quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef Chicolate het volgende:
Ook leuk: als het vriest wordt er op alle fietspaden gestrooid (hier iig wel). Maar er werd niet gestrooid op het schoolplein. Leuk om te kijken hoe de een na de ander met de fiets onderuit gaat![]()
.
Ik ging de eerste keer zelf ook onderuitquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]dat is echt pijnlijk en naar hoor
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Co heeft nog geen kat. (zijn hier inderdaad gestopt met gif zodra de kat kwam. De kat ving geen muizen, signaleerde ze alleen. Dus hebben we ze zelf gevangen).
@Mo: een tulbandblik oid?
Nou ik heb wel eens gehad dat ik dus níet wist dat het glad was. scheur de straat uit met mijn fietsie en de bocht om en toen kwam ik erachter dat het spekglad was. Door héél hard te denken "niet remmen! niet remmen!" en mijn voet over 't ijs/straat heen te slepen kon ik zowaar nog voorkomen dat ik vol op mijn bek ging ook. Om daarna, toen ik rustiger ging fietsen, op een recht stuk alsnog onderuit te schuivenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben sprookjes aan het herschrijvenEn ik moet gewoon huilen om 'De wolf en de zeven geitjes'
. Mijn leerlingen uit Havo 2 moeten onderzoek doen naar het sprookje en dan een poster maken met hun bevindingen
Erg leuk!
Ik fiets trouwens altijd, ook als het glad is. Maar wel heel voorzichtig! Mark en ik gaan met gladheid altijd voor het raam staan kijken 's morgens om te kijken welke lefgozers allemaal neergaan. En dan lachen we ook, dat mag vind ik. Mensen weten dat het glad is, dus dan moeten ze niet met een rotgang de hoek om fietsen.
goeie actie!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nou ik heb wel eens gehad dat ik dus níet wist dat het glad was. scheur de straat uit met mijn fietsie en de bocht om en toen kwam ik erachter dat het spekglad was. Door héél hard te denken "niet remmen! niet remmen!" en mijn voet over 't ijs/straat heen te slepen kon ik zowaar nog voorkomen dat ik vol op mijn bek ging ook. Om daarna, toen ik rustiger ging fietsen, op een recht stuk alsnog onderuit te schuiven
ik ben weleens finaal op mn bek gegaan op de hele schuine brug bij molen de putquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
goeie actie!
dat moet je dus ook nooit doen in de auto, remmen. Dan ga je finaal over de kop/door de vangrail/rondjes draaien. (afhankelijk van hoe hard en waar je rijdt).
Goh ik moet misschien toch echt maar eens een slipcursus gaan doen. Het lijkt me altijd zo'n onzin voor die paar ijzeldagen per jaar, maar het is toch vast handig.
@PPP mja ik had het ding gewoon vast, ik had er niet eens bij nagedacht ook eigenlijk. Stap ook zo vaak met een flesje cola in mn hand in en dat kan wel omdat er een dop op zit I guess. Nouja ach, ik ben maar gaan lopen uit een soort koppigheiden nu heb ik koude tenen, maar wel weer wat beweging gehad
![]()
(niet dat het nou zo enorm ver is van het station naar de faculteit, maar wel als het koud is.)
Dan ken ik nog wel een bedrijf dat ze kan helpen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vorig jaar was het in Gouda ook ineens best glad alleen had de gemeente éven vergeten om de doorgaande fietspaden richting het station te strooien () . Kortom: alles en iedereen ging onderuit. Het was net een ijsbaan. Zelf ook gevallen toen. Zelfs als je liep, was je niet veilig. Je moest echt schuifelend richting je trein. Echt waardeloos.
t perspectief is dan ook raar... want t is geen rondje, ook als je m een kwartslag draait. er zit ook iets glimmends op de achtergrond... en iets bruins bovenop... ik zou haast zeggen een knop of knoop of dekseltje op iets... maar ik heb geen idee wat...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
ja, de foto moet een kwartslag gedraaidmaar hij lijkt zo ' plat' op de foto
![]()
al denk ikw el dat ik het in ga zenden, dat tulband blik
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Huuphuup: je moet ook die beker achter je rug houden als je instapt natuurlijk.
Ik ga ook liever lopen met gladheid, ik ben sowieso al nogal stuntel-gevoelig, dus met gladheid kijk ik wel twee keer uit.
Ik vind dit liedje zo mooi:
Nee, voornamelijk omdat dat uitstel van executie betekent. Dan zou ik ze in het park loslaten en dan gaan ze dood van kou en honger en stress, of ze vinden weer een ander huis en dan moeten die mensen het oplossen en dat vind ik een beetje hypocriet. Maar ik zit er wel mee in mijn maag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co, had je al van die kooitjes geprobeerd?Dat je ze levend kan vangen en dan kan vrij laten VERRR weg van je huis?
Ikke niet want dan hou ik mn adem in en heb ik meer lucht in mequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trekken jullie ook je buik in als je op de weegschaal staat in de hoop dat 'ie dan minder aangeeft?. Daar betrapte ik mijzelf net op.
Als je zorgt dat er echt helemaal niets te eten is gaan ze vanzelf weg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:43 schreef conleche het volgende:
Ik zou het ook zeggen, maar een tulbandblik ziet er van boven anders uit. Met een holling. Of zou dit dan een speciaal soort tulband zijn?
Van gif krijgen die muizen toch inwendige bloedingen juist? Dat leek me zo verschrikkelijk naar. Maar ik zal wel moeten, want ze motten m'n klemmen niet.
nee, wel om de cijfertjes te kunnen lezen, anders hangt mn buik ervoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trekken jullie ook je buik in als je op de weegschaal staat in de hoop dat 'ie dan minder aangeeft?. Daar betrapte ik mijzelf net op.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |