Ohja, dat bestaat ook!quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Koop je toch thermo-ondergoed, Mariaatje?
Mijn lijst voor vandaag, althans, de planning:
O: grote bak magere yoghurt met wat maple syrup
L: restant gebakken rijst
T: appel
T: misosoepje
S: pilates
D: salade met geroosterde aubergine en paprika, kikkererwten en pittige hummus
T: koekjes bakken, denk iken whisky
Tofquote:
jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
*aai voor Ek-Mei* Dat het maar snel weer over mag gaan!
[..]
Het is wel een van de weinige voordelen van een speklaag!Ik ben een vrij erge koukleum (of een miepert
) en vraag me toch af of dat erger wordt mocht ik ooit es flink afvallen
![]()
Lijstjeeee!
O: twee sneetjes met pindakaas
T: bakje yoghurt met lepel jam
L: twee sneetjes met biefstukworst
T: ?
D: keftedes en Griekse salade
quote:
quote:
Oh ja dat ging ik vandaag doenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Koop je toch thermo-ondergoed, Mariaatje?
Be stroooong young padawan! Step awaaay from the dark side candy!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
shit
de automaat hier geeft gratis snoep weg(is uiteraard niet de bedoeling... maar ies wel graties)
Online beschtellung?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja dat ging ik vandaag doen. Vanaf vandaag in de aanbieding bij de Kruidvat en het zag er best ok uit (6 euro voor shirt, 6 voor broek). Maar dan moet ik naar buiten
.
En lamasokken, tofheid!
Nu ga ik ook even spieken hoor, je hebt me nieuwsgierig gemaaktquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Shiny: ik moest even nadenken wat je bedoelde, maar ja ik ben een nieuwsgierig aagjeMaar je haar is ook zo tof!
Ja maar dan is het 5 euro verzendkosten en dat vind ik een beetje veel voor iets waar ik ook in 10 min naartoe kan lopenquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Be stroooong young padawan! Step awaaay from the dark side candy!
[ afbeelding ]
En Chico zat ook te spiekenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu ga ik ook even spieken hoor, je hebt me nieuwsgierig gemaakt
Dat je 't vast weet, SDB
Betraptquote:
In het Fobo van SDB. Iedereen wil zien hoe mooi ze isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |