Waar heb je meer last van, muizen die half incontinent door je huis banjeren of je geweten? En van een muizenval krijgen ze in- en uitwendige bloedingenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
Van gif krijgen die muizen toch inwendige bloedingen juist? Dat leek me zo verschrikkelijk naar. Maar ik zal wel moeten, want ze motten m'n klemmen niet.
Geloof me dat doe ik. Al het eten zit achter slot en grendel. Als ik de hond te eten geeft en hij eet het niet direct dan gaat er hup iets overheen, zodat er geen muizen bijkunnen. Zelfs afwassen doe ik tegenwoordig net nadat ik gegeten heb en dat is voor mij een unicum. Ik denk dat de ze het eten bij mijn bovenbuurman vandaan halen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als je zorgt dat er echt helemaal niets te eten is gaan ze vanzelf weg.![]()
Maar dan moet je dus werkelijk alles dat eetbaar is in blikken en potten doen, oudpapier gelijk weggooien (dat vinden ze lekker warm om in te nesten enzo.), de vuilnisbak buiten houden (niet te dicht bij de deur) en kruimels gelijk opzuigen.
Maar als je dat even volhoudt verdwijnen ze, ik spreek uit ervaring uit mijn studententijd.
Meer op je linkerbeen leunen wil nog wel eens helpen, zeker als je een ouderwetse hebt. En met kleren en schoenen aan wegen, omdat je er dan 2 kilo af mag halen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trekken jullie ook je buik in als je op de weegschaal staat in de hoop dat 'ie dan minder aangeeft?. Daar betrapte ik mijzelf net op.
Whehehe.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Meer op je linkerbeen leunen wil nog wel eens helpen, zeker als je een ouderwetse hebt. En met kleren en schoenen aan wegen, omdat je er dan 2 kilo af mag halen.
was jij dat?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben weleens finaal op mn bek gegaan op de hele schuine brug bij molen de put
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik loop serieus om via t kort rapenburg als het zo glad is. Hell no dat ik over die brug ga. Ik ben zó onhandig, ik ga het risico niet eens nemen.
Die weegschaalverhalen![]()
herkenbaar ja...
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
was jij dat?!
met een oprechte zwiep-boink manoeuvre! maar dat was in mn eerste jaar... sinds ik in Leiden woon hoef ik daar niet meer langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik loop serieus om via t kort rapenburg als het zo glad is. Hell no dat ik over die brug ga. Ik ben zó onhandig, ik ga het risico niet eens nemen.
Die weegschaalverhalen![]()
herkenbaar ja...
Kwak
Ducttapequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef Deidre. het volgende:
Mooie foto's inderdaad!
Maare even ontoppic, ik moet voor een fotoshoot (Met kerstthema) nog snel een paar kilo kwijt.
Heeft iemand tips?
Thanks
Oh, zo'n bovenbuurman doe je dan weer niets aan nee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:58 schreef conleche het volgende:
Geloof me dat doe ik. Al het eten zit achter slot en grendel. Als ik de hond te eten geeft en hij eet het niet direct dan gaat er hup iets overheen, zodat er geen muizen bijkunnen. Zelfs afwassen doe ik tegenwoordig net nadat ik gegeten heb en dat is voor mij een unicum. Ik denk dat de ze het eten bij mijn bovenbuurman vandaan halen?
Oud papier heb ik wel ja. Maar goed, als ik dat weghaal, beginnen ze misschien aan mijn boekenIk denk dat ze vooral de warmte opzoeken. Geen idee. Ben allang blij dat ze de weg naar mijn voorraadkast nog niet hebben gevonden.
corrigerende hemdjes van de Hemaquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef Deidre. het volgende:
Mooie foto's inderdaad!
Maare even ontoppic, ik moet voor een fotoshoot (Met kerstthema) nog snel een paar kilo kwijt.
Heeft iemand tips?
Thanks
Vermijd gasvormende producten en ga asjeblieft niet crashen want je wil er na je fotoshoot nog steeds goed uitzien.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef Deidre. het volgende:
Mooie foto's inderdaad!
Heeft iemand tips?
Thanks
dat dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
corrigerende hemdjes van de Hemawerkt als een tierelier!
Maar serieus, als het een kerstthema is dan gok ik dat je hooguit een week de tijd hebt om wat kilo's kwijt te raken? Dat gaat je niet op een normale manier lukken, of je moet nu stoppen met eten, dan ben je wellicht drie kilo kwijt volgende week. Maar dan heb je waarschijnlijk ook een gnorf-hoofd en of dat nou zo leuk is voor de foto's...
Ik zou gaan voor optisch kilo's kwijt raken. Buik inhouden en Hema ondergoed aanschaffen
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ikke niet want dan hou ik mn adem in en heb ik meer lucht in me</logica>
Ik betrap mezelf er dus wel op dat ik uitadem en dan tijdens het wegen niet weer inadem (Wii!)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |