quote:Op maandag 14 december 2009 20:21 schreef Laureline het volgende:
Vandaar dat ze zo vies zijn, die groene! Waarom laten ze ze niet gewoon allemaal uitgroeien tot rode, wat een onzin om die viezerds nog te verkopen. Zeker lekker snel klaar, paar van die onrijpe jongens telen.
Nou, ik heb je niet helemaal in ere gehouden uniekhoorn, maar wel een grote portie paprika's op, we hadden van een stuk of 10 oranje de soep gemaakt, en die is nu op. Morgen doe ik meer groente
Liev!quote:Op maandag 14 december 2009 20:31 schreef Laureline het volgende:
Nou vooruit, een paar groene paprika's laten leven voor Vik dan.
Poison is een andere geur dan Pure poison.. Er zijn 6 soorten Poisons oid..quote:Op maandag 14 december 2009 20:24 schreef Laureline het volgende:
En Poison, dat had de liefste vriendin ooit van mijn vader altijd opIk vond het wel een vieze stinkgeur
(die groen met zwarte fles was dat)
quote:Op maandag 14 december 2009 20:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Poison is een andere geur dan Pure poison.. Er zijn 6 soorten Poisons oid..
Zolang het maar niet onder de gordel is!quote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Ohja en ik wilde loveli nog even een digitale riem onder het hart (of was het nou een hart onder de riem) steken. In ieder geval sterkte chick, en blijf in jezelf geloven en voor jezelf zorgen
Cocdingusen ookquote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat lag ook in de vriezer bij de Lidl
ja, daar heb ik ook even naar zitten kijken ja, die coqdingenquote:Op maandag 14 december 2009 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Cocdingusen ook
Donderdag hebben ze ook oesters bij de Lidl, 6 voor 5E... ik denk dat ik ze helemaal niet lust maar wil het zo graag proberen, die ga ik halen dus
ik vind het de aandacht altijd zo naar de memmen trekken.. niet mijn dingquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
O even een modevraagje: ik zit erover te denken een giletje te kopen voor over een witte blouse (evt te combineren met stropdas), maar ik vraag me af of dat wel staat bij een niet bescheiden voorgevel?
Giletjes kunnen prima hoor, maar zorg voor een goede pasvorm!quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
O even een modevraagje: ik zit erover te denken een giletje te kopen voor over een witte blouse (evt te combineren met stropdas), maar ik vraag me af of dat wel staat bij een niet bescheiden voorgevel?
Ik vind het wel eens leuk, voor kerstquote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het de aandacht altijd zo naar de memmen trekken.. niet mijn ding![]()
Dat ziet er zo lesbisch uitquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
Moet ook!quote:
Oja, c o q dingenquote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daar heb ik ook even naar zitten kijken ja, die coqdingenmaar weet niet of ik dát (voor het eerst) dan uit de vriezer wil halen
Dan is het prima! Want lelijk is het absoluut niet.quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet ook!
Serieus: ik heb zin in een beetje een mannelijke periode nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |