, kan dan helemaal niet, natuurlijk.
to pan or not to panquote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een flauweCUL. Ik vind het gewoon GEEN pan
sommige moeten datquote:
Zouden we ergens een panklare oplossing hebben om MPG te helpen zijn pan af te maken?quote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een flauweCUL. Ik vind het gewoon GEEN pan
Mag ik voor deze inspiratieloze chick een panaanvraag doen?quote:
quote:
te laatquote:Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik voor deze inspiratieloze chick een panaanvraag doen?
Scheelt je meteen weer een veeg uit de pan!quote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste ook niet aan de pan blijven hangen.
Met van die kleffe broodjes?quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
Ik ga gewoon een pannetje knakworst opwarmen
En dan op een boterham? Pan wit of zo!quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef Fha het volgende:
Ik ga gewoon een pannetje knakworst opwarmen
Bruine boterhamquote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan op een boterham? Pan wit of zo!.
Ja waar is Pien eigenlijk?quote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ineens gaat het over potten en pannen
Omdat MPG zijn pan niet af kan maken... doet me denken aan die man met zijn hond. Dat arme beest had maar drie poten. Dus die man ging naar de dierenarts en vroeg of hij zijn hond kon afmaken. De dierenarts zei dat hij dat wel kon. Een week later stond de dierenarts echter wel raar te kijken. Kwam die man terug om te vragen of zijn hond al af was.quote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ineens gaat het over potten en pannen
quote:Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat MPG zijn pan niet af kan maken... doet me denken aan die man met zijn hond. Dat arme beest had maar drie poten. Dus die man ging naar de dierenarts en vroeg of hij zijn hond kon afmaken. De dierenarts zei dat hij dat wel kon. Een week later stond de dierenarts echter wel raar te kijken. Kwam die man terug om te vragen of zijn hond al af was.
die is aan het lurkenquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat MPG zijn pan niet af kan maken... doet me denken aan die man met zijn hond. Dat arme beest had maar drie poten. Dus die man ging naar de dierenarts en vroeg of hij zijn hond kon afmaken. De dierenarts zei dat hij dat wel kon. Een week later stond de dierenarts echter wel raar te kijken. Kwam die man terug om te vragen of zijn hond al af was.
Aansteller.quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Sjaal en muts heb ik nog niet om/op. Maar ik heb nou eenmaal heel gauw last van kouwe poten, dus ja, ik vind dit weer niet tofquote:Op maandag 14 december 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Aansteller.![]()
Een collega werd door haar man met de auto gebracht.
Over haar shirt en trui had mevrouw 2 fleecevesten en een winterjas aan. Verder handschoenen, moonboots, een haarband over de oren, een ongehoord grote en dikke sjaal en een muts.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |