Dan heb jij je radio overdag niet aan je wordt er mee dood gegooid met dat kutnummerquote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Woehoe! Bulletproof. Lang niet gehoord! Ze had toch een nieuwe single?.
Die is niet aangeslagen dus die skippen ze maar even.quote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Woehoe! Bulletproof. Lang niet gehoord! Ze had toch een nieuwe single?.
Was ook meer een geintje natuurlijkquote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan heb jij je radio overdag niet aan je wordt er mee dood gegooid met dat kutnummer
Dat is ook wel een kud plaat zeg, niet normaal meer! Idioot gekrijs van dat mens. Maar van mij mogen ze ook wel stoppen met Bulletproof. Of willen ze die net zo lang blijven draaien tot ze met een fatsoenlijke plaat komen aanzetten?quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is niet aangeslagen dus die skippen ze maar even.
Ik dacht dat Moke ging optreden tijdens de finale?quote:Op zondag 13 december 2009 22:18 schreef Piles het volgende:
Ik bedenk me net dat ik helemaal niet thuis ben met de finaleDan sta ik in Paradiso bij The Madd en Moke
![]()
En ik vind het niet eens jammer![]()
DIe hebben een optreden die wordt een uur verlaat omdat de Moke drummer nog even wil drummen op Annemieke als ze het huis uit komt.quote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat Moke ging optreden tijdens de finale?
Weten ze dat bij Paradiso ook?quote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat Moke ging optreden tijdens de finale?
Denk het ook ! Maar jeetje wat een onwijs toffe plaatquote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef Captain_Slow het volgende:
Volgens mij was Timur echt eerder dan Coen en Sander![]()
Little Lion Man![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Little Lion Man !!!!
quote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
DIe hebben een optreden die wordt een uur verlaat omdat de Moke drummer nog even wil drummen op Annemieke als ze het huis uit komt.
Ja, zou ontzettend gaaf zijnquote:Op zondag 13 december 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
En wat als dit nou eens het liedje wordt? potverdorie dat zou wat zijn zeg
Benieuwd hoe de drummer naar Amsterdam gaat. Annemieke zal rond 20.20 uur het huis verlaten....quote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
DIe hebben een optreden die wordt een uur verlaat omdat de Moke drummer nog even wil drummen op Annemieke als ze het huis uit komt.
Giel. En Miss Montreal zelf.quote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef Captain_Slow het volgende:
Zijn er werkelijk mensen die die plaat van Miss Montreal mooi vinden?![]()
![]()
Oja, die was ik vergeten..quote:
Haus am See vind ik leuk, maar Alles Neu vind ik net iets leuker vanwege de abrupte intro.quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik vind deze Peter Fox eigenlijk helemaal niet zo tof, terwijl iedereen het zo goed vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |