Fhaquote:
quote:
DMquote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
Ook hier een theevp vanuit de trein. Waar blijft de catering met mijn treinthee?
Oke nou mooiquote:Op maandag 14 december 2009 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een mijlpaal bereikt
ik heb 15000 posts op fok gezetquote:
Meer een dieptepunt eigenlijkquote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb 15000 posts op fok gezet
quote:
wat ga je maken?quote:
Het is nu al weer bijna op. Maar aardappels, boontjes en een javaanse schijf.quote:
Martquote:Op maandag 14 december 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond koffiespammers.
Wat een heerlijk weer vandaag. Lekker 20 minuten gefietst naar de trein. Vanochtend zag ik aan de heldere hemel volgens mij 2 vallende sterren. En voor iemand het vraagt: nee, ik heb ze niet overeind geholpen.
Overigens wel verwonderlijk hoe de perceptie van koud per persoon kan verschillen. Op Leiden Centraal stond een groepje mensen met sjaal om, dikke muts over de oren en handschoenen aan, te verkleumen bij de warmtezuil op het perron. Ik keek verwonderd toe, en vond het maar koukleumen, terwijl vanaf de rand van het perron toekeek, met mijn jas open, genietend van de heerlijke temperatuur buiten.
Ja, dat doen er wel meerquote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat valt mij nu ook ineens op... aangepast dus.
quote:
Sinds wanneer reis jij op het traject Maastricht-Alkmaar?quote:Op maandag 14 december 2009 17:00 schreef DaMart het volgende:
Ook hier een theevp vanuit de trein. Waar blijft de catering met mijn treinthee?
Je hebt een pan af, het was vandaag echt naaiend koudquote:Op maandag 14 december 2009 18:06 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond koffiespammers.
Wat een heerlijk weer vandaag. Lekker 20 minuten gefietst naar de trein. Vanochtend zag ik aan de heldere hemel volgens mij 2 vallende sterren. En voor iemand het vraagt: nee, ik heb ze niet overeind geholpen.
Overigens wel verwonderlijk hoe de perceptie van koud per persoon kan verschillen. Op Leiden Centraal stond een groepje mensen met sjaal om, dikke muts over de oren en handschoenen aan, te verkleumen bij de warmtezuil op het perron. Ik keek verwonderd toe, en vond het maar koukleumen, terwijl vanaf de rand van het perron toekeek, met mijn jas open, genietend van de heerlijke temperatuur buiten.
Eindelijkquote:Op maandag 14 december 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat valt mij nu ook ineens op... aangepast dus.
Been there, done that. Long time ago.quote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dan wil ik welquote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef Fha het volgende:
Ik heb theeWil er nog iemand? Nee het is geen groene thee en ook geen rooibos.
* Fha geeftquote:
graagquote:Op maandag 14 december 2009 18:46 schreef Fha het volgende:
Ik heb theeWil er nog iemand? Nee het is geen groene thee en ook geen rooibos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |