quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat geen aanval joh, doe niet zo raar
Maar het is meestal zo dat het eten wat je thuis ook weleens eet thuis altijd beter smaakt, het is maar gewoon wat je gewend bent. En bedoel je flauwtjes in de zin van pittig eten? Ik houd wel van een beetje pittigPiri-piri, sambal, tabasco gaat er zo bij hoor
En rijst gaan we niet bewaren, hadden gisteren nog pastasaus over en die gaat dan eerst op. Straks zit onze hele vriezer/koelkast vol met oud eten
Klopt wel dat het eten thuis vaak beter smaakt, maar merk wel dat ik bij andere Turken het eten lekkerder vind dan bij andere Nederlanders, komt misschien door het zoutgebruik.quote:Op zondag 13 december 2009 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat geen aanval joh, doe niet zo raar
Maar het is meestal zo dat het eten wat je thuis ook weleens eet thuis altijd beter smaakt, het is maar gewoon wat je gewend bent. En bedoel je flauwtjes in de zin van pittig eten? Ik houd wel van een beetje pittigPiri-piri, sambal, tabasco gaat er zo bij hoor
En rijst gaan we niet bewaren, hadden gisteren nog pastasaus over en die gaat dan eerst op. Straks zit onze hele vriezer/koelkast vol met oud eten
Ach, zoutvaatje op tafel en klaarquote:Op zondag 13 december 2009 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt wel dat het eten thuis vaak beter smaakt, maar merk wel dat ik bij andere Turken het eten lekkerder vind dan bij andere Nederlanders, komt misschien door het zoutgebruik.
die is mooi, alsana. makkelijk gezegd hequote:
Gewoon tijdens het koken al goed doen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, zoutvaatje op tafel en klaar
Maar teveel zout is ook niet goed, verkloot de rest van de smaken ook..
Haha ja dat is wel heel makkelijk gezegd. Ik heb jammer genoeg niet genoeg geld.quote:Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
die is mooi, alsana. makkelijk gezegd he
Culinaire barbaarquote:Op zondag 13 december 2009 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gewoon tijdens het koken al goed doen.
Ga werken! Welke tel heb je?quote:Op zondag 13 december 2009 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel heel makkelijk gezegd. Ik heb jammer genoeg niet genoeg geld.![]()
Ik heb al 4 jaar dezelfde tel verdomme.
wij hebben altidj alleen maar nokia in huisquote:Op zondag 13 december 2009 19:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Culinaire barbaar
Nokia N97 is ook mooi, ik kick op Nokia
Groot gelijkquote:Op zondag 13 december 2009 19:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wij hebben altidj alleen maar nokia in huis
Samsung D600. Wel handige tel, en na 4 jaar lang elke dag minstens 1 keer op de grond te vallen doet hij het nog steeds goed.quote:
Klopt, ik twijfelde eerst ook of ik die zou nemen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Culinaire barbaar
Nokia N97 is ook mooi, ik kick op Nokia
Wat doe jij met je mobiel dat ie dagelijks minstens 1 keer op de grond valt?quote:Op zondag 13 december 2009 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Samsung D600. Wel handige tel, en na 4 jaar lang elke dag minstens 1 keer op de grond te vallen doet hij het nog steeds goed.
Hehehe, ik weet het ook niet. Hij valt steeds.quote:Op zondag 13 december 2009 19:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat doe jij met je mobiel dat ie dagelijks minstens 1 keer op de grond valt?
boos op je mobiel ?quote:Op zondag 13 december 2009 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehehe, ik weet het ook niet. Hij valt steeds.
ga denk ik daarom sim only halen, abonnement is verlopenquote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ook best mooi, heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt
Oja nog steedsquote:Op zondag 13 december 2009 19:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ga denk ik daarom sim only halen, abonnement is verlopen
Ja, geen zin om te zoeken.quote:Op zondag 13 december 2009 19:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja nog steeds
Simonly neem ik ook wel denk ik, lekker cheap
niemand hier heeft een avatarquote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie niemands avatar, alleen die van mijzelf.
Instellingen wijzigen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zie niemands avatar, alleen die van mijzelf.
Weet niet hoeveel je gebruiktquote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
heb eentje van 300 min + 100 sms, 7,95 gevonden, is toch wel een goede prijs?
Poppetje?quote:Op zondag 13 december 2009 19:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waarom is Rookerts poppetje anders dan die van Bortecinem, Triggershot en mijne?
hehequote:Op zondag 13 december 2009 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren dat ik die gewijzigd heb.
gaat er niet om hoeveel ik gebruik, maar of het een goede prijs is voor 300 belminuten + 100 smsquote:Op zondag 13 december 2009 19:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel je gebruiktWelke provider?
Goede prijs is het zekerquote:Op zondag 13 december 2009 19:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gaat er niet om hoeveel ik gebruik, maar of het een goede prijs is voor 300 belminuten + 100 sms
telfort
geen markt voor of al te veel in nlquote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom verkopen ze dit niet in Nederland?
Neem een HTC Hero, toptelefoon.quote:
Ik heb ze besteld via americangoodies. Maar die verzendkosten daar zijn echt overdreven.quote:Op zondag 13 december 2009 19:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
geen markt voor of al te veel in nl
Ik scrolde omhoog, zag een plaatje van eten staan,dacht aan Bortecinem en ja hoorquote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom verkopen ze dit niet in Nederland?
quote:Op zondag 13 december 2009 19:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik scrolde omhoog, zag een plaatje van eten staan,dacht aan Bortecinem en ja hoor
had je het eerder gegeten?quote:Op zondag 13 december 2009 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ze besteld via americangoodies. Maar die verzendkosten daar zijn echt overdreven.
Omdat hij geen geslacht heeft ingevuld in zijn profiel.quote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat poppetje naast je naam.
Ik doe niet meer aan diëten, dat deed ik vroeger. Nu sport ik en eet ik wat ik wil. Werkt veel beter.quote:
Het gaat er toch om hoe hij werktquote:Op zondag 13 december 2009 19:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Ik vind deze er mooier uitzien.
Maar die is echt lelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gaat er toch om hoe hij werkt. De Hero heeft Android wat één van de betere besturingsprogramma's is voor telefoons.
hoe lekker is het dat je die verzendkosten ervoor over hebtquote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Paar jaar terug bij een Nederlandse vriendin, haar vader had het meegenomen uit Amerika ofzo.
Ik had iets anders nodig van die site, toen zag ik die poptarts staan en heb ik ze ook meteen besteld.quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe lekker is het dat je die verzendkosten ervoor over hebt
ik wil ook iets van internet bestellen, maar ouders...quote:Op zondag 13 december 2009 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had iets anders nodig van die site, toen zag ik die poptarts staan en heb ik ze ook meteen besteld.
?quote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verstop je. Bortecinem is in de buurt en ze heeft honger.
Achter jou danquote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verstop je. Bortecinem is in de buurt en ze heeft honger.
Ohquote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
De hele wereld is Turks, alleen weten ze het zelf niet. Dus AryaMehr is ook een Turk.
Triggershot doet daar graag geheimzinnig over..quote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, even serieus? Welk afkomst hebben je ouders?
Nooit. De hele wereld Turks.quote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef Bortecinem het volgende:
De hele wereld is Turks, alleen weten ze het zelf niet. Dus AryaMehr is ook een Turk.
Je moet niet zo veel eisen hebbenquote:
praat je zo om me stil te laten zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef Triggershot het volgende:
opzich is die bilmoyorem best een geil en lekker wijf
Albanees-Marokkaansquote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, even serieus? Welk afkomst hebben je ouders?
uiterlijk maakt altijd uitquote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet niet zo veel eisen hebben. Wat maakt het uiterlijk nou uit, koop dan de witte als je de bruine niet mooi vindt.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef Triggershot het volgende:
opzich is die bilmoyorem best een geil en lekker wijf
Het werkt straks welquote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
praat je zo om me stil te laten zijn?
vieze mix
Stil? Nee joh, ik zou juist willen dat je je mond zo wijd mogelijk opentquote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
praat je zo om me stil te laten zijn?
vieze mix
vieze marokkaanquote:Op zondag 13 december 2009 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stil? Nee joh, ik zou juist willen dat je je mond zo wijd mogelijk opent![]()
![]()
![]()
![]()
Turks, Arabisch, Berbers, Nederlands, Engels en Havo Duits - Frans.quote:Op zondag 13 december 2009 20:02 schreef AryaMehr het volgende:
Welke talen beheers je overigens Trigger?
Hip.quote:Op zondag 13 december 2009 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn vrienden noemen we ook wel Remix.
De Turken haten iedereen en iedereen haat de Turkenquote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
Alle volken op de wereld behalve de Turken.![]()
![]()
![]()
![]()
Turks vloeiend? Accent? Hoe geleerd?quote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turks, Arabisch, Berbers, Nederlands, Engels en Havo Duits - Frans.
Turken.....gemixt kut volk.quote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
Alle volken op de wereld behalve de Turken.![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben geen Turk en haat Turken nietquote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Turken haten iedereen en iedereen haat de Turken.
Koerd dan, ook goed.quote:Op zondag 13 december 2009 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben geen Turk en haat Turken niet
Wij Turken haten iedereen omdat wij denken dat de hele wereld ons haat. Wij denken 'Laten wij ze maar eerst haten voordat ze ons gaan haten'.quote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Turken haten iedereen en iedereen haat de Turken.
Dan maken jullie het er gewoon zelf naarquote:Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij Turken haten iedereen omdat wij denken dat de hele wereld ons haat. Wij denken 'Laten wij ze maar eerst haten voordat ze ons gaan haten'.![]()
![]()
![]()
![]()
Net zoals wat die Turkse rockband zei toen ze de prijs voor de beste Europese act in ontvangst namen op de EMA's.
'Thanks to my beautiful and lonely country'
Ja, waar sloeg dat op, rest van Europa kende die lui niet eensquote:Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij Turken haten iedereen omdat wij denken dat de hele wereld ons haat. Wij denken 'Laten wij ze maar eerst haten voordat ze ons gaan haten'.![]()
![]()
![]()
![]()
Net zoals wat die Turkse rockband zei toen ze de prijs voor de beste Europese act in ontvangst namen op de EMA's.
'Thanks to my beautiful and lonely country'
De wereld haat ons toch hoor, of wij ze nou haten of niet.quote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan maken jullie het er gewoon zelf naar.
Hoe jezelf redden? Is het zoals Frans in de eerste klas? Wat woorden en zinnen of versta je alles met gemak?quote:Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan mezelf redden.
[..]
Ongetwijfeld
[..]
IUR
Hoezo niet? Vorig jaar won er ook al een Turk trouwens.quote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, waar sloeg dat op, rest van Europa kende die lui niet eens
Try me.quote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe jezelf redden? Is het zoals Frans in de eerste klas? Wat woorden en zinnen of versta je alles met gemak?
Dat denken jullie maar en zodoende is het realiteit gewordenquote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De wereld haat ons toch hoor, of wij ze nou haten of niet.
Je bent Nederlander?quote:Op zondag 13 december 2009 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel! Ik ben geen KOerd en geen Turk en ik houd van Turken.
What ever. Wij hebben niemand nodig, binnenkort komen er aliens die ons gaan helpen de wereld te veroveren.quote:Op zondag 13 december 2009 20:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat denken jullie maar en zodoende is het realiteit geworden.
Niemand uit mijn omgeving kende ze en ja, dat is representatiefquote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo niet? Vorig jaar won er ook al een Turk trouwens.
DUS TOCHquote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
What ever. Wij hebben niemand nodig, binnenkort komen er aliens die ons gaan helpen de wereld te veroveren.
Ho ho ho, mis je daar nou een lidwoord?quote:Op zondag 13 december 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ze is nationalistische Turk en zit te trollen.
Whehe.quote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
What ever. Wij hebben niemand nodig, binnenkort komen er aliens die ons gaan helpen de wereld te veroveren.
Nee! Ik ben een Armeense.quote:Op zondag 13 december 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ze is nationalistische Turk en zit te trollen.
Er wordt gegeten, de huizen raken verheugd. Laten we dan verheugd Raken.quote:
Egypte heeft nu al z'n tol geëistquote:Op zondag 13 december 2009 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ho ho ho, mis je daar nou een lidwoord?
Goed geleerd.quote:Op zondag 13 december 2009 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er wordt gegeten, de huizen raken verheugd. Laten we dan verheugd Raken.
Nee, 100 x nee, 1000 x nee. Mijn God, ik zal nimmer trouwen omdat iemand met mij het bed heeft gedeeld. Wie wat dan ook zegt.
Ofterwijl de eerste 12 seconde.
Ben nog steeds bezig.quote:Op zondag 13 december 2009 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Goed geleerd.Hoe lang heb je erover gedaan Turks te leren?
Ik houd wel van Turken.quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
KOM WE GAAN BILMIYOREM STENIGEN. ZE IS ARMEENS!
Elk ander nationaliteit zou mij afsnauwen met "wat anders?". Maar jij niet. Want Armenen weten wat er dan gebeurt.quote:
Hoezo na doen?quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik deed een geestelijk gehandicapte aap na.
Je integreert snel in Egypte.quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik deed een geestelijk gehandicapte aap na.
Armeense genocide?quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Elk ander nationaliteit zou mij afsnauwen met "wat anders?". Maar jij niet. Want Armenen weten wat er dan gebeurt.
sinds 2006, nee Turks niet, gezien het vele aanknopingspunten heeft met Arabisch.quote:Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al bezig? Vind je het een moeilijke taal om te leren?
Ga naar Al-Qaeda's hide out. Of die van de broederschap.quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Werk eens aan mijn lijst in plaats van te zitten fokken.
Het bevalt mij hier wel, eerlijk gezegd. De Egyptenaren zijn wel een apart volkje, maar toch...quote:
Koptenquote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het bevalt mij hier wel, eerlijk gezegd. De Egyptenaren zijn wel een apart volkje, maar toch....
Als jij mij even hun telefoonnummers en adressen doorpaast, boks.quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga naar Al-Qaeda's hide out. Of die van de broederschap.
al-qaida@al-qaida.com?quote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als jij mij even hun telefoonnummers en adressen doorpaast, boks.
Ik wil ook Arabisch kennen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sinds 2006, nee Turks niet, gezien het vele aanknopingspunten heeft met Arabisch.
Insha Allah!quote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gooi mij maar op een vuilnisbelt net zoals mijn Koptische vrinden.
Hoax.quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sinds 2006, nee Turks niet, gezien het vele aanknopingspunten heeft met Arabisch.
Op zn minst Elissaquote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
Begin maar met Nancy Ajram te luisteren.
Vroeger....quote:Op zondag 13 december 2009 20:24 schreef IHVK het volgende:
De Kopten waren vroeger in de meerderheid.
Waarom wordt haar kop zo vreemd gepresenteerdin die clipquote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
Begin maar met Nancy Ajram te luisteren.
Omdat haar kop nou eenmaal vreemd is.quote:Op zondag 13 december 2009 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom wordt haar kop zo vreemd gepresenteerdin die clip
Aardrijkskunde?quote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En dan?
07.00, iets leuks Turks voor jou
Haifaquote:
Oei, discussies. Altijd leuk.quote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat er zo mooi is aan het Arabisch? Serieus, wat een lelijke taal.
Over wat voor soort Arabisch heb je het, wat vindt je er lelijk aan?quote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat er zo mooi is aan het Arabisch? Serieus, wat een lelijke taal.
Vind het gewoon prachtig klinken.quote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, de manier waarop die man les geeft.
Ze heeft leuke liedjes hoorquote:Op zondag 13 december 2009 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haifa?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij moet ophouden met zingen en doen waar ze goed in is: mooi zijn.
Elk vorm van Arabisch. Taal is gewoon belachelijk lelijk. Het klinkt voor geen meter vind ik.quote:Op zondag 13 december 2009 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over wat voor soort Arabisch heb je het, wat vindt je er lelijk aan?
Wat wordt er nu gekeken?quote:Op zondag 13 december 2009 20:31 schreef IHVK het volgende:
Ik ben nu op mijn kamer om te ontsnappen aan die dizi terreur Bilmiyorem.
Loop jij heel het topic vol te posten met dizi's.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Elk vorm van Arabisch. Taal is gewoon belachelijk lelijk. Het klinkt voor geen meter vind ik.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Elk vorm van Arabisch. Taal is gewoon belachelijk lelijk. Het klinkt voor geen meter vind ik.
Elke vorm? Heb je ze allemaal gehoord dan?quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Beste stuurlui aan wal enzo.quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind haar liedjes niks aan. En haar stem is al helemaal niet mooi.
Vind deze echt mooi, denk dat AryaMehr wel de eerste wordt.quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft geen enkel Nederlander, die niets met Arabisch of Islamitisch te maken heeft dit lelijk genoemd. - die ik ken -
Geen woorden van de straat gebruiken in dit topic!quote:Op zondag 13 december 2009 20:31 schreef IHVK het volgende:
Ik ben nu op mijn kamer om te ontsnappen aan die dizi terreur Bilmiyorem.
Loop jij heel het topic vol te posten met dizi's.
Landstelende turkenquote:
Zeker mooie stem.quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft geen enkel Nederlander, die niets met Arabisch of Islamitisch te maken heeft dit lelijk genoemd. - die ik ken -
volgens mij stelen Turken gewoon al die muziek van hun omringende landen, het lijkt me sterk dat alles altijd maar weer van de turken gestolen wordtquote:
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe jezelf redden? Is het zoals Frans in de eerste klas? Wat woorden en zinnen of versta je alles met gemak?
Nee, ze stelen alles van ons.quote:Op zondag 13 december 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij stelen Turken gewoon al die muziek van hun omringende landen, het lijkt me sterk dat alles altijd maar weer van de turken gestolen wordt.
Ja het zijn soaps, maar goed ik vind de meeste zo vreselijk dat ze eigenlijk die eigen term moeten aanhouden.quote:Op zondag 13 december 2009 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen woorden van de straat gebruiken in dit topic!
Kopiëren dan in geval van Albanië.quote:Op zondag 13 december 2009 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veroveren lieve schat, veroveren.
Ik vind het in ieder geval niets.quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat mag.quote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind het in ieder geval niets.
Wat, wat? Jouw fout komt vaak voor, een -e te veel of te weinig, ik wilde m'n zinnen kort houden, dat is anders.quote:
Welke?quote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja het zijn soaps, maar goed ik vind de meeste zo vreselijk dat ze eigenlijk die eigen term moeten aanhouden.
Hoewel er ook leuke zijn, een paar.
Volgens mij he, denk ik, is het een wisselwerking geweest tijdens het Ottomaanse Rijk.quote:Op zondag 13 december 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij stelen Turken gewoon al die muziek van hun omringende landen, het lijkt me sterk dat alles altijd maar weer van de turken gestolen wordt.
Shota is leuk.quote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kopiëren dan in geval van Albanië.
Verrader.quote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij he, denk ik, is het een wisselwerking geweest tijdens het Ottomaanse Rijk.
Maar goed dat ben ik weer.
Het is altijd zwart of wit.
Volgens mij heb jij het quoten nog niet helemaal onder de knie, jongeman, want ik ga er vnauit dat dit voor Aydjza bedoeld wasquote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja het zijn soaps, maar goed ik vind de meeste zo vreselijk dat ze eigenlijk die eigen term moeten aanhouden.
Hoewel er ook leuke zijn, een paar.
AyTJa, niet Aydja.quote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het quoten nog niet helemaal onder de knie, jongeman, want ik ga er vnauit dat dit voor Aydjza bedoeld was.
Nee de Turken hebben alles ter wereld verzonnen en elk volk ter wereld stamt van de Turken af.quote:
Hij was helemaal voor jou, heb jij het lezen wel onder de knie?quote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het quoten nog niet helemaal onder de knie, jongeman, want ik ga er vnauit dat dit voor Aydjza bedoeld was.
Waar is Burakius wanneer je um nodig hebt.quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee de Turken hebben alles ter wereld verzonnen en elk volk ter wereld stamt van de Turken af.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee de Turken hebben alles ter wereld verzonnen en elk volk ter wereld stamt van de Turken af.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is niet verzonnen.quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Opgegeten ik had honger.quote:Op zondag 13 december 2009 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar is Burakius wanneer je um nodig hebt.
Maar ik weet niet eens wat een dizi isquote:Op zondag 13 december 2009 20:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij was helemaal voor jou, heb jij het lezen wel onder de knie?
Heyquote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Burakius als pure Turk heeft niks te zoeken tussen ons neppe Anatoliers.quote:Op zondag 13 december 2009 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar is Burakius wanneer je um nodig hebt.
Eerste zin: Ja het zijn soapsquote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet eens wat een dizi is.
Met zijn Krim-Tataars bloed.quote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Burakius als pure Turk heeft niks te zoeken tussen ons neppe Anatoliers.
Een 'soap' dusquote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ik weet niet eens wat een dizi is.
Pure Turk? hij was Tjetjeens / Nogai / Turks / Huns enzo?quote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
en Krim-Tataars?quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pure Turk? hij was Tjetjeens / Nogai / Turks / Huns enzo?
Pure-Turken bestaan niet.quote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valt wel mee, wij hebben één van de grootste SUV's die er bestaatquote:
Ja ik vraag of dat er nog bij moestquote:Op zondag 13 december 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja? Jij noemt op wat hij is en ik dacht die staat er nog niet tussen.
fietsen is veel leukerquote:
je wordt beroofd, wordt je dood.quote:Op zondag 13 december 2009 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Valt wel mee, wij hebben één van de grootste SUV's die er bestaat. Egyptenaren houden wel gepast afstand. Maar binnen onze compound kan ik flink karren
.
Ja, dat moet er ook bij.quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ik vraag of dat er nog bij moest
doetie wel netjes.
Er kan er maar 1 de Pure Turk zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel.
Aanschouw hier de pure Turk.
Ik wilde zeggen mag ik je aanraken, maar klinkt wel raar een beetje.quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel.
Aanschouw hier de pure Turk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |