Ja, ze zit tegenover me...quote:Op maandag 14 december 2009 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zei het al tegen hem, maar woorden zijn niet klikbaar!
en dat jaquote:Op maandag 14 december 2009 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, what's up? Komt de klap van het zware afgelopen jaar nu pas?
Even opgesplitst:quote:Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 2115 kcal
Jouw eten bevat vandaag minder dan het gemiddelde aantal calorieën dan iemand als jij nodig heeft op een dag. Was dit een speciale dag? Als je altijd zo weinig eet, dan is dat niet erg want je bent aan de zware kant.
De hoeveelheid vet in je eten is prima: niet te veel en niet te weinig.
250 ml zo'n beetje en van zo'n blokje:quote:Op maandag 14 december 2009 14:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!
Ik denk dat je dan idd zo'n beetje zit op wat je moet binnenkrijgen! Al weet ik natuurlijk niet hoeveel yoghurt / feta etc. je op hebt, maar dit zegt mn boerenverstand![]()
Dat zijn dan wel 3 goedgevulde wraps!quote:Op maandag 14 december 2009 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
3 wraps = bijna 1200 kcal?Oh my, maar goed dat ik ze niet te vaak eet
![]()
Ik eet er ook makkelijk 3 met een heuuuuleboel avocadoprut op![]()
Ik verbaas me er altijd over hoeveel kcal er in zo'n wrapje zittenquote:Op maandag 14 december 2009 15:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
3 wraps = bijna 1200 kcal?Oh my, maar goed dat ik ze niet te vaak eet
![]()
Ik eet er ook makkelijk 3 met een heuuuuleboel avocadoprut op![]()
Ik zou wachten want een nieuwe aanvragen voor 2009 moet je volgens mij betalen.quote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
Ok: ik ben mijn OV kaart kwijt
als ik nu een nieuwe aanvraag is hij er over 10 dagen - en dan kan ik hem nog 2 dagen gebruiken
moet ik dan sowieso een nieuwe aanvragen of kan ik afwachten?
Ja die ben ik ook kwijt (quote:Op maandag 14 december 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je chipkaart? Die hoef je niet in te leveren aan het einde van het jaar.
Oh ja, m'n zus zou Dille en Kamille bellen om 13 uur. Zij heeft het namelijk eigenlijk nodig. Ik zal eens bellen of dat gelukt is en zo niet, dan geef ik d'r de tip van de natuurvoedingswinkel!quote:Op maandag 14 december 2009 15:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
DaD, was het nog gelukt met de pepermuntolie?
quote:Op maandag 14 december 2009 14:47 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, what's up? Komt de klap van het zware afgelopen jaar nu pas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 14 december 2009 15:38 schreef loveli het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb jij dat onder een kloon gepost?quote:Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
Ok: ik ben mijn OV kaart kwijt
als ik nu een nieuwe aanvraag is hij er over 10 dagen - en dan kan ik hem nog 2 dagen gebruiken
moet ik dan sowieso een nieuwe aanvragen of kan ik afwachten?
quote:Op maandag 14 december 2009 15:38 schreef loveli het volgende:
[..]Wat PF zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Time for some lovelitime
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op maandag 14 december 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
[..]PF probeer haar bad karma een handje te helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hoor, je bent een lieverd
Loveli, heb je mogelijkheden om even tot rust te komen? Je bent natuurlijk ook nog maar amper bijgekomen van de griep.
Mocht de tip nog nodig zijn: ze moet wel opletten dat ze de natuurlijke neemt en niet de synthetische (is niet eetbaar).quote:Op maandag 14 december 2009 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, m'n zus zou Dille en Kamille bellen om 13 uur. Zij heeft het namelijk eigenlijk nodig. Ik zal eens bellen of dat gelukt is en zo niet, dan geef ik d'r de tip van de natuurvoedingswinkel!
"Die van de Lidl"quote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heuh wat voor wraps hebben jullie danIk heb nog meergranen tortilla wraps van de AH in de koelkast liggen en daar staat op dat 1tje 125 kcal is, dus 3 stuks = 375
Da's alweer te overzien
Plus avocado, ui en een klein beetje gehakt komt dat dan denk ik op 600-700 kcal totaal ofzo.
Hahahaquote:Op maandag 14 december 2009 15:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
PF probeer haar bad karma een handje te helpenNee hoor, je bent een lieverd
Loveli, heb je mogelijkheden om even tot rust te komen? Je bent natuurlijk ook nog maar amper bijgekomen van de griep.
Nee, ik woon in Amsterdamquote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij dat onder een kloon gepost?
OV-kaart kwijt zwijgen of nieuwe aanvragen?
Dille en Kamille had het niet, ze gaat nu naar de drogisterij en De Tuinen. En dat allemaal door een kinderkookboek van de HEMA.quote:Op maandag 14 december 2009 15:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mocht de tip nog nodig zijn: ze moet wel opletten dat ze de natuurlijke neemt en niet de synthetische (is niet eetbaar).
Dat is toch helemaal P.F d'r schrijfstijl niet.quote:Op maandag 14 december 2009 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij dat onder een kloon gepost?
OV-kaart kwijt zwijgen of nieuwe aanvragen?
Ik aan het liedje van Herman Finkers, Elfstedentocht (Oh wat bocht, is Berenburg, Berenburgquote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveliii![]()
![]()
Bij Berenburg moet ik altijd denken aan de Berenboot
quote:Op maandag 14 december 2009 16:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik aan het liedje van Herman Finkers, Elfstedentocht (Oh wat bocht, is Berenburg, Berenburg)
Vorige week de avi gewodlaodquote:
datquote:Op maandag 14 december 2009 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
loveli, je mag zo trots op jezelf wezenStomme kutdipjes
Ik denk aan Dokkum.quote:Op maandag 14 december 2009 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveliii![]()
![]()
Bij Berenburg moet ik altijd denken aan de Berenboot
Mij gek genoeg ookquote:
Koud he! En vanochtend was het nog ergerquote:Op maandag 14 december 2009 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woei, ik was net voor het eerst buiten vandaag, op de fiets naar de supermarkt, en aaaaah koud!En vanavond moet ik nog naar de sportschool, da's een endje verder
Mwehehehe.
welke?quote:Op maandag 14 december 2009 18:21 schreef P.F het volgende:
Ik eet nu voor het eerst in mijn leven een kant en klaar maaltijd en het is zoooo lekker
http://www.samasaya.nl/pers/het-parool:-kok-lonny-is-mandje-kwijt.htmlquote:Op maandag 14 december 2009 18:29 schreef Adelante het volgende:
Het ziet er niet heel appetijtelijk uit
Ik vind zelf de mandjes van kok Lonny prima kant en klaar voedsel
Hé, jij zou vandaag een uniekhoorntje doen, weet je nog? Práten over paprika is geen uniekhoornquote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef Laureline het volgende:
Bijna door Ingl. Bast. heen. Wat een stomme filmIk ben gewoon voor de Nazi's
![]()
Lijstje alvast:
O: mandarijn, grapefruitsap, yoghurt
T: cappuccino
L: croissant, cappuccino met koekje, roerei met toast, geroosterde boterham oude kaas
T: spekkies, kerstkransjes met musket, zak fritessticks paprika, plakjes leverworst, biertje (je moet toch wat vertier hebben tijdens het kijken)
D: oranje paprikasoep
straks nog koffie en kwark * burp*
Weet iemand hoe het zit met de kleurtjes paprika? Herinner me dat SHE (hoe is het eigenlijk met haar? Ging jij laatst niet met de puppels eten, co? Of was ze daar niet bij?) zei dat in de rode de meeste vitamine C zat, maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat het zoveel verschil maakt of je nou groene, rode, gele of oranje hebt. Ik vind alleen de gele en oranje veel lekkerder en zoeter. Groene zijn vies.
quote:Op maandag 14 december 2009 18:48 schreef Syrena het volgende:
Boehoehoe, de Greys aflevering met Bombsquadguy is erop![]()
Groene paprika's zijn onrijpe rooie trouwens
*weer verdergaat met brullen bij Greys*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wacht, daar ben je nog niet. *Snel een spoiler ervan maakt........
quote:Op maandag 14 december 2009 18:54 schreef conleche het volgende:
[..]Ik heb alle seizoenen al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wacht, daar ben je nog niet. *Snel een spoiler ervan maakt........dit is een herhaling voor mij. Het roze is me net niet opgevallen?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Er wordt zelfs aan gerefereerd, als ik me goed herinner. Maar misschien is dat in de afl. erna, zou kunnen. Maar spoel anders maar terug, dan zie je wel degelijk roze prut. Zijnde bloed met minuscule bodily parts.quote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen al geziendit is een herhaling voor mij. Het roze is me net niet opgevallen?
Hardloopshinyquote:Op maandag 14 december 2009 18:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Koud he! En vanochtend was het nog erger![]()
Heb nu wel weer genoeg gefietst vandaag, en heb 5 km gelopen met Evy.Moet wel zo de deur nog uit maar gelukkig gaan we met de auto, want ik heb er geen kracht meer voor.
Succes met sporten Maria! Ga je zumba-en? (weet niet waar de trema zit)
Ik kijk zoveel doktersseries, misschien vind ik al dat roze en rood wel normaalquote:Op maandag 14 december 2009 19:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Er wordt zelfs aan gerefereerd, als ik me goed herinner. Maar misschien is dat in de afl. erna, zou kunnen. Maar spoel anders maar terug, dan zie je wel degelijk roze prut. Zijnde bloed met miniscule bodily parts.
Da's toch de aflevering ervoor? Dan vertelt de internist -voordat ie de OK uitvlucht- aan dat ambulancemeisje (Hannah?) wat er gebeurt als de bom onploft: je verandert in 'pink mist'.quote:Op maandag 14 december 2009 19:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Er wordt zelfs aan gerefereerd, als ik me goed herinner. Maar misschien is dat in de afl. erna, zou kunnen. Maar spoel anders maar terug, dan zie je wel degelijk roze prut. Zijnde bloed met minuscule bodily parts.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja dat moet ik eens doen!
Maarr ik weet niet waarvan.
ik vind het er ook echt fiessss uit zienquote:Op maandag 14 december 2009 18:29 schreef Adelante het volgende:
Het ziet er niet heel appetijtelijk uit
Hmmmm, heb ik, da's mijn geurquote:
Ik ook, maar das niet echt een verrassingquote:
Ik denk aan wijlen mijn oud-buurman. Alleen als hij kwam trokken mijn ouders de Berenburg uit de meterkast (daar werd de drank bij ons bewaardquote:
Die van ons liggen gewoon in de koelkast. Niets aan het handje...quote:Op maandag 14 december 2009 18:51 schreef Syrena het volgende:
http://www.xquis.com/xquis/warenkennis/124/paprikas.html
En als je er even in kijkt, wat zie je dan (waarschijnlijk na even wachten) allemaal staan?quote:Op maandag 14 december 2009 19:30 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben office aan het installeren, maar het wil niet. ik moet m'n trash leegmaken, maar daar staan 50.000 documenten in volgens m'n computer. Zoveel documenten heb ik helemaal niet, dus nu vind ik het eng om de trash te legen!
Het is heel druk of ik later terug wil bellen (quote:Op maandag 14 december 2009 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
P.F.:
Je bent je Studenten OV-chipkaart verloren of hij is gestolen.
Bel zo snel mogelijk met de Klantenservice Studenten OV-chipkaart: 0900-0980 (¤0,10 euro/min). Je krijgt dan het benodigde formulier thuisgestuurd.
niet zoveel documenten. Maar, k heb tegenwoordig een mac, en na wat gegoole kom ik er achter dat dat heel normaal is. Maar, wat duurt dat lang om leeg te maken zeg!quote:Op maandag 14 december 2009 20:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die van ons liggen gewoon in de koelkast. Niets aan het handje...
[..]
En als je er even in kijkt, wat zie je dan (waarschijnlijk na even wachten) allemaal staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |