/Een daar van ben ikquote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef TheArt het volgende:
Even genoemd op de radio, en huppa, direct 100 nieuwe leden erbij
Een ultieme Bruce-klassieker blijft datquote:Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
Bruce Springsteen - Meeting Across The River net opstaan. wat blijft die mooi![]()
![]()
![]()
Heb `m ook in m`n eigen keuze lijstje voor de Top 2000 gezet![]()
En dat met dank aan Ekdom: voor dat hij het er vorig jaar in de Top 2000 a go go er over had, kende ik de track niet
Komkommertijd , dan krijg je datquote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een NON-nieuwsitem over mensen die in de rij staan. Net als die buitenlandse nieuwsstukjes over Berlusconi in de uitzending van 8:00 uur vanmorgen.
Inderdaad. Ik zat van 7 tot 11 in te trein radio te luisteren. Echt bagger die verslaggeving over Berlusconi. En dan had je ook nog zo'n dodo die in de rij bij Kopenhagen stond. Ging steeds nergens overquote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een NON-nieuwsitem over mensen die in de rij staan. Net als die buitenlandse nieuwsstukjes over Berlusconi in de uitzending van 8:00 uur vanmorgen.
quote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Mariah 'Pak-je-strakke-pakje-maar-weer-uit-de-kast-en-druk-je-tieten-er-rete-strak-in' curry
quote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Mariah 'Pak-je-strakke-pakje-maar-weer-uit-de-kast-en-druk-je-tieten-er-rete-strak-in' curry
Heb ik die nou gemist?! Verdorie!quote:
quote:KINGS OF LEON NEEMT BREAK: Followills nemen zes maanden pauzeEven geen muziek voor vier heren van Kings of Leon.
En waar kun je die vinden?quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef Dichterbijer het volgende:
Vanmiddag Domien live op de virtuele antenna... ik zit al in z'n studio te gleuren
quote:Op maandag 14 december 2009 13:51 schreef Briggy het volgende:
Roel zijn kerstcadeau is binnen zie ik![]()
[..]
Er komt eerst een single: Revelry die hoor je af en toe langskomen op 3FMquote:Op maandag 14 december 2009 13:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Er luister echt geen kip nu....quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef Dichterbijer het volgende:
Vanmiddag Domien live op de virtuele antenna... ik zit al in z'n studio te gleuren
pm die url eens (A)quote:Op maandag 14 december 2009 13:50 schreef Dichterbijer het volgende:
Mooi nieuwsquote:Op maandag 14 december 2009 13:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hij ging net weg toen ik inschakeldequote:Op maandag 14 december 2009 13:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Er luister echt geen kip nu....
Ik zeg 1 ding: crossradio
Moet je maar niet 'live' testenquote:Op maandag 14 december 2009 13:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij ging net weg toen ik inschakelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |