Dat heb ik ook wel eens gehad ja. En ik eerst met mijn domme hoofd denken dat het kwam omdat het druk was, de tram was afgeladen. Maar toen moest ik eruit, en liep hij achter me aan tot aan mijn huis. Toen ik zei dat ik geen koffie met hem wilde drinken zei hij: ''maar je hebt wel lekkere tieten'' en liep toen weg. Aparte wezens zijn hetquote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
O ja, er zat een ontzettende creep naast me in de trein. Zat constant naar me te kijken en ik had het idee dat 'ie soms expres met z'n been tegen het mijn aan ging zitten.
quote:
Verwarm jij het bed vast voor?quote:Op maandag 14 december 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, die hebben we tegenwoordig!
ga je mee naar bed?
Ligt er aan... heeft je fiets sneeuwkettingen?quote:Op maandag 14 december 2009 22:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
morgen krijgen we volgens de verwachtingen 10-20 cm. sneeuw! Ik zit te twijfelen of ik met de bus of met de fiets naar het station zal gaan!
Ik heb nog nooit géén beerenburg gehadquote:Op maandag 14 december 2009 22:19 schreef neen het volgende:
M'n huisgenoten hadden nog nooit Berenburg gehad
*pictures baby met Berenburg in een zuigfles terwijl baby naar de Berenboot kijkt*quote:Op maandag 14 december 2009 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit géén beerenburg gehad
Waar ben je allemaal geweest?quote:
Allebeiquote:Op maandag 14 december 2009 22:44 schreef Chicolate het volgende:
Waar ben je allemaal geweest?Toeristische trekpleisters of speciale plaatsen die alleen jij kent?
Eentje zei: "Neem maar eens een kratje mee"quote:Op maandag 14 december 2009 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit géén beerenburg gehad
En heb je gekeken?quote:Op maandag 14 december 2009 23:56 schreef conleche het volgende:
Leuk Pief. Wie zijn die mensen met de Ray Bans?
Ow. Ik geloof dat m'n muizenval is afgegaan en nu durf ik niet te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |