Die schermen blijven meestal tot een paar uur voor het begin staan, dus de kans dat ze donderdag al weg zijn is klein.quote:Op maandag 14 december 2009 10:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
had ze gezien! drukke dag voor de bouwers. Donderdag wil ik pics schieten.. Hoop dat de schermen dan al weg zijn.
[..]
Dan klim ik er gewoon overheenquote:Op maandag 14 december 2009 10:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die schermen blijven meestal tot een paar uur voor het begin staan, dus de kans dat ze donderdag al weg zijn is klein.
Je bent er wel, zelfs vermenigvuldigd qua dnaquote:Op maandag 14 december 2009 11:20 schreef Vlindur het volgende:![]()
Laatste dag! Morgen ben ik er niet meer!
Dat klinkt eng zegquote:Op maandag 14 december 2009 11:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je bent er wel, zelfs vermenigvuldigd qua dna
Beval je thuis of ziekenhuis ? , domme vraag je wordt ingeleidquote:Op maandag 14 december 2009 11:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat klinkt eng zeg
Voor de liefhebbers:
Updates misschien via Twitter en anders het Z&G topic in de gaten houden!
Ik vergeef het jequote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beval je thuis of ziekenhuis ? , domme vraag je wordt ingeleid![]()
Gaat snel hoor met infuus , weet het nog van 3 jaar geleden. begin infuus en 3 uur later heb je je kindje in je handen.quote:Op maandag 14 december 2009 11:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vergeef het je
Morgen om 7.15(!!!!) melden aan de balie..
Moi !quote:Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
Bruce Springsteen - Meeting Across The River net opstaan. wat blijft die mooi![]()
![]()
![]()
Heb `m ook in m`n eigen keuze lijstje voor de Top 2000 gezet![]()
En dat met dank aan Ekdom: voor dat hij het er vorig jaar in de Top 2000 a go go er over had, kende ik de track niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |