Bij mij is dat zeer zeker niet het geval, want ik ben die dag op een doorreis met 's ochtends een lange onderbreking.quote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef Sirolf het volgende:
Afspraken voor a.s. vrijdag vóór 16.00 uur kunnen toch gewoon doorgaan?
Een rood/grijze bus...quote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Hé, dat is toevallig:
Ik plaats de OP en zie meteen een rood/grijze bus van Qbuzz.
Dat is rood/antracietgrijs. Qbuzz heeft onder andere rood/metallicgrijze bussen.quote:Op zondag 13 december 2009 15:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een rood/grijze bus...
Dus ze hebben de kleurstelling van Schiphol Sternet en de ZuidTangent gejat?
[ afbeelding ]
Als je zeker weet dat die dan ook voor 16:00 eindigen is het niet ergquote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef Sirolf het volgende:
Afspraken voor a.s. vrijdag vóór 16.00 uur kunnen toch gewoon doorgaan?
Is er morgen al geen Arriva meer in het stadsvervoer in Grunn?quote:Op zondag 13 december 2009 15:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is rood/antracietgrijs. Qbuzz heeft onder andere rood/metallicgrijze bussen.
Deze dag voelt aan als een extra feestdag omdat de vorige vervoerder (Arriva, red.) grotendeels uit Groningen is weggejaagd.
Vandaag al.quote:Op zondag 13 december 2009 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Is er morgen al geen Arriva meer in het stadsvervoer in Grunn?
Als ze volgend weekend winnen van VVV hebben ze na 18 wedstrijden al evenveel punten als in het vorige seizoenquote:Op zondag 13 december 2009 16:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog heel even en Heracles heeft meer punten gehaald dan vorig seizoen.
Ik denk dat Heracles het predicaat 'kleine club' ontgroeid is.quote:Op zondag 13 december 2009 16:23 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Als ze volgend weekend winnen van VVV hebben ze na 18 wedstrijden al evenveel punten als in het vorige seizoen
Faalhaas inderdaadquote:Op zondag 13 december 2009 16:43 schreef Sirolf het volgende:
Die deelnemer spelt Stereophonics gewoon 2x fout!
En beweert dan ook nog eens het juist te hebben gezegd.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef Captain_Slow het volgende:
Waarom staan er in de OP nog 3FMers die nooit wat posten? De enige die actief zijn zijn Michiel, Maricha, Timur, Roosmarijn, Domien, Kevin en Michiel de Romijn en daarvan posten dan alleen Michiel, Maricha, Domien en Kevin wat.
Baby Get Shaky![]()
![]()
Heracles is niet slecht , het is niet super goed. Ze hebben de potentie om middenmoter te worden.quote:Op zondag 13 december 2009 16:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat Heracles het predicaat 'kleine club' ontgroeid is.
En er komt meer!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Denk ik gewoon de vette primeur te hebben blijkt het al uren bekend te zijn..#fail.
http://www.glazenhuis-groningen.nl/?e=40&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Ekdom is hier al bijna 700 dagen niet geweest en Rachid Finge is al op weg naar de 800 dagen. Ik vind het gewoon raar dat je dan leuk een account aanmaakt, maar er dan niks mee doet.quote:Op zondag 13 december 2009 16:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan ze wel benaderen, het is niet zo dat ze fok niet kennen.
je hoeft niet inlogd te staan om mee te lurken, tijdens ekstra weekend is het goed te zien dat michiel en gerard beide fok hebben open staan.quote:Op zondag 13 december 2009 17:02 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ekdom is hier al bijna 700 dagen niet geweest en Rachid Finge is al op weg naar de 800 dagen. Ik vind het gewoon raar dat je dan leuk een account aanmaakt, maar er dan niks mee doet.
Vraag me af of Erwin, Robert-Jan en Robbert-Jan nog wel werkzaam zijn hun omroepquote:Op zondag 13 december 2009 16:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je kan ze wel benaderen, het is niet zo dat ze fok niet kennen.
Ja, maar iets posten is dan wel leuk, ze twitteren zich wel suf, maar meer als een Hallo komt er hier niet uitquote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hoeft niet inlogd te staan om mee te lurken, tijdens ekstra weekend is het goed te zien dat michiel en gerard beide fok hebben open staan.
Nicequote:Op zondag 13 december 2009 17:21 schreef -Hans- het volgende:
Mooi hoor!
[ afbeelding ]
bron: http://twitpic.com/td22h / Maikel S
Robbert-Jan is nog actief op de nachten van dinsdag op woensdag.quote:Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vraag me af of Erwin, Robert-Jan en Robbert-Jan nog wel werkzaam zijn hun omroep. Kan me voorstellen dat Erwin inmiddels is vertrokken en bij SlamFM zit. Robbert-Jan ontslagen??? en Robert-Jan is volgens mij ook al weg bij LLink. De keren dat Kevin er niet is zit Bette(?) er.
Ah, duidelijkquote:Op zondag 13 december 2009 17:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Robbert-Jan is nog actief op de nachten van dinsdag op woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |