Bij mij is dat zeer zeker niet het geval, want ik ben die dag op een doorreis met 's ochtends een lange onderbreking.quote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef Sirolf het volgende:
Afspraken voor a.s. vrijdag vóór 16.00 uur kunnen toch gewoon doorgaan?
Een rood/grijze bus...quote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Hé, dat is toevallig:
Ik plaats de OP en zie meteen een rood/grijze bus van Qbuzz.
Dat is rood/antracietgrijs. Qbuzz heeft onder andere rood/metallicgrijze bussen.quote:Op zondag 13 december 2009 15:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een rood/grijze bus...
Dus ze hebben de kleurstelling van Schiphol Sternet en de ZuidTangent gejat?
[ afbeelding ]
Als je zeker weet dat die dan ook voor 16:00 eindigen is het niet ergquote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef Sirolf het volgende:
Afspraken voor a.s. vrijdag vóór 16.00 uur kunnen toch gewoon doorgaan?
Is er morgen al geen Arriva meer in het stadsvervoer in Grunn?quote:Op zondag 13 december 2009 15:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is rood/antracietgrijs. Qbuzz heeft onder andere rood/metallicgrijze bussen.
Deze dag voelt aan als een extra feestdag omdat de vorige vervoerder (Arriva, red.) grotendeels uit Groningen is weggejaagd.
Vandaag al.quote:Op zondag 13 december 2009 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Is er morgen al geen Arriva meer in het stadsvervoer in Grunn?
Als ze volgend weekend winnen van VVV hebben ze na 18 wedstrijden al evenveel punten als in het vorige seizoenquote:Op zondag 13 december 2009 16:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog heel even en Heracles heeft meer punten gehaald dan vorig seizoen.
Ik denk dat Heracles het predicaat 'kleine club' ontgroeid is.quote:Op zondag 13 december 2009 16:23 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Als ze volgend weekend winnen van VVV hebben ze na 18 wedstrijden al evenveel punten als in het vorige seizoen
Faalhaas inderdaadquote:Op zondag 13 december 2009 16:43 schreef Sirolf het volgende:
Die deelnemer spelt Stereophonics gewoon 2x fout!
En beweert dan ook nog eens het juist te hebben gezegd.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef Captain_Slow het volgende:
Waarom staan er in de OP nog 3FMers die nooit wat posten? De enige die actief zijn zijn Michiel, Maricha, Timur, Roosmarijn, Domien, Kevin en Michiel de Romijn en daarvan posten dan alleen Michiel, Maricha, Domien en Kevin wat.
Baby Get Shaky![]()
![]()
Heracles is niet slecht , het is niet super goed. Ze hebben de potentie om middenmoter te worden.quote:Op zondag 13 december 2009 16:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat Heracles het predicaat 'kleine club' ontgroeid is.
En er komt meer!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Denk ik gewoon de vette primeur te hebben blijkt het al uren bekend te zijn..#fail.
http://www.glazenhuis-groningen.nl/?e=40&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Ekdom is hier al bijna 700 dagen niet geweest en Rachid Finge is al op weg naar de 800 dagen. Ik vind het gewoon raar dat je dan leuk een account aanmaakt, maar er dan niks mee doet.quote:Op zondag 13 december 2009 16:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan ze wel benaderen, het is niet zo dat ze fok niet kennen.
je hoeft niet inlogd te staan om mee te lurken, tijdens ekstra weekend is het goed te zien dat michiel en gerard beide fok hebben open staan.quote:Op zondag 13 december 2009 17:02 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ekdom is hier al bijna 700 dagen niet geweest en Rachid Finge is al op weg naar de 800 dagen. Ik vind het gewoon raar dat je dan leuk een account aanmaakt, maar er dan niks mee doet.
Vraag me af of Erwin, Robert-Jan en Robbert-Jan nog wel werkzaam zijn hun omroepquote:Op zondag 13 december 2009 16:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan ze wel benaderen, het is niet zo dat ze fok niet kennen.
Ja, maar iets posten is dan wel leuk, ze twitteren zich wel suf, maar meer als een Hallo komt er hier niet uitquote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hoeft niet inlogd te staan om mee te lurken, tijdens ekstra weekend is het goed te zien dat michiel en gerard beide fok hebben open staan.
