Ja, ze zit tegenover me...quote:Op maandag 14 december 2009 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zei het al tegen hem, maar woorden zijn niet klikbaar!
en dat jaquote:Op maandag 14 december 2009 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, what's up? Komt de klap van het zware afgelopen jaar nu pas?
Even opgesplitst:quote:Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 2115 kcal
Jouw eten bevat vandaag minder dan het gemiddelde aantal calorieën dan iemand als jij nodig heeft op een dag. Was dit een speciale dag? Als je altijd zo weinig eet, dan is dat niet erg want je bent aan de zware kant.
De hoeveelheid vet in je eten is prima: niet te veel en niet te weinig.
250 ml zo'n beetje en van zo'n blokje:quote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!
Ik denk dat je dan idd zo'n beetje zit op wat je moet binnenkrijgen! Al weet ik natuurlijk niet hoeveel yoghurt / feta etc. je op hebt, maar dit zegt mn boerenverstand![]()
Dat zijn dan wel 3 goedgevulde wraps!quote:Op maandag 14 december 2009 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
3 wraps = bijna 1200 kcal?Oh my, maar goed dat ik ze niet te vaak eet
![]()
Ik eet er ook makkelijk 3 met een heuuuuleboel avocadoprut op![]()
Ik verbaas me er altijd over hoeveel kcal er in zo'n wrapje zittenquote:Op maandag 14 december 2009 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
3 wraps = bijna 1200 kcal?Oh my, maar goed dat ik ze niet te vaak eet
![]()
Ik eet er ook makkelijk 3 met een heuuuuleboel avocadoprut op![]()
Ik zou wachten want een nieuwe aanvragen voor 2009 moet je volgens mij betalen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
Ok: ik ben mijn OV kaart kwijt
als ik nu een nieuwe aanvraag is hij er over 10 dagen - en dan kan ik hem nog 2 dagen gebruiken
moet ik dan sowieso een nieuwe aanvragen of kan ik afwachten?
Ja die ben ik ook kwijt (quote:Op maandag 14 december 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je chipkaart? Die hoef je niet in te leveren aan het einde van het jaar.
Oh ja, m'n zus zou Dille en Kamille bellen om 13 uur. Zij heeft het namelijk eigenlijk nodig. Ik zal eens bellen of dat gelukt is en zo niet, dan geef ik d'r de tip van de natuurvoedingswinkel!quote:Op maandag 14 december 2009 15:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
DaD, was het nog gelukt met de pepermuntolie?
quote:Op maandag 14 december 2009 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, what's up? Komt de klap van het zware afgelopen jaar nu pas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 14 december 2009 15:38 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb jij dat onder een kloon gepost?quote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
Ok: ik ben mijn OV kaart kwijt
als ik nu een nieuwe aanvraag is hij er over 10 dagen - en dan kan ik hem nog 2 dagen gebruiken
moet ik dan sowieso een nieuwe aanvragen of kan ik afwachten?
quote:Op maandag 14 december 2009 15:38 schreef loveli het volgende:
[..]Wat PF zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Time for some lovelitime
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 14 december 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
[..]PF probeer haar bad karma een handje te helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hoor, je bent een lieverd
Loveli, heb je mogelijkheden om even tot rust te komen? Je bent natuurlijk ook nog maar amper bijgekomen van de griep.
Mocht de tip nog nodig zijn: ze moet wel opletten dat ze de natuurlijke neemt en niet de synthetische (is niet eetbaar).quote:Op maandag 14 december 2009 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, m'n zus zou Dille en Kamille bellen om 13 uur. Zij heeft het namelijk eigenlijk nodig. Ik zal eens bellen of dat gelukt is en zo niet, dan geef ik d'r de tip van de natuurvoedingswinkel!
"Die van de Lidl"quote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heuh wat voor wraps hebben jullie danIk heb nog meergranen tortilla wraps van de AH in de koelkast liggen en daar staat op dat 1tje 125 kcal is, dus 3 stuks = 375
Da's alweer te overzien
Plus avocado, ui en een klein beetje gehakt komt dat dan denk ik op 600-700 kcal totaal ofzo.
Hahahaquote:Op maandag 14 december 2009 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
PF probeer haar bad karma een handje te helpenNee hoor, je bent een lieverd
Loveli, heb je mogelijkheden om even tot rust te komen? Je bent natuurlijk ook nog maar amper bijgekomen van de griep.
Nee, ik woon in Amsterdamquote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij dat onder een kloon gepost?
OV-kaart kwijt zwijgen of nieuwe aanvragen?
Dille en Kamille had het niet, ze gaat nu naar de drogisterij en De Tuinen. En dat allemaal door een kinderkookboek van de HEMA.quote:Op maandag 14 december 2009 15:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mocht de tip nog nodig zijn: ze moet wel opletten dat ze de natuurlijke neemt en niet de synthetische (is niet eetbaar).
Dat is toch helemaal P.F d'r schrijfstijl niet.quote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij dat onder een kloon gepost?
OV-kaart kwijt zwijgen of nieuwe aanvragen?
Ik aan het liedje van Herman Finkers, Elfstedentocht (Oh wat bocht, is Berenburg, Berenburgquote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveliii![]()
![]()
Bij Berenburg moet ik altijd denken aan de Berenboot
quote:Op maandag 14 december 2009 16:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik aan het liedje van Herman Finkers, Elfstedentocht (Oh wat bocht, is Berenburg, Berenburg)
Vorige week de avi gewodlaodquote:
datquote:Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
loveli, je mag zo trots op jezelf wezenStomme kutdipjes
Ik denk aan Dokkum.quote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveliii![]()
![]()
Bij Berenburg moet ik altijd denken aan de Berenboot
Mij gek genoeg ookquote:
Koud he! En vanochtend was het nog ergerquote:Op maandag 14 december 2009 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woei, ik was net voor het eerst buiten vandaag, op de fiets naar de supermarkt, en aaaaah koud!En vanavond moet ik nog naar de sportschool, da's een endje verder
Mwehehehe.
welke?quote:Op maandag 14 december 2009 18:21 schreef P.F het volgende:
Ik eet nu voor het eerst in mijn leven een kant en klaar maaltijd en het is zoooo lekker
http://www.samasaya.nl/pers/het-parool:-kok-lonny-is-mandje-kwijt.htmlquote:Op maandag 14 december 2009 18:29 schreef Adelante het volgende:
Het ziet er niet heel appetijtelijk uit
Ik vind zelf de mandjes van kok Lonny prima kant en klaar voedsel
Hé, jij zou vandaag een uniekhoorntje doen, weet je nog? Práten over paprika is geen uniekhoornquote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef Laureline het volgende:
Bijna door Ingl. Bast. heen. Wat een stomme filmIk ben gewoon voor de Nazi's
![]()
Lijstje alvast:
O: mandarijn, grapefruitsap, yoghurt
T: cappuccino
L: croissant, cappuccino met koekje, roerei met toast, geroosterde boterham oude kaas
T: spekkies, kerstkransjes met musket, zak fritessticks paprika, plakjes leverworst, biertje (je moet toch wat vertier hebben tijdens het kijken)
D: oranje paprikasoep
straks nog koffie en kwark * burp*
Weet iemand hoe het zit met de kleurtjes paprika? Herinner me dat SHE (hoe is het eigenlijk met haar? Ging jij laatst niet met de puppels eten, co? Of was ze daar niet bij?) zei dat in de rode de meeste vitamine C zat, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat het zoveel verschil maakt of je nou groene, rode, gele of oranje hebt. Ik vind alleen de gele en oranje veel lekkerder en zoeter. Groene zijn vies.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:48 schreef Syrena het volgende:
Boehoehoe, de Greys aflevering met Bombsquadguy is erop![]()
Groene paprika's zijn onrijpe rooie trouwens
*weer verdergaat met brullen bij Greys*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wacht, daar ben je nog niet. *Snel een spoiler ervan maakt........
quote:Op maandag 14 december 2009 18:54 schreef conleche het volgende:
[..]Ik heb alle seizoenen al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wacht, daar ben je nog niet. *Snel een spoiler ervan maakt........dit is een herhaling voor mij. Het roze is me net niet opgevallen?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Er wordt zelfs aan gerefereerd, als ik me goed herinner. Maar misschien is dat in de afl. erna, zou kunnen. Maar spoel anders maar terug, dan zie je wel degelijk roze prut. Zijnde bloed met minuscule bodily parts.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen al geziendit is een herhaling voor mij. Het roze is me net niet opgevallen?
Hardloopshinyquote:Op maandag 14 december 2009 18:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Koud he! En vanochtend was het nog erger![]()
Heb nu wel weer genoeg gefietst vandaag, en heb 5 km gelopen met Evy.Moet wel zo de deur nog uit maar gelukkig gaan we met de auto, want ik heb er geen kracht meer voor.
Succes met sporten Maria! Ga je zumba-en? (weet niet waar de trema zit)
Ik kijk zoveel doktersseries, misschien vind ik al dat roze en rood wel normaalquote:Op maandag 14 december 2009 19:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Er wordt zelfs aan gerefereerd, als ik me goed herinner. Maar misschien is dat in de afl. erna, zou kunnen. Maar spoel anders maar terug, dan zie je wel degelijk roze prut. Zijnde bloed met miniscule bodily parts.
Da's toch de aflevering ervoor? Dan vertelt de internist -voordat ie de OK uitvlucht- aan dat ambulancemeisje (Hannah?) wat er gebeurt als de bom onploft: je verandert in 'pink mist'.quote:Op maandag 14 december 2009 19:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Er wordt zelfs aan gerefereerd, als ik me goed herinner. Maar misschien is dat in de afl. erna, zou kunnen. Maar spoel anders maar terug, dan zie je wel degelijk roze prut. Zijnde bloed met minuscule bodily parts.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja dat moet ik eens doen!
Maarr ik weet niet waarvan.
ik vind het er ook echt fiessss uit zienquote:Op maandag 14 december 2009 18:29 schreef Adelante het volgende:
Het ziet er niet heel appetijtelijk uit
Hmmmm, heb ik, da's mijn geurquote:
Ik ook, maar das niet echt een verrassingquote:
Ik denk aan wijlen mijn oud-buurman. Alleen als hij kwam trokken mijn ouders de Berenburg uit de meterkast (daar werd de drank bij ons bewaardquote:
Die van ons liggen gewoon in de koelkast. Niets aan het handje...quote:Op maandag 14 december 2009 18:51 schreef Syrena het volgende:
http://www.xquis.com/xquis/warenkennis/124/paprikas.html
En als je er even in kijkt, wat zie je dan (waarschijnlijk na even wachten) allemaal staan?quote:Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben office aan het installeren, maar het wil niet. ik moet m'n trash leegmaken, maar daar staan 50.000 documenten in volgens m'n computer. Zoveel documenten heb ik helemaal niet, dus nu vind ik het eng om de trash te legen!
Het is heel druk of ik later terug wil bellen (quote:Op maandag 14 december 2009 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
P.F.:
Je bent je Studenten OV-chipkaart verloren of hij is gestolen.
Bel zo snel mogelijk met de Klantenservice Studenten OV-chipkaart: 0900-0980 (¤0,10 euro/min). Je krijgt dan het benodigde formulier thuisgestuurd.
niet zoveel documenten. Maar, k heb tegenwoordig een mac, en na wat gegoole kom ik er achter dat dat heel normaal is. Maar, wat duurt dat lang om leeg te maken zeg!quote:Op maandag 14 december 2009 20:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die van ons liggen gewoon in de koelkast. Niets aan het handje...
[..]
En als je er even in kijkt, wat zie je dan (waarschijnlijk na even wachten) allemaal staan?
quote:Op maandag 14 december 2009 20:21 schreef Laureline het volgende:
Vandaar dat ze zo vies zijn, die groene! Waarom laten ze ze niet gewoon allemaal uitgroeien tot rode, wat een onzin om die viezerds nog te verkopen. Zeker lekker snel klaar, paar van die onrijpe jongens telen.
Nou, ik heb je niet helemaal in ere gehouden uniekhoorn, maar wel een grote portie paprika's op, we hadden van een stuk of 10 oranje de soep gemaakt, en die is nu op. Morgen doe ik meer groente
Liev!quote:Op maandag 14 december 2009 20:31 schreef Laureline het volgende:
Nou vooruit, een paar groene paprika's laten leven voor Vik dan.
Poison is een andere geur dan Pure poison.. Er zijn 6 soorten Poisons oid..quote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef Laureline het volgende:
En Poison, dat had de liefste vriendin ooit van mijn vader altijd opIk vond het wel een vieze stinkgeur
(die groen met zwarte fles was dat)
quote:Op maandag 14 december 2009 20:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Poison is een andere geur dan Pure poison.. Er zijn 6 soorten Poisons oid..
Zolang het maar niet onder de gordel is!quote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Ohja en ik wilde loveli nog even een digitale riem onder het hart (of was het nou een hart onder de riem) steken. In ieder geval sterkte chick, en blijf in jezelf geloven en voor jezelf zorgen
Cocdingusen ookquote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat lag ook in de vriezer bij de Lidl
ja, daar heb ik ook even naar zitten kijken ja, die coqdingenquote:Op maandag 14 december 2009 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Cocdingusen ook
Donderdag hebben ze ook oesters bij de Lidl, 6 voor 5E... ik denk dat ik ze helemaal niet lust maar wil het zo graag proberen, die ga ik halen dus
ik vind het de aandacht altijd zo naar de memmen trekken.. niet mijn dingquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
O even een modevraagje: ik zit erover te denken een giletje te kopen voor over een witte blouse (evt te combineren met stropdas), maar ik vraag me af of dat wel staat bij een niet bescheiden voorgevel?
Giletjes kunnen prima hoor, maar zorg voor een goede pasvorm!quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
O even een modevraagje: ik zit erover te denken een giletje te kopen voor over een witte blouse (evt te combineren met stropdas), maar ik vraag me af of dat wel staat bij een niet bescheiden voorgevel?
Ik vind het wel eens leuk, voor kerstquote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het de aandacht altijd zo naar de memmen trekken.. niet mijn ding![]()
Dat ziet er zo lesbisch uitquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
Moet ook!quote:
Oja, c o q dingenquote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daar heb ik ook even naar zitten kijken ja, die coqdingenmaar weet niet of ik dát (voor het eerst) dan uit de vriezer wil halen
Dan is het prima! Want lelijk is het absoluut niet.quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet ook!
Serieus: ik heb zin in een beetje een mannelijke periode nu.
Dat heb ik ook wel eens gehad ja. En ik eerst met mijn domme hoofd denken dat het kwam omdat het druk was, de tram was afgeladen. Maar toen moest ik eruit, en liep hij achter me aan tot aan mijn huis. Toen ik zei dat ik geen koffie met hem wilde drinken zei hij: ''maar je hebt wel lekkere tieten'' en liep toen weg. Aparte wezens zijn hetquote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
O ja, er zat een ontzettende creep naast me in de trein. Zat constant naar me te kijken en ik had het idee dat 'ie soms expres met z'n been tegen het mijn aan ging zitten.
quote:
Verwarm jij het bed vast voor?quote:Op maandag 14 december 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, die hebben we tegenwoordig!
ga je mee naar bed?
Ligt er aan... heeft je fiets sneeuwkettingen?quote:Op maandag 14 december 2009 22:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
morgen krijgen we volgens de verwachtingen 10-20 cm. sneeuw! Ik zit te twijfelen of ik met de bus of met de fiets naar het station zal gaan!
Ik heb nog nooit géén beerenburg gehadquote:Op maandag 14 december 2009 22:19 schreef neen het volgende:
M'n huisgenoten hadden nog nooit Berenburg gehad
*pictures baby met Berenburg in een zuigfles terwijl baby naar de Berenboot kijkt*quote:Op maandag 14 december 2009 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit géén beerenburg gehad
Waar ben je allemaal geweest?quote:
Allebeiquote:Op maandag 14 december 2009 22:44 schreef Chicolate het volgende:
Waar ben je allemaal geweest?Toeristische trekpleisters of speciale plaatsen die alleen jij kent?
Eentje zei: "Neem maar eens een kratje mee"quote:Op maandag 14 december 2009 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit géén beerenburg gehad
En heb je gekeken?quote:Op maandag 14 december 2009 23:56 schreef conleche het volgende:
Leuk Pief. Wie zijn die mensen met de Ray Bans?
Ow. Ik geloof dat m'n muizenval is afgegaan en nu durf ik niet te kijken.
Koop een kat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef conleche het volgende:
Ja. Hij was inderdaad geklapt, maar er zat geen muis in.(Waar ik natuurlijk ook weer opgelucht over was) Damn. Hoe kom ik nu van die krengen af!!??
Ook fijn voor de katten die de netvergiftigde, maar nog bewegende muizen vangen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:19 schreef Chicolate het volgende:
@Co: gif? Week of 2-3 gif neerzetten en zorgen dat er niets anders te eten is. Gif droogt ze uit, waardoor ze ook niet gaan stinken (en dood door uitdroging is een van de fijnste manieren om dood te gaan, hallicinaties en euforisch gevoel op het eind).
Co heeft nog geen katquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ook fijn voor de katten die de netvergiftigde, maar nog bewegende muizen vangen.
Dacht ik ook, het is een goudkleurige kerstworm.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik dacht wel meteen een kerstbal, maar dat is te makkelijk denk ik.
T lijkt wel een worm.
Yay! Ze nemen de aarde tijdens de kerst over! Vrede op aarde en in de worm een welbehagen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dacht ik ook, het is een goudkleurige kerstworm.
Misschien helpt dit? http://www.balneum.nl/pages/index.php?page_id=14 (je hebt een douche toch, geen bad?) Ik heb alleen last van mijn handen en lippen. Het vel op mijn handen springt af en toe spontaan kapotquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:18 schreef kwakz0r het volgende:
zodra t glad wordt doe ik alles lopend of met de bus...ik ben een mietje dat niet durft te fietsen met gladheid...
goeiemorgen! concert gisteren was mooi, dus als er vanavond iemand in Leiden is en tijd over heeft: ik sta om 20.15 op t podium in de Stadsgehoorzaal
ik ben trws door de kou en vorst al een maand ofzo compleet schurftig... overasl op mn benen en buik en rug kleine droge eczeem plekjes... ik smeer me een ongeluk met vette creme maar niks helpt echt. JEUKJUEUKJEUK
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef Chicolate het volgende:
Ook leuk: als het vriest wordt er op alle fietspaden gestrooid (hier iig wel). Maar er werd niet gestrooid op het schoolplein. Leuk om te kijken hoe de een na de ander met de fiets onderuit gaat![]()
.
Ik ging de eerste keer zelf ook onderuitquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dat is echt pijnlijk en naar hoor
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Co heeft nog geen kat. (zijn hier inderdaad gestopt met gif zodra de kat kwam. De kat ving geen muizen, signaleerde ze alleen. Dus hebben we ze zelf gevangen).
@Mo: een tulbandblik oid?
Nou ik heb wel eens gehad dat ik dus níet wist dat het glad was. scheur de straat uit met mijn fietsie en de bocht om en toen kwam ik erachter dat het spekglad was. Door héél hard te denken "niet remmen! niet remmen!" en mijn voet over 't ijs/straat heen te slepen kon ik zowaar nog voorkomen dat ik vol op mijn bek ging ook. Om daarna, toen ik rustiger ging fietsen, op een recht stuk alsnog onderuit te schuivenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben sprookjes aan het herschrijvenEn ik moet gewoon huilen om 'De wolf en de zeven geitjes'
. Mijn leerlingen uit Havo 2 moeten onderzoek doen naar het sprookje en dan een poster maken met hun bevindingen
Erg leuk!
Ik fiets trouwens altijd, ook als het glad is. Maar wel heel voorzichtig! Mark en ik gaan met gladheid altijd voor het raam staan kijken 's morgens om te kijken welke lefgozers allemaal neergaan. En dan lachen we ook, dat mag vind ik. Mensen weten dat het glad is, dus dan moeten ze niet met een rotgang de hoek om fietsen.
goeie actie!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nou ik heb wel eens gehad dat ik dus níet wist dat het glad was. scheur de straat uit met mijn fietsie en de bocht om en toen kwam ik erachter dat het spekglad was. Door héél hard te denken "niet remmen! niet remmen!" en mijn voet over 't ijs/straat heen te slepen kon ik zowaar nog voorkomen dat ik vol op mijn bek ging ook. Om daarna, toen ik rustiger ging fietsen, op een recht stuk alsnog onderuit te schuiven
ik ben weleens finaal op mn bek gegaan op de hele schuine brug bij molen de putquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
goeie actie!
dat moet je dus ook nooit doen in de auto, remmen. Dan ga je finaal over de kop/door de vangrail/rondjes draaien. (afhankelijk van hoe hard en waar je rijdt).
Goh ik moet misschien toch echt maar eens een slipcursus gaan doen. Het lijkt me altijd zo'n onzin voor die paar ijzeldagen per jaar, maar het is toch vast handig.
@PPP mja ik had het ding gewoon vast, ik had er niet eens bij nagedacht ook eigenlijk. Stap ook zo vaak met een flesje cola in mn hand in en dat kan wel omdat er een dop op zit I guess. Nouja ach, ik ben maar gaan lopen uit een soort koppigheiden nu heb ik koude tenen, maar wel weer wat beweging gehad
![]()
(niet dat het nou zo enorm ver is van het station naar de faculteit, maar wel als het koud is.)
Dan ken ik nog wel een bedrijf dat ze kan helpen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vorig jaar was het in Gouda ook ineens best glad alleen had de gemeente éven vergeten om de doorgaande fietspaden richting het station te strooien () . Kortom: alles en iedereen ging onderuit. Het was net een ijsbaan. Zelf ook gevallen toen. Zelfs als je liep, was je niet veilig. Je moest echt schuifelend richting je trein. Echt waardeloos.
t perspectief is dan ook raar... want t is geen rondje, ook als je m een kwartslag draait. er zit ook iets glimmends op de achtergrond... en iets bruins bovenop... ik zou haast zeggen een knop of knoop of dekseltje op iets... maar ik heb geen idee wat...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
ja, de foto moet een kwartslag gedraaidmaar hij lijkt zo ' plat' op de foto
![]()
al denk ikw el dat ik het in ga zenden, dat tulband blik
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Huuphuup: je moet ook die beker achter je rug houden als je instapt natuurlijk.
Ik ga ook liever lopen met gladheid, ik ben sowieso al nogal stuntel-gevoelig, dus met gladheid kijk ik wel twee keer uit.
Ik vind dit liedje zo mooi:
Nee, voornamelijk omdat dat uitstel van executie betekent. Dan zou ik ze in het park loslaten en dan gaan ze dood van kou en honger en stress, of ze vinden weer een ander huis en dan moeten die mensen het oplossen en dat vind ik een beetje hypocriet. Maar ik zit er wel mee in mijn maag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, had je al van die kooitjes geprobeerd?Dat je ze levend kan vangen en dan kan vrij laten VERRR weg van je huis?
Ikke niet want dan hou ik mn adem in en heb ik meer lucht in mequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trekken jullie ook je buik in als je op de weegschaal staat in de hoop dat 'ie dan minder aangeeft?. Daar betrapte ik mijzelf net op.
Als je zorgt dat er echt helemaal niets te eten is gaan ze vanzelf weg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
Ik zou het ook zeggen, maar een tulbandblik ziet er van boven anders uit. Met een holling. Of zou dit dan een speciaal soort tulband zijn?
Van gif krijgen die muizen toch inwendige bloedingen juist? Dat leek me zo verschrikkelijk naar. Maar ik zal wel moeten, want ze motten m'n klemmen niet.
nee, wel om de cijfertjes te kunnen lezen, anders hangt mn buik ervoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trekken jullie ook je buik in als je op de weegschaal staat in de hoop dat 'ie dan minder aangeeft?. Daar betrapte ik mijzelf net op.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar heb je meer last van, muizen die half incontinent door je huis banjeren of je geweten? En van een muizenval krijgen ze in- en uitwendige bloedingenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
Van gif krijgen die muizen toch inwendige bloedingen juist? Dat leek me zo verschrikkelijk naar. Maar ik zal wel moeten, want ze motten m'n klemmen niet.
Geloof me dat doe ik. Al het eten zit achter slot en grendel. Als ik de hond te eten geeft en hij eet het niet direct dan gaat er hup iets overheen, zodat er geen muizen bijkunnen. Zelfs afwassen doe ik tegenwoordig net nadat ik gegeten heb en dat is voor mij een unicum. Ik denk dat de ze het eten bij mijn bovenbuurman vandaan halen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als je zorgt dat er echt helemaal niets te eten is gaan ze vanzelf weg.![]()
Maar dan moet je dus werkelijk alles dat eetbaar is in blikken en potten doen, oudpapier gelijk weggooien (dat vinden ze lekker warm om in te nesten enzo.), de vuilnisbak buiten houden (niet te dicht bij de deur) en kruimels gelijk opzuigen.
Maar als je dat even volhoudt verdwijnen ze, ik spreek uit ervaring uit mijn studententijd.
Meer op je linkerbeen leunen wil nog wel eens helpen, zeker als je een ouderwetse hebt. En met kleren en schoenen aan wegen, omdat je er dan 2 kilo af mag halen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehehe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Meer op je linkerbeen leunen wil nog wel eens helpen, zeker als je een ouderwetse hebt. En met kleren en schoenen aan wegen, omdat je er dan 2 kilo af mag halen.
was jij dat?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben weleens finaal op mn bek gegaan op de hele schuine brug bij molen de put
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik loop serieus om via t kort rapenburg als het zo glad is. Hell no dat ik over die brug ga. Ik ben zó onhandig, ik ga het risico niet eens nemen.
Die weegschaalverhalen![]()
herkenbaar ja...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
was jij dat?!
met een oprechte zwiep-boink manoeuvre! maar dat was in mn eerste jaar... sinds ik in Leiden woon hoef ik daar niet meer langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik loop serieus om via t kort rapenburg als het zo glad is. Hell no dat ik over die brug ga. Ik ben zó onhandig, ik ga het risico niet eens nemen.
Die weegschaalverhalen![]()
herkenbaar ja...
Kwak
Ducttapequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef Deidre. het volgende:
Mooie foto's inderdaad!
Maare even ontoppic, ik moet voor een fotoshoot (Met kerstthema) nog snel een paar kilo kwijt.
Heeft iemand tips?
Thanks
Oh, zo'n bovenbuurman doe je dan weer niets aan nee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:58 schreef conleche het volgende:
Geloof me dat doe ik. Al het eten zit achter slot en grendel. Als ik de hond te eten geeft en hij eet het niet direct dan gaat er hup iets overheen, zodat er geen muizen bijkunnen. Zelfs afwassen doe ik tegenwoordig net nadat ik gegeten heb en dat is voor mij een unicum. Ik denk dat de ze het eten bij mijn bovenbuurman vandaan halen?
Oud papier heb ik wel ja. Maar goed, als ik dat weghaal, beginnen ze misschien aan mijn boekenIk denk dat ze vooral de warmte opzoeken. Geen idee. Ben allang blij dat ze de weg naar mijn voorraadkast nog niet hebben gevonden.
corrigerende hemdjes van de Hemaquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef Deidre. het volgende:
Mooie foto's inderdaad!
Maare even ontoppic, ik moet voor een fotoshoot (Met kerstthema) nog snel een paar kilo kwijt.
Heeft iemand tips?
Thanks
Vermijd gasvormende producten en ga asjeblieft niet crashen want je wil er na je fotoshoot nog steeds goed uitzien.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef Deidre. het volgende:
Mooie foto's inderdaad!
Heeft iemand tips?
Thanks
dat dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
corrigerende hemdjes van de Hemawerkt als een tierelier!
Maar serieus, als het een kerstthema is dan gok ik dat je hooguit een week de tijd hebt om wat kilo's kwijt te raken? Dat gaat je niet op een normale manier lukken, of je moet nu stoppen met eten, dan ben je wellicht drie kilo kwijt volgende week. Maar dan heb je waarschijnlijk ook een gnorf-hoofd en of dat nou zo leuk is voor de foto's...
Ik zou gaan voor optisch kilo's kwijt raken. Buik inhouden en Hema ondergoed aanschaffen
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ikke niet want dan hou ik mn adem in en heb ik meer lucht in me</logica>
Ik betrap mezelf er dus wel op dat ik uitadem en dan tijdens het wegen niet weer inadem (Wii!)![]()
Misschien heb je niet genoeg gedronken en ben je een beetje ingedroogdquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Over een strak lichaam gesproken, ik werd vanochtend echt heel strak wakker naar mijn idee, maar mijn meetlint is geloof ik kapot want die geeft niet veel minder centimeters aan
Ik ben er ook wel aan gewend, maar het is niet echt hygienisch en ze worden inderdaad echt hondsbrutaal. Laatst heb ik grote schoonmaak gehouden en alles met ontsmettingsmiddel schoongemaakt en toen kwam ik 2 dode muisjes tegen. 1 in een lege wodkafles en 1 in een grote vaas. Die ene heeft waarschijnlijk nog wel een vrolijke dood gehad,quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Co, muizen heb ik ook gehad toen ik in het huis van mijn oom in Zuid woonde. Op een gegeven moment raakte ik aan de trippelende pootjes gewend. Ik heb ze vaak genoeg aan mijn net gekookte eten zien snuffelen (wat ik dan uiteraard direct de prullenbak in gooide). Ik had zelfs een keer een muisje in de gootsteen zitten, die er niet meer uit kon. Toen toch maar een soort reddingsactie uitgevoerd want ze zijn wel heel schattig om te zienZe wisten volgens mij ook wel dat ik ze geen kwaad deed want ze werden steeds brutaler. Maar ik begrijp wel dat je er last van hebt. Dan zou ik toch gif proberen, dat is de minst brute manier denk ik!
Flink aan trekken dan rekt het uit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Over een strak lichaam gesproken, ik werd vanochtend echt heel strak wakker naar mijn idee, maar mijn meetlint is geloof ik kapot want die geeft niet veel minder centimeters aan
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Flink aan trekken dan rekt het uit.
Aah, ja maar ze zijn ook echt cute.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:42 schreef Laureline het volgende:
Wij hadden ook wel eens die kooitjes om ze te vangen. Dan trof ik 's ochtends de meneer en de mini aan, zwijmelend aan de tafel waarop zo'n kooitje met een muis erin stond. "Lief is-ie hè, mama!"piepte de mini dan. "Hij is wel bang hoor, kijk maar, hij trilt helemaal!" zei mijn meneer met geschrokken blik. En dan gingen ze die ene muis voorzichtig in het parkje vrijlaten, met kruimeltjes voer. Dus die methode was niet bepaald effectief
Misschien om de mond dicht te plakken zodat je niet meer kunt eten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snap de ducttape-grap niet..
Mijn gedachte erachter was los vel strak trekken en vasttapen. Op de mond kan ook natuurlijk. Goed punt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien om de mond dicht te plakken zodat je niet meer kunt eten?
ik dacht ook aan dat eerstequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn gedachte erachter was los vel strak trekken en vasttapen. Op de mond kan ook natuurlijk. Goed punt.
Low-carben en veel venkel- brandnetel en kamillethee? Dan heb je iig een platte buik, hopelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
corrigerende hemdjes van de Hemawerkt als een tierelier!
Maar serieus, als het een kerstthema is dan gok ik dat je hooguit een week de tijd hebt om wat kilo's kwijt te raken? Dat gaat je niet op een normale manier lukken, of je moet nu stoppen met eten, dan ben je wellicht drie kilo kwijt volgende week. Maar dan heb je waarschijnlijk ook een gnorf-hoofd en of dat nou zo leuk is voor de foto's...
Ik zou gaan voor optisch kilo's kwijt raken. Buik inhouden en Hema ondergoed aanschaffen
Het is iets beter, gisteren spul van de huisarts gekregen om mee te spoelen, er zaten wondjes. Vooral brood eten is nog pijnlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heb je nog steeds last, Ek-Mei? Of wordt het al minder?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb net 2 lekkere vette oliebollen op
Vanavond snert
Wintervetjes komt u maar
Die vetjes mogen inderdaad wel wegblijvenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Daar meen je echt zooo geen flikker van
Het is wel een van de weinige voordelen van een speklaag!quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Daar meen je echt zooo geen flikker van
Ohja, dat bestaat ook!quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Koop je toch thermo-ondergoed, Mariaatje?
Mijn lijst voor vandaag, althans, de planning:
O: grote bak magere yoghurt met wat maple syrup
L: restant gebakken rijst
T: appel
T: misosoepje
S: pilates
D: salade met geroosterde aubergine en paprika, kikkererwten en pittige hummus
T: koekjes bakken, denk iken whisky
Tofquote:
jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
*aai voor Ek-Mei* Dat het maar snel weer over mag gaan!
[..]
Het is wel een van de weinige voordelen van een speklaag!Ik ben een vrij erge koukleum (of een miepert
) en vraag me toch af of dat erger wordt mocht ik ooit es flink afvallen
![]()
Lijstjeeee!
O: twee sneetjes met pindakaas
T: bakje yoghurt met lepel jam
L: twee sneetjes met biefstukworst
T: ?
D: keftedes en Griekse salade
quote:
quote:
Oh ja dat ging ik vandaag doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Koop je toch thermo-ondergoed, Mariaatje?
Be stroooong young padawan! Step awaaay from the dark side candy!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
shit
de automaat hier geeft gratis snoep weg(is uiteraard niet de bedoeling... maar ies wel graties)
Online beschtellung?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja dat ging ik vandaag doen. Vanaf vandaag in de aanbieding bij de Kruidvat en het zag er best ok uit (6 euro voor shirt, 6 voor broek). Maar dan moet ik naar buiten
.
En lamasokken, tofheid!
Nu ga ik ook even spieken hoor, je hebt me nieuwsgierig gemaaktquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Shiny: ik moest even nadenken wat je bedoelde, maar ja ik ben een nieuwsgierig aagjeMaar je haar is ook zo tof!
Ja maar dan is het 5 euro verzendkosten en dat vind ik een beetje veel voor iets waar ik ook in 10 min naartoe kan lopenquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Be stroooong young padawan! Step awaaay from the dark side candy!
[ afbeelding ]
En Chico zat ook te spiekenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu ga ik ook even spieken hoor, je hebt me nieuwsgierig gemaakt
Dat je 't vast weet, SDB
Betraptquote:
In het Fobo van SDB. Iedereen wil zien hoe mooi ze isquote:
Leeghalen en doorverkopenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
shit
de automaat hier geeft gratis snoep weg(is uiteraard niet de bedoeling... maar ies wel graties)
Je begon er zelf overquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Kunnen we nu stoppen met mijn fobo?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Omdat Maria geen fobo heeft.
Was niet de bedoeling dat heel slank me ging zitten keuren
Solly!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Da's toch het doel van een fobo? Dat heel fok kan keurenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hmmm... Dan zullen mijn ouders wel niets gezegd hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:10 schreef Plano het volgende:
[..]
Volgens de track&trace is het pakketje op 12/12 afgeleverd...
Waarvandaan en wakostdie??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |