abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 15 december 2009 @ 11:57:50 #201
70532 loveli
N
pi_75645207
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
Van gif krijgen die muizen toch inwendige bloedingen juist? Dat leek me zo verschrikkelijk naar. Maar ik zal wel moeten, want ze motten m'n klemmen niet.
Waar heb je meer last van, muizen die half incontinent door je huis banjeren of je geweten? En van een muizenval krijgen ze in- en uitwendige bloedingen
* loveli heeft te veel muizen gezien op plekken waar ze niet hoorden (mijn eten) om zich daar nog druk over te maken.
crap in = crap out
pi_75645221
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Als je zorgt dat er echt helemaal niets te eten is gaan ze vanzelf weg.
Maar dan moet je dus werkelijk alles dat eetbaar is in blikken en potten doen, oudpapier gelijk weggooien (dat vinden ze lekker warm om in te nesten enzo.), de vuilnisbak buiten houden (niet te dicht bij de deur) en kruimels gelijk opzuigen.
Maar als je dat even volhoudt verdwijnen ze, ik spreek uit ervaring uit mijn studententijd.
Geloof me dat doe ik. Al het eten zit achter slot en grendel. Als ik de hond te eten geeft en hij eet het niet direct dan gaat er hup iets overheen, zodat er geen muizen bijkunnen. Zelfs afwassen doe ik tegenwoordig net nadat ik gegeten heb en dat is voor mij een unicum. Ik denk dat de ze het eten bij mijn bovenbuurman vandaan halen?

Oud papier heb ik wel ja. Maar goed, als ik dat weghaal, beginnen ze misschien aan mijn boeken Ik denk dat ze vooral de warmte opzoeken. Geen idee. Ben allang blij dat ze de weg naar mijn voorraadkast nog niet hebben gevonden.
  Vis een optie? dinsdag 15 december 2009 @ 11:59:46 #203
70532 loveli
N
pi_75645263
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trekken jullie ook je buik in als je op de weegschaal staat in de hoop dat 'ie dan minder aangeeft? . Daar betrapte ik mijzelf net op.
Meer op je linkerbeen leunen wil nog wel eens helpen, zeker als je een ouderwetse hebt. En met kleren en schoenen aan wegen, omdat je er dan 2 kilo af mag halen.
crap in = crap out
pi_75645331
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Meer op je linkerbeen leunen wil nog wel eens helpen, zeker als je een ouderwetse hebt. En met kleren en schoenen aan wegen, omdat je er dan 2 kilo af mag halen.
Whehehe.

Ik heb me al weer meer dan een week niet gewogen. Morgen maar weer eens doen. Meestal een slecht teken als ik niet uit mezelf op de weegschaal ga staan. Hoewel mijn excuus nu wel is, dat het een beetje frisjes is om momenteel in je blootje te staan.
pi_75645366
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik ben weleens finaal op mn bek gegaan op de hele schuine brug bij molen de put
was jij dat?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik loop serieus om via t kort rapenburg als het zo glad is. Hell no dat ik over die brug ga. Ik ben zó onhandig, ik ga het risico niet eens nemen.

Die weegschaalverhalen
herkenbaar ja...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75645462
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

was jij dat?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik loop serieus om via t kort rapenburg als het zo glad is. Hell no dat ik over die brug ga. Ik ben zó onhandig, ik ga het risico niet eens nemen.

Die weegschaalverhalen
herkenbaar ja...
met een oprechte zwiep-boink manoeuvre! maar dat was in mn eerste jaar... sinds ik in Leiden woon hoef ik daar niet meer langs
Kwak
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:10:26 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75645561
Ik hou mijn buik ook in
55.8 kg vanochtend, netjes dacht ik.

We zijn wezen wandelen

Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75645593
Wat een prachtige kleuren Uniek!!
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:12:44 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75645628
Moooi!

He is hier ook strakblauw, maar je zíet gewoon dat het bitterkoud is. Hoop echt dat die sneeuw/ijzel-troep wegblijft...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75645629
wauw
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75645631
oh wat hou ik toch van vlak polderland en staalblauwe luchten....
Kwak
pi_75645701
Vooral die tweede is erg mooi
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:18:20 #213
282433 Deidre.
That's not my name
pi_75645799
Mooie foto's inderdaad!

Maare even ontoppic, ik moet voor een fotoshoot (Met kerstthema ) nog snel een paar kilo kwijt.
Heeft iemand tips?

Thanks
Your worst case scenario
  Vis een optie? dinsdag 15 december 2009 @ 12:21:46 #214
70532 loveli
N
pi_75645903
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef Deidre. het volgende:
Mooie foto's inderdaad!

Maare even ontoppic, ik moet voor een fotoshoot (Met kerstthema ) nog snel een paar kilo kwijt.
Heeft iemand tips?

Thanks
Ducttape
crap in = crap out
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:22:08 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75645914
Mark is zo grappig soms Ik zat te vertellen over De wolf en de zeven geitjes. Hij: hoef je niet allemaal te vertellen, want ik ken het al. Ik: o hoe gaat het verder dan? Hij: de wolf blaast het huis omver Ik: nee joh, dat is De wolf en de drie biggetjes!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 15 december 2009 @ 12:22:15 #216
70532 loveli
N
pi_75645919
Sorry.
crap in = crap out
pi_75645922
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Ducttape
!
Ja doei.
pi_75645974
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:58 schreef conleche het volgende:
Geloof me dat doe ik. Al het eten zit achter slot en grendel. Als ik de hond te eten geeft en hij eet het niet direct dan gaat er hup iets overheen, zodat er geen muizen bijkunnen. Zelfs afwassen doe ik tegenwoordig net nadat ik gegeten heb en dat is voor mij een unicum. Ik denk dat de ze het eten bij mijn bovenbuurman vandaan halen?

Oud papier heb ik wel ja. Maar goed, als ik dat weghaal, beginnen ze misschien aan mijn boeken Ik denk dat ze vooral de warmte opzoeken. Geen idee. Ben allang blij dat ze de weg naar mijn voorraadkast nog niet hebben gevonden.
Oh, zo'n bovenbuurman doe je dan weer niets aan nee.
Komen ze waarschijnlijk uit de spouwmuren.

Dan heb ik ook geen advies meer, want persoonlijk zou ik er eerder mee leren leven dan ze dood te maken.
pi_75646096
quote:
Mooie foto's inderdaad!

Heeft iemand tips?

Thanks
corrigerende hemdjes van de Hema werkt als een tierelier!

Maar serieus, als het een kerstthema is dan gok ik dat je hooguit een week de tijd hebt om wat kilo's kwijt te raken? Dat gaat je niet op een normale manier lukken, of je moet nu stoppen met eten, dan ben je wellicht drie kilo kwijt volgende week. Maar dan heb je waarschijnlijk ook een gnorf-hoofd en of dat nou zo leuk is voor de foto's...
Ik zou gaan voor optisch kilo's kwijt raken. Buik inhouden en Hema ondergoed aanschaffen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75646102
quote:
Mooie foto's inderdaad!

Heeft iemand tips?

Thanks
Vermijd gasvormende producten en ga asjeblieft niet crashen want je wil er na je fotoshoot nog steeds goed uitzien.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75646112
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

corrigerende hemdjes van de Hema werkt als een tierelier!

Maar serieus, als het een kerstthema is dan gok ik dat je hooguit een week de tijd hebt om wat kilo's kwijt te raken? Dat gaat je niet op een normale manier lukken, of je moet nu stoppen met eten, dan ben je wellicht drie kilo kwijt volgende week. Maar dan heb je waarschijnlijk ook een gnorf-hoofd en of dat nou zo leuk is voor de foto's...
Ik zou gaan voor optisch kilo's kwijt raken. Buik inhouden en Hema ondergoed aanschaffen
dat dus
Ja doei.
pi_75646120
En wat huup zegt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75646164
Ja, als je in een huizenblok woont waar de muizen makkelijk van de ene naar de andere woning kunnen komen door de vloeren/muren, kan je zelf nog zo netjes zijn, er is dan geen beginnen aan In ons vorige huis knaagden ze gewoon alle hoekjes van het parket af om snel in en uit de vloer te kunnen springen

Het helpt trouwens wel eventjes om de ingangen naar je woning van de muizen te zoeken (zit vaak in hoekjes, achter keukenkastjes/ijskast) en die dicht te maken met iets stevigs, dan lopen ze door naar de volgende buur Tot ze de oude ingangen weer openknagen.
pi_75646213
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ikke niet want dan hou ik mn adem in en heb ik meer lucht in me </logica>
Ik betrap mezelf er dus wel op dat ik uitadem en dan tijdens het wegen niet weer inadem (Wii!)

Dat doe ik ook.
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:32:39 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75646216
Ducttape
Gnorfhoofd

En verder eensch met Huup! In zo'n korte tijd is blijvend afvallen niet echt haalbaar denk ik. Oh je kan wel nog even goed bezig gaan met sporten (niet overdadig, maar gewoon ), dan is de kans er ook dat je er net íets strakker uit ziet voor de shoot
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')