Nicequote:Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef -Hans- het volgende:
Mooi hoor!
[ afbeelding ]
bron: http://twitpic.com/td22h / Maikel S
Robbert-Jan is nog actief op de nachten van dinsdag op woensdag.quote:Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vraag me af of Erwin, Robert-Jan en Robbert-Jan nog wel werkzaam zijn hun omroep. Kan me voorstellen dat Erwin inmiddels is vertrokken en bij SlamFM zit. Robbert-Jan ontslagen??? en Robert-Jan is volgens mij ook al weg bij LLink. De keren dat Kevin er niet is zit Bette(?) er.
Ah, duidelijkquote:Op zondag 13 december 2009 17:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Robbert-Jan is nog actief op de nachten van dinsdag op woensdag.
De Robbert-Jan die in de nacht zit is een andere dan die producer is/was (?) bij LLiNK.quote:Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vraag me af of Erwin, Robert-Jan en Robbert-Jan nog wel werkzaam zijn hun omroep. Kan me voorstellen dat Erwin inmiddels is vertrokken en bij SlamFM zit. Robbert-Jan ontslagen??? en Robert-Jan is volgens mij ook al weg bij LLink. De keren dat Kevin er niet is zit Bette(?) er.
Glas en Van de Velde.quote:Op zondag 13 december 2009 17:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Robbert-Jan die in de nacht zit is een andere dan die producer is/was (?) bij LLiNK.
Ja, wel een beetje verwarrend allemaalquote:Op zondag 13 december 2009 17:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Robbert-Jan die in de nacht zit is een andere dan die producer is/was (?) bij LLiNK.
Nee, want er is al een Klaas (Jou Weekend Finale) bij 3FMquote:Op zondag 13 december 2009 17:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje verwarrend allemaalKlaas of Piet zou makkelijker zijn
.
Oja, dat is waar ook. Maar die post hier nietquote:Op zondag 13 december 2009 17:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, want er is al een Klaas (Jou Weekend Finale) bij 3FM
Again.....quote:
Sluit trouwens Ryan Shaw ook niet uit. Annemieke en Gerard zijn er enthousiast over en Giel volgens mij ook wel..quote:
Die ken ik volgens mij nog niet. De naam zegt me iig vrij weinig.quote:Op zondag 13 december 2009 17:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sluit trouwens Ryan Shaw ook niet uit. Annemieke en Gerard zijn er enthousiast over en Giel volgens mij ook wel..
Do the 45 ken ik hem wel van, maar zou niet weten wat zijn nieuwe single is...quote:Op zondag 13 december 2009 17:57 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die ken ik volgens mij nog niet. De naam zegt me iig vrij weinig.
Het nummer gaat het hopelijk echt niet worden.quote:Op zondag 13 december 2009 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Broodje bakpao !!!!!!!!!!! als dit het GH liedje wordt dan staan ze vast ook wel op de Grote Markt.
Dan laat ik mijn geld terugboekenquote:Op zondag 13 december 2009 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Broodje bakpao !!!!!!!!!!! als dit het GH liedje wordt dan staan ze vast ook wel op de Grote Markt.
In Den Haag toen was het wel koudquote:Op zondag 13 december 2009 18:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik kan mij niet meer herinneren dat het vorig jaar in Breda zo koud is als nu. Brrrrrrrrrrrrrr
Toen hadden ze zelfs terrasverwarmers rond het huis neergezet... die overigens niet echt veel hielpen.quote:
Vrijdag tussen 16:00-16:15quote:Op zondag 13 december 2009 18:30 schreef MarijeH het volgende:Hoe gaat het hier.
Wanneer gaat het glazen huis eigenlijk op slot? Vrijdag?
Ik doneer pas geld als ik zeker weet dat Broodje Bakpao niet het anthem is.quote:
Dan moet ik nog de provincie binnenrijden.quote:Op zondag 13 december 2009 18:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrijdag tussen 16:00-16:15
Ik zie het al helemaal voor me met die Groningse boeren."Broodje baakpouw? Ken jij da Hendrik? Nee Teun dar heb ik nog nooit van geheurd"quote:Op zondag 13 december 2009 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Groningen heeft andere tijdzonequote:Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan moet ik nog de provincie binnenrijden.
Whehequote:Op zondag 13 december 2009 18:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me met die Groningse boeren."Broodje baakpouw? Ken jij da Hendrik? Nee Teun dar heb ik nog nooit van geheurd"![]()
Hoop wel dat het het GH lied wordt trouwens![]()
Van mij nietquote:Op zondag 13 december 2009 18:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe. En vervolgens keihard hakkuuh voor het GH
. Van mij mag het ook wel het liedje worden
.
Heeft net een nieuwe single (It Gets Better). Niet echt mijn smaak..quote:Op zondag 13 december 2009 17:57 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die ken ik volgens mij nog niet. De naam zegt me iig vrij weinig.
Dat geeft niets, ik heb mijn MP3-speler aangepast om optimaal bereik te krijgen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Groningen heeft andere tijdzone
Ik heb nog geen echte voorkeur.quote:Op zondag 13 december 2009 18:53 schreef MarijeH het volgende:
Wie zijn jullie favorieten voor het glazen huis lied??
Juist jaquote:
Mij lijkt Ducksauce wel wat, maar ik denk niet dat die het gaan wordenquote:Op zondag 13 december 2009 18:53 schreef MarijeH het volgende:
Wie zijn jullie favorieten voor het glazen huis lied??
quote:OMKOOPSCHANDAAL ROND GRETHA SMIT Van onze Telesportredactie
SALT LAKE CITY - Er heerst een omkoopschandaal in de Nederlandse schaatswereld. Het kamp van Gretha Smit probeerde tijdens de Olympische Spelen van 2006 in Turijn een startplek te kopen van de Poolse schaatsster Katarzyna Wojcicka.
Als Wojcicka zou afhaken voor die afstand, dan mocht Smit in haar plaats rijden. Zij was namelijk eerste reserve op die afstand. Wojcicka werd een bedrag van 50.000 euro geboden om haar plek af te staan.
“Ze hebben me twee, drie dagen later opgezocht", zegt Wojcicka in een reportage van Studio Sport. "Ik had net een heel goeie afstand gereden waarop ik achtste was geworden. Ze zeiden: "Je hebt al een goeie 1000 gereden. Misschien kun je de 5000 meter laten lopen. Dan zou Gretha kunnen rijden en kan ze olympisch goud winnen. Dat was niet netjes.”
Verderop in de reportage licht Wojcicka toe: “Dat ze me geld boden, was echt heel erg fout. Maar het was voor mij echt heel veel geld. Toch heb ik 'nee' gezegd. 'Hier ga ik echt niet op in. Ik ga zelf schaatsen, al word ik laatste.' Gewoon om te laten zien dat niet iedereen zomaar te koop is.”
Smit behaalde tijdens de Olympische Spelen van 2002 in Salt Lake City haar grootste succes: zilver op de 5 kilometer.
Van harte met jullie overwinning tegen sparta. Ik duim volgende week zondag voor jullie. Zal het even noteren.quote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef themauster het volgende:
FC Groningen![]()
Nu volgende week ook winnen tegen Heerenveen dan is er zondagavond een waar feestje op de Grote Markt![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef themauster het volgende:
FC Groningen![]()
Nu volgende week ook winnen tegen Heerenveen dan is er zondagavond een waar feestje op de Grote Markt![]()
Wat hij zegt...quote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef themauster het volgende:
FC Groningen![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 20:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgens mij is het inmiddels al ietsjes later
Op volle toerenquote:Op zondag 13 december 2009 20:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
gistermorgen toen ik ging werken vlogen de Goedemiddag-en je om de oren. En de Chiel Montagne`s![]()
![]()
![]()
dan loopt het bedrag waarschijnlijk heel snel opquote:Op zondag 13 december 2009 21:02 schreef gerbenp het volgende:
Gaan we vanaf vrijdag ook weer pereen aantal cent vragen?
Heb vorig jaar dankzij Piles zijn systeem kunnen achterhalen dat we bij Roel Faillissement hebben kunnen aanvragenquote:Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan loopt het bedrag waarschijnlijk heel snel op![]()
Oh ja!quote:Op zondag 13 december 2009 21:02 schreef gerbenp het volgende:
Gaan we vanaf vrijdag ook weer pereen aantal cent vragen?
Ik doe dan ook wel mee, moeten ze alleen niet teveel Miss Montreal, Kane, Anouk of van die troep gaan draaienquote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja!
Ik doe mee.
Ik denk dat ik volgende week zaterdag wel even naar Breda ga.
Oh en ik snap Broodje Bakpao nog steeds niet. Of ja, ik snap het wel maar buiten het hakken-gedeelte boeit het me te weinig om er helemaal op los te gaan. Verrekte mongool.
Oh ja, tijdens mn vakantie in Belize nog die query zitten schrijvenquote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb vorig jaar dankzij Piles zijn systeem kunnen achterhalen dat we bij Roel Faillissement hebben kunnen aanvragen
"Ik ga toch geen mongol stompen, man!"quote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja!
Ik doe mee.
Oh en ik snap Broodje Bakpao nog steeds niet. Of ja, ik snap het wel maar buiten het hakken-gedeelte boeit het me te weinig om er helemaal op los te gaan. Verrekte mongool.
Euh het is in groningenquote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja!
Ik doe mee.
On on My My Way Way ?quote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zing met dit nummer altijd met de echo mee
Je hoort toch: "soon as i" en daarna nog een keer en "easely" en dan nog een keer, ik zing altijd die tweede keer meequote:
He gelukkigquote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan mag je toch naar Breda
Yesquote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waylon komt ook naar groningen voor het slot optreden.
Wow, gaaf hoor !quote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tof! jammer dat ik kerstavond niet naar de Grote markt kan,maarja ga het wel op tv kijkenquote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dan heb jij je radio overdag niet aan je wordt er mee dood gegooid met dat kutnummerquote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Woehoe! Bulletproof. Lang niet gehoord! Ze had toch een nieuwe single?.
Die is niet aangeslagen dus die skippen ze maar even.quote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Woehoe! Bulletproof. Lang niet gehoord! Ze had toch een nieuwe single?.
Was ook meer een geintje natuurlijkquote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan heb jij je radio overdag niet aan je wordt er mee dood gegooid met dat kutnummer
Dat is ook wel een kud plaat zeg, niet normaal meer! Idioot gekrijs van dat mens. Maar van mij mogen ze ook wel stoppen met Bulletproof. Of willen ze die net zo lang blijven draaien tot ze met een fatsoenlijke plaat komen aanzetten?quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is niet aangeslagen dus die skippen ze maar even.
Ik dacht dat Moke ging optreden tijdens de finale?quote:Op zondag 13 december 2009 22:18 schreef Piles het volgende:
Ik bedenk me net dat ik helemaal niet thuis ben met de finaleDan sta ik in Paradiso bij The Madd en Moke
![]()
En ik vind het niet eens jammer![]()
DIe hebben een optreden die wordt een uur verlaat omdat de Moke drummer nog even wil drummen op Annemieke als ze het huis uit komt.quote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat Moke ging optreden tijdens de finale?
Weten ze dat bij Paradiso ook?quote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat Moke ging optreden tijdens de finale?
Denk het ook ! Maar jeetje wat een onwijs toffe plaatquote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef Captain_Slow het volgende:
Volgens mij was Timur echt eerder dan Coen en Sander![]()
Little Lion Man![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Little Lion Man !!!!
quote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
DIe hebben een optreden die wordt een uur verlaat omdat de Moke drummer nog even wil drummen op Annemieke als ze het huis uit komt.
Ja, zou ontzettend gaaf zijnquote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
En wat als dit nou eens het liedje wordt? potverdorie dat zou wat zijn zeg
Benieuwd hoe de drummer naar Amsterdam gaat. Annemieke zal rond 20.20 uur het huis verlaten....quote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
DIe hebben een optreden die wordt een uur verlaat omdat de Moke drummer nog even wil drummen op Annemieke als ze het huis uit komt.
Giel. En Miss Montreal zelf.quote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef Captain_Slow het volgende:
Zijn er werkelijk mensen die die plaat van Miss Montreal mooi vinden?![]()
![]()
Oja, die was ik vergeten..quote:
Haus am See vind ik leuk, maar Alles Neu vind ik net iets leuker vanwege de abrupte intro.quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vind deze Peter Fox eigenlijk helemaal niet zo tof, terwijl iedereen het zo goed vindt
Ik wil ook naar Mokequote:Op zondag 13 december 2009 22:18 schreef Piles het volgende:
Ik bedenk me net dat ik helemaal niet thuis ben met de finaleDan sta ik in Paradiso bij The Madd en Moke
![]()
En ik vind het niet eens jammer![]()
Ik had kunnen zeggen 'Koop een kaart van een zwarthandelaar', maar dan ben ik geen goed voorbeeld voor de jeugd hier.quote:
Het is nog niet uitverkocht hoor, dus voor ¤17,50 ben je er gewoon bijquote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had kunnen zeggen 'Koop een kaart van een zwarthandelaar', maar dan ben ik geen goed voorbeeld voor de jeugd hier.
En treintickets..quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is nog niet uitverkocht hoor, dus voor ¤17,50 ben je er gewoon bij
Doei !quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef Captain_Slow het volgende:
Ben eindelijk klaar met mijn boekverslag![]()
Nu nog printen en dan ben ik weg
Heel tofquote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
maar ehh wat vinden jullie van mn ondertitel
verwijst naar die 3 gozers die via een ster (zie UI) naar het oosten gingen oid
maarja ik ben slapen
Leuke is dat de theorie van kerstmis, allang weerlegd is en dat we eigenlijk kerst dienen te vieren in octoberquote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
maar ehh wat vinden jullie van mn ondertitel
verwijst naar die 3 gozers die via een ster (zie UI) naar het oosten gingen oid
maarja ik ben slapen
Ik vind The Cave, ook op hetzelfde album, beter. Maar dat terzijde. Beide hele goede nummersquote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Oja, die was ik vergeten..![]()
------------------------------------------------------------ <- Mooi moet gescheiden blijven van slecht
Hij blijft maar mooier worden![]()
![]()
quote:Alweer miss motreal, zo goed is dat nummer nou ook weer niet
. Draai dan gewoon bianca ryan of mariah carey
.
Deze week de laatste van het jaar ben nog aan het kijken of ik het 1 dag eerder kan laten ingaanquote:
Van harte 1 jaar Fok, nog even en ik zit hier al 9 jaarquote:Op maandag 14 december 2009 08:15 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen1 jaar hier op Fok!
Sorry TS, maar een feestje kan ik niet afzeggen op vrijdag![]()
Just four daysquote:Op maandag 14 december 2009 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Werkweek weer begonnen.
Ambtenarenquote:Op maandag 14 december 2009 10:08 schreef Piles het volgende:
Collega's die het altijd koud hebben
Nu is het hier bijna 30 graden volgens mij
Die hebben gewoon een tafel voetbal in het glazen huis staanquote:Op maandag 14 december 2009 10:18 schreef TheArt het volgende:
De Zwitsers van DRS3 zijn al begonnen. Eens zien hoe het daar is
quote:Op maandag 14 december 2009 10:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die hebben gewoon een tafel voetbal in het glazen huis staan
Hier stond vorig jaar toch een Wii?quote:Op maandag 14 december 2009 10:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die hebben gewoon een tafel voetbal in het glazen huis staan
Een Wii... dan liever een tafel voetbalquote:Op maandag 14 december 2009 10:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier stond vorig jaar toch een Wii?
had ze gezien! drukke dag voor de bouwers. Donderdag wil ik pics schieten.. Hoop dat de schermen dan al weg zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 10:36 schreef Dichterbijer het volgende:
@kleinevis heeft een aantal foto's van een kale SR studio laten zien @ Twitter... kale bende!
http://twitpic.com/tgybp
http://twitpic.com/tgyg4
http://twitpic.com/tgyj5
quote:kleinevis Ziggo, KNP, De Boer tenten, Wehkamp, iedereen komt op dit moment binnen ;-)
Die schermen blijven meestal tot een paar uur voor het begin staan, dus de kans dat ze donderdag al weg zijn is klein.quote:Op maandag 14 december 2009 10:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
had ze gezien! drukke dag voor de bouwers. Donderdag wil ik pics schieten.. Hoop dat de schermen dan al weg zijn.
[..]
Dan klim ik er gewoon overheenquote:Op maandag 14 december 2009 10:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die schermen blijven meestal tot een paar uur voor het begin staan, dus de kans dat ze donderdag al weg zijn is klein.
Je bent er wel, zelfs vermenigvuldigd qua dnaquote:Op maandag 14 december 2009 11:20 schreef Vlindur het volgende:![]()
Laatste dag! Morgen ben ik er niet meer!
Dat klinkt eng zegquote:Op maandag 14 december 2009 11:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je bent er wel, zelfs vermenigvuldigd qua dna
Beval je thuis of ziekenhuis ? , domme vraag je wordt ingeleidquote:Op maandag 14 december 2009 11:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat klinkt eng zeg
Voor de liefhebbers:
Updates misschien via Twitter en anders het Z&G topic in de gaten houden!
Ik vergeef het jequote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beval je thuis of ziekenhuis ? , domme vraag je wordt ingeleid![]()
Gaat snel hoor met infuus , weet het nog van 3 jaar geleden. begin infuus en 3 uur later heb je je kindje in je handen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vergeef het je
Morgen om 7.15(!!!!) melden aan de balie..
Moi !quote:Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
Bruce Springsteen - Meeting Across The River net opstaan. wat blijft die mooi![]()
![]()
![]()
Heb `m ook in m`n eigen keuze lijstje voor de Top 2000 gezet![]()
En dat met dank aan Ekdom: voor dat hij het er vorig jaar in de Top 2000 a go go er over had, kende ik de track niet
/Een daar van ben ikquote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef TheArt het volgende:
Even genoemd op de radio, en huppa, direct 100 nieuwe leden erbij
Een ultieme Bruce-klassieker blijft datquote:Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
Bruce Springsteen - Meeting Across The River net opstaan. wat blijft die mooi![]()
![]()
![]()
Heb `m ook in m`n eigen keuze lijstje voor de Top 2000 gezet![]()
En dat met dank aan Ekdom: voor dat hij het er vorig jaar in de Top 2000 a go go er over had, kende ik de track niet
Komkommertijd , dan krijg je datquote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een NON-nieuwsitem over mensen die in de rij staan. Net als die buitenlandse nieuwsstukjes over Berlusconi in de uitzending van 8:00 uur vanmorgen.
Inderdaad. Ik zat van 7 tot 11 in te trein radio te luisteren. Echt bagger die verslaggeving over Berlusconi. En dan had je ook nog zo'n dodo die in de rij bij Kopenhagen stond. Ging steeds nergens overquote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een NON-nieuwsitem over mensen die in de rij staan. Net als die buitenlandse nieuwsstukjes over Berlusconi in de uitzending van 8:00 uur vanmorgen.
quote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Mariah 'Pak-je-strakke-pakje-maar-weer-uit-de-kast-en-druk-je-tieten-er-rete-strak-in' curry
quote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Mariah 'Pak-je-strakke-pakje-maar-weer-uit-de-kast-en-druk-je-tieten-er-rete-strak-in' curry
Heb ik die nou gemist?! Verdorie!quote:
quote:KINGS OF LEON NEEMT BREAK: Followills nemen zes maanden pauzeEven geen muziek voor vier heren van Kings of Leon.
En waar kun je die vinden?quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef Dichterbijer het volgende:
Vanmiddag Domien live op de virtuele antenna... ik zit al in z'n studio te gleuren
quote:Op maandag 14 december 2009 13:51 schreef Briggy het volgende:
Roel zijn kerstcadeau is binnen zie ik![]()
[..]
Er komt eerst een single: Revelry die hoor je af en toe langskomen op 3FMquote:Op maandag 14 december 2009 13:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Er luister echt geen kip nu....quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef Dichterbijer het volgende:
Vanmiddag Domien live op de virtuele antenna... ik zit al in z'n studio te gleuren
pm die url eens (A)quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef Dichterbijer het volgende:
Mooi nieuwsquote:Op maandag 14 december 2009 13:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hij ging net weg toen ik inschakeldequote:Op maandag 14 december 2009 13:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Er luister echt geen kip nu....
Ik zeg 1 ding: crossradio
Moet je maar niet 'live' testenquote:Op maandag 14 december 2009 13:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij ging net weg toen ik inschakelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |