Ja, ze zit tegenover me...quote:Op maandag 14 december 2009 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zei het al tegen hem, maar woorden zijn niet klikbaar!
en dat jaquote:Op maandag 14 december 2009 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, what's up? Komt de klap van het zware afgelopen jaar nu pas?
Even opgesplitst:quote:Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 2115 kcal
Jouw eten bevat vandaag minder dan het gemiddelde aantal calorieën dan iemand als jij nodig heeft op een dag. Was dit een speciale dag? Als je altijd zo weinig eet, dan is dat niet erg want je bent aan de zware kant.
De hoeveelheid vet in je eten is prima: niet te veel en niet te weinig.
250 ml zo'n beetje en van zo'n blokje:quote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!
Ik denk dat je dan idd zo'n beetje zit op wat je moet binnenkrijgen! Al weet ik natuurlijk niet hoeveel yoghurt / feta etc. je op hebt, maar dit zegt mn boerenverstand![]()
Dat zijn dan wel 3 goedgevulde wraps!quote:Op maandag 14 december 2009 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
3 wraps = bijna 1200 kcal?Oh my, maar goed dat ik ze niet te vaak eet
![]()
Ik eet er ook makkelijk 3 met een heuuuuleboel avocadoprut op![]()
Ik verbaas me er altijd over hoeveel kcal er in zo'n wrapje zittenquote:Op maandag 14 december 2009 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
3 wraps = bijna 1200 kcal?Oh my, maar goed dat ik ze niet te vaak eet
![]()
Ik eet er ook makkelijk 3 met een heuuuuleboel avocadoprut op![]()
Ik zou wachten want een nieuwe aanvragen voor 2009 moet je volgens mij betalen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
Ok: ik ben mijn OV kaart kwijt
als ik nu een nieuwe aanvraag is hij er over 10 dagen - en dan kan ik hem nog 2 dagen gebruiken
moet ik dan sowieso een nieuwe aanvragen of kan ik afwachten?
Ja die ben ik ook kwijt (quote:Op maandag 14 december 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je chipkaart? Die hoef je niet in te leveren aan het einde van het jaar.
Oh ja, m'n zus zou Dille en Kamille bellen om 13 uur. Zij heeft het namelijk eigenlijk nodig. Ik zal eens bellen of dat gelukt is en zo niet, dan geef ik d'r de tip van de natuurvoedingswinkel!quote:Op maandag 14 december 2009 15:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
DaD, was het nog gelukt met de pepermuntolie?
quote:Op maandag 14 december 2009 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, what's up? Komt de klap van het zware afgelopen jaar nu pas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 14 december 2009 15:38 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb jij dat onder een kloon gepost?quote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
Ok: ik ben mijn OV kaart kwijt
als ik nu een nieuwe aanvraag is hij er over 10 dagen - en dan kan ik hem nog 2 dagen gebruiken
moet ik dan sowieso een nieuwe aanvragen of kan ik afwachten?
quote:Op maandag 14 december 2009 15:38 schreef loveli het volgende:
[..]Wat PF zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Time for some lovelitime
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 14 december 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
[..]PF probeer haar bad karma een handje te helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hoor, je bent een lieverd
Loveli, heb je mogelijkheden om even tot rust te komen? Je bent natuurlijk ook nog maar amper bijgekomen van de griep.
Mocht de tip nog nodig zijn: ze moet wel opletten dat ze de natuurlijke neemt en niet de synthetische (is niet eetbaar).quote:Op maandag 14 december 2009 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, m'n zus zou Dille en Kamille bellen om 13 uur. Zij heeft het namelijk eigenlijk nodig. Ik zal eens bellen of dat gelukt is en zo niet, dan geef ik d'r de tip van de natuurvoedingswinkel!
"Die van de Lidl"quote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heuh wat voor wraps hebben jullie danIk heb nog meergranen tortilla wraps van de AH in de koelkast liggen en daar staat op dat 1tje 125 kcal is, dus 3 stuks = 375
Da's alweer te overzien
Plus avocado, ui en een klein beetje gehakt komt dat dan denk ik op 600-700 kcal totaal ofzo.
Hahahaquote:Op maandag 14 december 2009 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
PF probeer haar bad karma een handje te helpenNee hoor, je bent een lieverd
Loveli, heb je mogelijkheden om even tot rust te komen? Je bent natuurlijk ook nog maar amper bijgekomen van de griep.
Nee, ik woon in Amsterdamquote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij dat onder een kloon gepost?
OV-kaart kwijt zwijgen of nieuwe aanvragen?
Dille en Kamille had het niet, ze gaat nu naar de drogisterij en De Tuinen. En dat allemaal door een kinderkookboek van de HEMA.quote:Op maandag 14 december 2009 15:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mocht de tip nog nodig zijn: ze moet wel opletten dat ze de natuurlijke neemt en niet de synthetische (is niet eetbaar).
Dat is toch helemaal P.F d'r schrijfstijl niet.quote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij dat onder een kloon gepost?
OV-kaart kwijt zwijgen of nieuwe aanvragen?
Ik aan het liedje van Herman Finkers, Elfstedentocht (Oh wat bocht, is Berenburg, Berenburgquote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveliii![]()
![]()
Bij Berenburg moet ik altijd denken aan de Berenboot
quote:Op maandag 14 december 2009 16:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik aan het liedje van Herman Finkers, Elfstedentocht (Oh wat bocht, is Berenburg, Berenburg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |