quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een heel raar beeld bij jouw username.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..nu kan ik nooit meer gewoon aan james bond denken als ik hem zie
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg ineens een heel raar beeld bij jouw username.en bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nu kan ik nooit meer gewoon aan james bond denken als ik hem zie
BXquote:
Boh gek, ken jij hem persoonlijk?quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Graag gedaan allemaalquote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
BX, gelukkig denk ik bij jouw naam hooguit aan een citroën
GMTAquote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
BX, gelukkig denk ik bij jouw naam hooguit aan een citroën
Dank!quote:
als ik zijn posts zie dan.quote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Boh gek, ken jij hem persoonlijk?welke dan?
quote:Op maandag 14 december 2009 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik zijn posts zie dan.
gold finger is een oudje, sean connery
zo oud ben ik nietquote:Op maandag 14 december 2009 21:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik zijn posts zie dan.
gold finger is een oudje, sean connery
Die gastis een prachtig voorbeeld van mannen die mooier worden als ze ouder wordenquote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gast is tagtug doe ff normaal
ja, maar nog steeds aantrekkelijk, beat thatquote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gast is tagtug doe ff normaal
Is goed, doe ikquote:Op maandag 14 december 2009 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar nog steeds aantrekkelijk, beat that
Je weet dat de mailserver binnenkort met donderend geraas ten onder gaat aan een goedbedoelde kerstwens hequote:
Wil je nog een grote Powerpointpresentatie hebben om mee te sturen?quote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet dat de mailserver binnenkort met donderend geraas ten onder gaat aan een goedbedoelde kerstwens he
bij ons niet, hij staat op de blacklist tot half januariquote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet dat de mailserver binnenkort met donderend geraas ten onder gaat aan een goedbedoelde kerstwens he
quote:Op maandag 14 december 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over 4 jaar word jij de eerste KSC'er die een Abraham-TT krijgt!
ook boven de 30quote:
maar dat is nog niet oud, boven de 40 wel en boven de 45 helemaalquote:
boven de 30 is wel oudquote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dat is nog niet oud, boven de 40 wel en boven de 45 helemaal
ik ben trouwens nog niet boven de 45quote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
binnen 17 dagen jarig?quote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben trouwens nog niet boven de 45
volgende week welquote:Op maandag 14 december 2009 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben trouwens nog niet boven de 45
Jij moet gewoon je gemak houden met je poezelige piepjonge babyhuidje, jij groen blaadjequote:Op maandag 14 december 2009 22:14 schreef Fha het volgende:
Iedereen boven de 21 is gewoon oud jatot ik bijna 22 word natuurlijk, dan is het harstikke jong
![]()
![]()
iedereen onder de 22 is een puberquote:Op maandag 14 december 2009 22:14 schreef Fha het volgende:
Iedereen boven de 21 is gewoon oud jatot ik bijna 22 word natuurlijk, dan is het harstikke jong
![]()
![]()
bekijk het als whisky, of vieux miss kaas alles wat gerijpt is lekkerquote:Op maandag 14 december 2009 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 22:14 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
quote:
Mijn babyhuidje doet anders heel erg pijnquote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je gemak houden met je poezelige piepjonge babyhuidje, jij groen blaadje
quote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
vieux miss kaas alles wat gerijpt is lekker
quote:Op maandag 14 december 2009 22:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bekijk het als whisky, of vieux miss kaas alles wat gerijpt is lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |