Ik wil ook naar Mokequote:Op zondag 13 december 2009 22:18 schreef Piles het volgende:
Ik bedenk me net dat ik helemaal niet thuis ben met de finaleDan sta ik in Paradiso bij The Madd en Moke
![]()
En ik vind het niet eens jammer![]()
Ik had kunnen zeggen 'Koop een kaart van een zwarthandelaar', maar dan ben ik geen goed voorbeeld voor de jeugd hier.quote:
Het is nog niet uitverkocht hoor, dus voor ¤17,50 ben je er gewoon bijquote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had kunnen zeggen 'Koop een kaart van een zwarthandelaar', maar dan ben ik geen goed voorbeeld voor de jeugd hier.
En treintickets..quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is nog niet uitverkocht hoor, dus voor ¤17,50 ben je er gewoon bij
Doei !quote:Op zondag 13 december 2009 23:00 schreef Captain_Slow het volgende:
Ben eindelijk klaar met mijn boekverslag![]()
Nu nog printen en dan ben ik weg
Heel tofquote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
maar ehh wat vinden jullie van mn ondertitel
verwijst naar die 3 gozers die via een ster (zie UI) naar het oosten gingen oid
maarja ik ben slapen
Leuke is dat de theorie van kerstmis, allang weerlegd is en dat we eigenlijk kerst dienen te vieren in octoberquote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
maar ehh wat vinden jullie van mn ondertitel
verwijst naar die 3 gozers die via een ster (zie UI) naar het oosten gingen oid
maarja ik ben slapen
Ik vind The Cave, ook op hetzelfde album, beter. Maar dat terzijde. Beide hele goede nummersquote:Op zondag 13 december 2009 22:42 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Oja, die was ik vergeten..![]()
------------------------------------------------------------ <- Mooi moet gescheiden blijven van slecht
Hij blijft maar mooier worden![]()
![]()
quote:Alweer miss motreal, zo goed is dat nummer nou ook weer niet
. Draai dan gewoon bianca ryan of mariah carey
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |