Dan moet ik nog de provincie binnenrijden.quote:Op zondag 13 december 2009 18:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrijdag tussen 16:00-16:15
Ik zie het al helemaal voor me met die Groningse boeren."Broodje baakpouw? Ken jij da Hendrik? Nee Teun dar heb ik nog nooit van geheurd"quote:Op zondag 13 december 2009 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Broodje bakpao !!!!!!!!!!! als dit het GH liedje wordt dan staan ze vast ook wel op de Grote Markt.
Groningen heeft andere tijdzonequote:Op zondag 13 december 2009 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan moet ik nog de provincie binnenrijden.
Whehequote:Op zondag 13 december 2009 18:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me met die Groningse boeren."Broodje baakpouw? Ken jij da Hendrik? Nee Teun dar heb ik nog nooit van geheurd"![]()
Hoop wel dat het het GH lied wordt trouwens![]()
Van mij nietquote:Op zondag 13 december 2009 18:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe. En vervolgens keihard hakkuuh voor het GH
. Van mij mag het ook wel het liedje worden
.
Heeft net een nieuwe single (It Gets Better). Niet echt mijn smaak..quote:Op zondag 13 december 2009 17:57 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die ken ik volgens mij nog niet. De naam zegt me iig vrij weinig.
Dat geeft niets, ik heb mijn MP3-speler aangepast om optimaal bereik te krijgen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Groningen heeft andere tijdzone
Ik heb nog geen echte voorkeur.quote:Op zondag 13 december 2009 18:53 schreef MarijeH het volgende:
Wie zijn jullie favorieten voor het glazen huis lied??
Juist jaquote:
Mij lijkt Ducksauce wel wat, maar ik denk niet dat die het gaan wordenquote:Op zondag 13 december 2009 18:53 schreef MarijeH het volgende:
Wie zijn jullie favorieten voor het glazen huis lied??
quote:OMKOOPSCHANDAAL ROND GRETHA SMIT Van onze Telesportredactie
SALT LAKE CITY - Er heerst een omkoopschandaal in de Nederlandse schaatswereld. Het kamp van Gretha Smit probeerde tijdens de Olympische Spelen van 2006 in Turijn een startplek te kopen van de Poolse schaatsster Katarzyna Wojcicka.
Als Wojcicka zou afhaken voor die afstand, dan mocht Smit in haar plaats rijden. Zij was namelijk eerste reserve op die afstand. Wojcicka werd een bedrag van 50.000 euro geboden om haar plek af te staan.
“Ze hebben me twee, drie dagen later opgezocht", zegt Wojcicka in een reportage van Studio Sport. "Ik had net een heel goeie afstand gereden waarop ik achtste was geworden. Ze zeiden: "Je hebt al een goeie 1000 gereden. Misschien kun je de 5000 meter laten lopen. Dan zou Gretha kunnen rijden en kan ze olympisch goud winnen. Dat was niet netjes.”
Verderop in de reportage licht Wojcicka toe: “Dat ze me geld boden, was echt heel erg fout. Maar het was voor mij echt heel veel geld. Toch heb ik 'nee' gezegd. 'Hier ga ik echt niet op in. Ik ga zelf schaatsen, al word ik laatste.' Gewoon om te laten zien dat niet iedereen zomaar te koop is.”
Smit behaalde tijdens de Olympische Spelen van 2002 in Salt Lake City haar grootste succes: zilver op de 5 kilometer.
Van harte met jullie overwinning tegen sparta. Ik duim volgende week zondag voor jullie. Zal het even noteren.quote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef themauster het volgende:
FC Groningen![]()
Nu volgende week ook winnen tegen Heerenveen dan is er zondagavond een waar feestje op de Grote Markt![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef themauster het volgende:
FC Groningen![]()
Nu volgende week ook winnen tegen Heerenveen dan is er zondagavond een waar feestje op de Grote Markt![]()
Wat hij zegt...quote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef themauster het volgende:
FC Groningen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |