Koop een kat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:18 schreef conleche het volgende:
Ja. Hij was inderdaad geklapt, maar er zat geen muis in.(Waar ik natuurlijk ook weer opgelucht over was) Damn. Hoe kom ik nu van die krengen af!!??
Ook fijn voor de katten die de netvergiftigde, maar nog bewegende muizen vangen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:19 schreef Chicolate het volgende:
@Co: gif? Week of 2-3 gif neerzetten en zorgen dat er niets anders te eten is. Gif droogt ze uit, waardoor ze ook niet gaan stinken (en dood door uitdroging is een van de fijnste manieren om dood te gaan, hallicinaties en euforisch gevoel op het eind).
Co heeft nog geen katquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ook fijn voor de katten die de netvergiftigde, maar nog bewegende muizen vangen.
Dacht ik ook, het is een goudkleurige kerstworm.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik dacht wel meteen een kerstbal, maar dat is te makkelijk denk ik.
T lijkt wel een worm.
Yay! Ze nemen de aarde tijdens de kerst over! Vrede op aarde en in de worm een welbehagen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dacht ik ook, het is een goudkleurige kerstworm.
Misschien helpt dit? http://www.balneum.nl/pages/index.php?page_id=14 (je hebt een douche toch, geen bad?) Ik heb alleen last van mijn handen en lippen. Het vel op mijn handen springt af en toe spontaan kapotquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:18 schreef kwakz0r het volgende:
zodra t glad wordt doe ik alles lopend of met de bus...ik ben een mietje dat niet durft te fietsen met gladheid...
goeiemorgen! concert gisteren was mooi, dus als er vanavond iemand in Leiden is en tijd over heeft: ik sta om 20.15 op t podium in de Stadsgehoorzaal
ik ben trws door de kou en vorst al een maand ofzo compleet schurftig... overasl op mn benen en buik en rug kleine droge eczeem plekjes... ik smeer me een ongeluk met vette creme maar niks helpt echt. JEUKJUEUKJEUK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |