quote:Op zondag 13 december 2009 20:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgens mij is het inmiddels al ietsjes later
Op volle toerenquote:Op zondag 13 december 2009 20:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
gistermorgen toen ik ging werken vlogen de Goedemiddag-en je om de oren. En de Chiel Montagne`s![]()
![]()
![]()
dan loopt het bedrag waarschijnlijk heel snel opquote:Op zondag 13 december 2009 21:02 schreef gerbenp het volgende:
Gaan we vanaf vrijdag ook weer pereen aantal cent vragen?
Heb vorig jaar dankzij Piles zijn systeem kunnen achterhalen dat we bij Roel Faillissement hebben kunnen aanvragenquote:Op zondag 13 december 2009 21:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan loopt het bedrag waarschijnlijk heel snel op![]()
Oh ja!quote:Op zondag 13 december 2009 21:02 schreef gerbenp het volgende:
Gaan we vanaf vrijdag ook weer pereen aantal cent vragen?
Ik doe dan ook wel mee, moeten ze alleen niet teveel Miss Montreal, Kane, Anouk of van die troep gaan draaienquote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja!
Ik doe mee.
Ik denk dat ik volgende week zaterdag wel even naar Breda ga.
Oh en ik snap Broodje Bakpao nog steeds niet. Of ja, ik snap het wel maar buiten het hakken-gedeelte boeit het me te weinig om er helemaal op los te gaan. Verrekte mongool.
Oh ja, tijdens mn vakantie in Belize nog die query zitten schrijvenquote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb vorig jaar dankzij Piles zijn systeem kunnen achterhalen dat we bij Roel Faillissement hebben kunnen aanvragen
"Ik ga toch geen mongol stompen, man!"quote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja!
Ik doe mee.
Oh en ik snap Broodje Bakpao nog steeds niet. Of ja, ik snap het wel maar buiten het hakken-gedeelte boeit het me te weinig om er helemaal op los te gaan. Verrekte mongool.
Euh het is in groningenquote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja!
Ik doe mee.
On on My My Way Way ?quote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zing met dit nummer altijd met de echo mee
Je hoort toch: "soon as i" en daarna nog een keer en "easely" en dan nog een keer, ik zing altijd die tweede keer meequote:
He gelukkigquote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan mag je toch naar Breda
Yesquote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waylon komt ook naar groningen voor het slot optreden.
Wow, gaaf hoor !quote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tof! jammer dat ik kerstavond niet naar de Grote markt kan,maarja ga het wel op tv kijkenquote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |