Nog wat te volquote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef tliciouz het volgende:
Geef mij dan maar de boom van mijn mams :
[ afbeelding ]
En mijn boom :
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn boom :
[ afbeelding ]
Logisch? Jij hadn iet de lapoquote:
Miniboomquote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn boom :
[ afbeelding ]
Zo vol is hij nietquote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]Kom je ook mee morgen naar groningen, kan je gelijk die boom van Rene even onder handen nemen
Omijngod. Ik zou gaan huilen.quote:Op zondag 13 december 2009 13:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
M'n ma wou een paarse boom dit jaar..
[ afbeelding ]
Ja klopt, maar in het echt valt dat best meequote:
quote:Op zondag 13 december 2009 13:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ga weg met je meet. Vrijdag was er een minimeet. Jullie hebben gewoon een trio. Klaar
De jouwe is tof, stijlvolquote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn boom :
[ afbeelding ]
Miniboom?quote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Miniboom
Vooral de zuurstokken zijn tof
Juist niet,quote:
ik ben 2 uur onderwegquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als het om de hoek zou zijn zou ik ook komen.
Helaas is het minstens 4 uur met het OV
Voor mij enkele meters lopenquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als het om de hoek zou zijn zou ik ook komen.
Helaas is het minstens 4 uur met het OV
Voor mij net zo ver ongeveer.quote:Op zondag 13 december 2009 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor mij enkele meters lopen!
Ja dat bedoel ik ook. Boom is 1.75 ongeveer.quote:Op zondag 13 december 2009 13:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Die van jou dan heHij lijkt iig klein
Hier ook. Zal straks eens een pic maken als ik zin hebquote:Op zondag 13 december 2009 13:44 schreef Renesite het volgende:
In huize René is het vrij simpel: mijn ma bepaald de boom. Klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar jij bent zelf best kleinquote:Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Boom is 1.75 ongeveer.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
TOTTALY SPIESSS
Op disney chanel he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Er steken dingen uit die van je moederquote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:40 schreef tliciouz het volgende:
[afbeelding]
En mijn boom :
[afbeelding]
Lekker al die naalden door je huis.quote:Op zondag 13 december 2009 13:46 schreef Renesite het volgende:
Iedereen hier met neppe bomen... Liever een echte die er minder uit ziet dan een neppe!
Valt mee. Ik moet van achterin mijn gebouw naar de straat lopen, da's net zo ver als van jouw ingang (bij dat MI cafe of zo) naar de selexyz. Je kan binnendoor. Ingang MI cafe gebouw links en dan vrijwel meteen weer rechts, onder een gebouw door.quote:Op zondag 13 december 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor jou nog dichterbij, Hanzeboy.
Moet je gewoon iets meer investeren, dan kun je een naaldvaste boom betalen.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Lekker al die naalden door je huis.![]()
Hoe moet ik een echte mee nemen 4 hoog zonder lift? Dan liggen de naalden er al af voor ik boven benquote:Op zondag 13 december 2009 13:46 schreef Renesite het volgende:
Iedereen hier met neppe bomen... Liever een echte die er minder uit ziet dan een neppe!
quote:Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Die geurquote:Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja die slierten zijn er nu met verzoek van mij gelukkig uitquote:Op zondag 13 december 2009 13:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Er steken dingen uit die van je moeder
Maar beide wel mooi.
Die veren?quote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die slierten zijn er nu met verzoek van mij gelukkig uit
Dat zeg je verkeerd, jij hebt geen geduld.quote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij weet nog steeds niet dat je bij de 300ste post een nieuw topic moet maken!
Inversteren in een echte boom die minder dan een maand blijft staan om vervolgens aan de weg te zetten voor de houtsnippers?quote:Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet je gewoon iets meer investeren, dan kun je een naaldvaste boom betalen.
Die van ons heeft geen enkel naaldje gelaten, zelfs niet met die katten.
Ja. Ik wil jou meeten ja.quote:
Nee hoor, bij goede verzorging vallen echte bomen ook vrijwel niet uit.quote:Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
So whatquote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Inversteren in een echte boom die minder dan een maand blijft staan om vervolgens aan de weg te zetten voor de houtsnippers?
Niet echt. Lekker. Geur uit een potje! Net zoiets als astronauten voedsel: het ziet er niet uit en dient er naar te smaken.quote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Pwnd![]()
http://www.fragrantica.co(...)stmas-Tree-2240.html
Als je voor de helft , dezelfde kwaliteit kan krijgen ben je gewoon domquote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
So what! Dat is net zoiets als voor een etentje 60 euro per persoon te gaan betalen omdat het kerst is, terwijl het normaal hoogstens de helft kost.
dat zijn z'n voelsprieten!quote:
Ja, dan moet je wel uit eten gaan op 12 december of 12 januari, in plaats van met de kerstdagen.quote:Op zondag 13 december 2009 13:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Als je voor de helft , dezelfde kwaliteit kan krijgen ben je gewoon dom
Het zijn geen honderden euros, dus ik snap niet wat het probleem isquote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Inversteren in een echte boom die minder dan een maand blijft staan om vervolgens aan de weg te zetten voor de houtsnippers?
Ik heb bij het tuincentrum zo'n spuitbus gehaald met dennengeurquote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Pwnd![]()
http://www.fragrantica.co(...)stmas-Tree-2240.html
Dan is het een kwestie van overmachtquote:Op zondag 13 december 2009 13:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel uit eten gaan op 12 december of 12 januari, in plaats van met de kerstdagen.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat zijn z'n voelsprieten!
quote:Op zondag 13 december 2009 13:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb bij het tuincentrum zo'n spuitbus gehaald met dennengeur
boom hier was 20 euroquote:Op zondag 13 december 2009 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het zijn geen honderden euros, dus ik snap niet wat het probleem is
Ja, paarse ballen sliertjes slingers en witte cum - sneeuw spray uit een busje. Ik weet.quote:
satge.quote:
Ook nog iets paarsquote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, paarse ballen sliertjes slingers en witte cum - sneeuw spray uit een busje. Ik weet.
Ook bij teunland weg?quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
boom hier was 20 euro![]()
is 2 meter hoog
Die van ons was 15 euro en is naaldvastquote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
boom hier was 20 euro![]()
is 2 meter hoog
...?quote:
praxis gekquote:
Dan is een neppe boom een redelijk plausibele concessie.quote:Op zondag 13 december 2009 13:53 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou ook wel een echte willen maar ik ben een beetje allergisch voor die naalden. Krijg er uitslag van.
Ja dat is waar natuurlijk. Nouja ik ga er vandoor, tot morgenquote:Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Valt mee. Ik moet van achterin mijn gebouw naar de straat lopen, da's net zo ver als van jouw ingang (bij dat MI cafe of zo) naar de selexyz. Je kan binnendoor. Ingang MI cafe gebouw links en dan vrijwel meteen weer rechts, onder een gebouw door.
Morgequote:Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is waar natuurlijk. Nouja ik ga er vandoor, tot morgen!
Want dit is jouw topic...quote:
Dat is al goede rede 2 van jouw kantquote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:53 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou ook wel een echte willen maar ik ben een beetje allergisch voor die naalden. Krijg er uitslag van.
Ohquote:Op zondag 13 december 2009 13:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die van ons was 15 euro en is naaldvast
Dusssquote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Tijgertje. het volgende:
Shit. De Nijmegen meet valt samen met de week dat mn ouders op vakantie zijn.
Meet verplaatst naar het huis van lau.quote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Tijgertje. het volgende:
Wij welquote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ohheb geen idee wat die prijzen zijn.
nooit een eckte eckte gekocht.
nice!quote:Op zondag 13 december 2009 13:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die van ons was 15 euro en is naaldvast
Jawel.quote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik sta toch niet op je pik of zo?
Chaggooooooooooooooooooooquote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef nijnja het volgende:
Oh fiets, ik ben trouwens weer in een pisbui, dus let goed op of je me nog een keer kan noten! Zodadelijk verlies ik mn sokken weer denk.
Dus ik mag gewoon een neppe!quote:Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is al goede rede 2 van jouw kant
Dan gaan we bij jou thuis meeten!quote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Tijgertje. het volgende:
Voel geen verandering met de vloer... dus had het niet doorquote:
Nee.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wij welNooit een nepperd gehad, behalve zo'n kleintje
Vergeet die lingerie nietquote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan gaan we bij jou thuis meeten!
Jaquote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus ik mag gewoon een neppe!
[..]
Dan gaan we bij jou thuis meeten!
Klopt, niemand voelt hem.quote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voel geen verandering met de vloer... dus had het niet doorSorry.
Dat dusquote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wij welNooit een nepperd gehad, behalve zo'n kleintje
Juist wel gekquote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen Rotterdam meet en slaapplek bij mij.![]()
die neppe kunstbomen zijn tering duurquote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaMaar van die rare smoesjes dat het duur moet zijn
HAHAHHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mezelf al euh. ::quote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaMaar van die rare smoesjes dat het duur moet zijn
quote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ohheb geen idee wat die prijzen zijn.
nooit een eckte eckte gekocht.
Je bedoelt; "Gooi een bom op Groningen", of watquote:
rotterdamquote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef Tijgertje. het volgende:
Dus op 16 Januari een Rotterdam & Nijmegen meet?
Dat gaan sommige mensen niet tof vinden.
Dan hangen we op beide locaties 2 schermen / beamers op. en dan maken we een soort PUB-MEET Portal. via skypequote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef Tijgertje. het volgende:
We gaan gewoon met zn alle naar jou!quote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik hoop tquote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je bedoelt; "Gooi een bom op Groningen", of wat?
BT zit daar eh.quote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 december 2009 13:59 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dan hangen we op beide locaties 2 schermen / beamers op. en dan maken we een soort PUB-MEET Portal. via skype
Lijkt me geen goed ideequote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef Tijgertje. het volgende:
Janee, Deventer is zo kek.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Yarrr, in de zaak waar kennis werkt heb ik wat gevonden wat ook nog t koopje van het jaar isquote:
Pics.quote:Op zondag 13 december 2009 14:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Yarrr, in de zaak waar kennis werkt heb ik wat gevonden wat ook nog t koopje van het jaar is
De 16equote:Op zondag 13 december 2009 14:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Even kijken. Mn ouders gaan de 16e 'sochtends weg. Dus het kan niet op vrijdag de 15e.
En ze komen zaterdagmiddag de 23 terug, maar ik wil niet het risico lopen dat het huis dan nog een ravage is.
Dus dan is zaterdag de 16e de enige optie.
Of we vergeten de hele boel en doen het in mei/juni.
Dan zijn ze ook op vakantie.
Of we doen niet een grote meet in jouw huis, en je nodigt er eerst een paar uitquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Even kijken. Mn ouders gaan de 16e 'sochtends weg. Dus het kan niet op vrijdag de 15e.
En ze komen zaterdagmiddag de 23 terug, maar ik wil niet het risico lopen dat het huis dan nog een ravage is.
Er zijn genoeg mensen die Nijmegen te ver vindenquote:Op zondag 13 december 2009 14:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Ohja. Goede.quote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of we doen niet een grote meet in jouw huis, en je nodigt er eerst een paar uitTreingesprek e.d
Die Nijmegen meet word niks heb ik zo'n gevoel. En ik ga liever naar lau enz omdat daar waarschijnlijk toch meer mensen heen gaan waar ik meer mee heb.quote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die Nijmegen te ver vinden
Dus dan word het Rotterdam, dus dan kunnen mensen kiezen
Ey tof dat je dit zegt!quote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die Nijmegen meet word niks heb ik zo'n gevoel. En ik ga liever naar lau enz omdat daar waarschijnlijk toch meer mensen heen gaan waar ik meer mee heb.
Hmhmmm.. Okayquote:
wat is er mis met jou?quote:Op zondag 13 december 2009 14:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ey tof dat je dit zegt! [ afbeelding ]
Je hebt me nu een paar keer ge-meet, je zou het moeten weten inmiddeldquote:
Nijn, kijk eens naar wie er allemaal komen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ey tof dat je dit zegt! [ afbeelding ]
Je bent bang dat lau geen fristi koopt?quote:Op zondag 13 december 2009 14:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hebt me nu een paar keer ge-meet, je zou het moeten weten inmiddeld
Ik, duhquote:Op zondag 13 december 2009 14:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nijn, kijk eens naar wie er allemaal komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Nee. Bekijk de foto eens goedquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 14:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik, duhIk bedoelde jou er ook niet mee. Jij bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Haha neequote:
Lijst?quote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik kom uit op 14 mensen.
En met mezelf erbij 15.
Dat past precies in mijn huis.
Doméniquequote:
En dat zwart bij mn mouw is ook gewoon jas heurquote:
Nee, dat is het niet.quote:Op zondag 13 december 2009 14:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je bent bang dat lau geen fristi koopt?
Wie heeft mij op die lijst gezetquote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Doménique
Ravi
Bart
Kevin
Léon
Heimen
Irenka
Brendon
Danique
Noortje
Tamara
Jochem
Rik
Martijn
ohquote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Wat maakt jou niet blij vandaag? #4
Fiets reist echt overal heen ook he... Ik vind het gewoon te verquote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Doménique
Ravi
Bart
Kevin
Léon
Heimen
Irenka
Brendon
Danique
Noortje
Tamara
Jochem
Rik
Martijn
Ook als je een slaapplek hebt?quote:Op zondag 13 december 2009 14:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fiets reist echt overal heen ook he... Ik vind het gewoon te ver
Ik kom toch ook helemaal naar gronigenquote:Op zondag 13 december 2009 14:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toffe lijstquote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Doménique
Ravi
Bart
Kevin
Léon
Heimen
Irenka
Brendon
Danique
Noortje
Tamara
Jochem
Rik
Martijn
Ik sta op de lijstquote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Doménique
Ravi
Bart
Kevin
Léon
Heimen
Irenka
Brendon
Danique
Noortje
Tamara
Jochem
Rik
Martijn
Man echt... die 2 uurtjes en 20 minuten.quote:Op zondag 13 december 2009 14:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je legt dr op bed, of waar ook. En dan is het niet moeilijk om erop te komen hoorquote:
Meh beetje wel ja, moet ik dan zien. Met een beetje mazzel heb ik het volgende blok niet zo druk... Ik heb nu een tekort aan vrije tijd, zit standaard tot half 5 in de collegebankenquote:
1 keer op 1 dag 7 uur in de trein gezeten. I'd rather kill myselfquote:Op zondag 13 december 2009 14:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Man echt... die 2 uurtjes en 20 minuten.en voor jou bijna 3 dan
Oeh!quote:Op zondag 13 december 2009 14:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Doménique
Ravi
Bart
Kevin
Léon
Heimen
Irenka
Brendon
Danique
Noortje
Tamara
Jochem
Rik
Martijn
Beetje jammer wel.quote:Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oeh!Dat lijkt me leuk. Maar is er ook een slaapplek
Hier.quote:Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dan als ik vragen mag?quote:Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 keer op 1 dag 7 uur in de trein gezeten. I'd rather kill myself!
Ook voor mensen onder de 18?quote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Tijgertje. het volgende:
Wat nou als we dan Rotterdam ingaan. Euh. Cockails drinken, kroeg, discotheek. Whatever.
En dan mijn huis gebruiken als slaapplek.
Ik heb plek voor 15 mensen.
Treinquote:Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dan als ik vragen mag?
Ik heb er werkelijk de pleuris aanquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vind ik dus echt niet erg
discotheek hoeft van mij nietquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Tijgertje. het volgende:
Wat nou als we dan Rotterdam ingaan. Euh. Cockails drinken, kroeg, discotheek. Whatever.
Vind ik toch wel een bazen idquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Tijgertje. het volgende:
Lau gaan we naar snollywood?quote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Tijgertje. het volgende:
Regel jij Plums?quote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vind ik toch wel een bazen idSo count me in
Ideaal ook dat t op een zaterdag is![]()
Ben ik de enige Limburger op heul de meet?
trein!quote:
Limburg > Rotterdam is ook niet een toffe aansluitingquote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vind ik toch wel een bazen idSo count me in
Ideaal ook dat t op een zaterdag is![]()
Ben ik de enige Limburger op heul de meet?
Nee.quote:
Komt goed, moet er wat voor over hebben tochquote:Op zondag 13 december 2009 14:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Limburg > Rotterdam is ook niet een toffe aansluiting
We gaan echt wel heul de meest foute tenten afquote:
Ik denk dat ik jouw ga meeten (&jochem) in de trein dan. ik stap dan in als die in utrecht isquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
We gaan echt wel heul de meest foute tenten af
Dan moet je naar snollywood gaanquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
We gaan echt wel heul de meest foute tenten af
Nee, het lijkt me zwaar tof, maar ik heb gezegd dat ik naar Nijmegen ga en dat ga ik dus ook doen. Lau, hartstikke tof maar je begrijpt het wel tochquote:
Why not?quote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Tijgertje. het volgende:
Ja. Shit. Nu mag ik hier zeker geen topic voor gaan openen hé?
Skihutquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je naar snollywood gaanHoud je camera maar in de hand voor foto's in het breezer en guido topic.
Geen idee. Maar vind het maar stomquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
welke mongol zit de heletijd met die TT fucken trouwens
Ja jij bent zo thuisquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gelukkig lig ik dan snel in mijn bed als het echt kut is.
Sure.quote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me zwaar tof, maar ik heb gezegd dat ik naar Nijmegen ga en dat ga ik dus ook doen. Lau, hartstikke tof maar je begrijpt het wel toch?
Dat weet ik nietquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw ga meeten (&jochem) in de trein dan. ik stap dan in als die in utrecht is
Of moeten jullie uitstappen bij utrecht
Ik snap dat wel idd, nu krijg je zo'n splitsing van mensen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me zwaar tof, maar ik heb gezegd dat ik naar Nijmegen ga en dat ga ik dus ook doen. Lau, hartstikke tof maar je begrijpt het wel toch?
Tuurlijk welquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Tijgertje. het volgende:
Nicequote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je naar snollywood gaanHoud je camera maar in de hand voor foto's in het breezer en guido topic.
Why nut?quote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Tijgertje. het volgende:
topic mag toch gewoonquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Tijgertje. het volgende:
Ze vonden het raar dat ik gisteren de wedstrijd naar Steenwijk wou rijden. Wilde. Omdat het zo ver was en benzine is duur ofzo. ja nou en? Anders betaalt iemand anders het, en ik heb al een tijd neit gereden + ik vind rijden leuk. Oke.quote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef Renesite het volgende:
Doe mij maar de auto! Dat houdt je bezig
quote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik nietVolgens mij moeten we uitstappen en dan trein naar Rotterdam. Maar dan zien we je alsnog.
WWOWOWOWOquote:
Skihut in Tilburg is ook zo ietsquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
dat is dan echt te kansloos hoorquote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gebash van.
JA KANKER OP WANT NIJMEGEN MEET WAS VEEL EERDER JE PAKT MENSEN AF STOM MEISJE
Ja daar heb je ook wel gelijk in. Maar heel veel mensen ken ik niet eens. Sorry nijn. Maar ik wil wel dat mijn eerste meet eentje word om te herinneren.quote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
#care, complete SC is t dr sorta mee eensquote:Op zondag 13 december 2009 14:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omdat je dan dat VPZ effect krijgt.
Wie weet wordt dat Nijmegending verplaats naar een andere datum, maar ze wilden eerst de 23e doen, maar omdat ik dan niet kan hebben ze het naar de 16e verplaatst. Beetje raar als ik dan niet komquote:
Daarom. Ik heb echt NIETS met een treinquote:Op zondag 13 december 2009 14:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ze vonden het raar dat ik gisteren de wedstrijd naar Steenwijk wou rijden. Wilde. Omdat het zo ver was en benzine is duur ofzo. ja nou en? Anders betaalt iemand anders het, en ik heb al een tijd neit gereden + ik vind rijden leuk. Oke.
WIN, dan kom ik zekerquote:Op zondag 13 december 2009 14:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
WWOWOWOWO
Is daar een apres skihut?!
JAAAAAAAAAAAA
Tweequote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
WWOWOWOWO
Is daar een apres skihut?!
JAAAAAAAAAAAA
deventer - steenwijk is met de oto prima te doenquote:Op zondag 13 december 2009 14:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ze vonden het raar dat ik gisteren de wedstrijd naar Steenwijk wou rijden. Wilde. Omdat het zo ver was en benzine is duur ofzo. ja nou en? Anders betaalt iemand anders het, en ik heb al een tijd neit gereden + ik vind rijden leuk. Oke.
True. Goed punt.quote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wie weet wordt dat Nijmegending verplaats naar een andere datum, maar ze wilden eerst de 23e doen, maar omdat ik dan niet kan hebben ze het naar de 16e verplaatst. Beetje raar als ik dan niet kom
Vind ik niet, doe lekker wat je zelf wil. Ik wil Tlicious en anderen supergraag meeten, maar Nijmegen stnod gwoon eerder. En ik vind het echt een tof idee van Lau, alleen ik heb al een datequote:Op zondag 13 december 2009 14:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik snap dat wel idd, nu krijg je zo'n splitsing van mensen.
In holly hebben ze ook zo'n gedeeltequote:
FUDGING EPIC WINquote:
Waarom dat danquote:
Vind ik ook ja. En het ging ook prima, ze vinden mijn rijstijl asociaal, maar wel tofquote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb echt NIETS met een trein!!! Auto geeft comfort en je bent niet afhankelijk van andere factoren dan een file of zo. En het is leuk. Met 4 man kan je beter autorijden dan met de trein rijden
Dat roggelen we welquote:
Nee.quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij komt morgen dus ook in Groningen!
Gaat uw gangquote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
True. Goed punt.
Mag ik een topic openen Nijn?
Als ik me dan smiddags al binnen verstopquote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je kunt er wel 's middags een hapje eten
op de wcquote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als ik me dan smiddags al binnen verstop![]()
![]()
Bij mij zeiken ze alleen dat ik te veel rem, en dat ik moet uitrollenquote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. En het ging ook prima, ze vinden mijn rijstijl asociaal, maar wel tof
Ik hou van foute tenten met stappenquote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Pinkerton het volgende:
Als ik het goed begrijp komt er een "foute meet"?
Eigenlijk moeten we naar zo'n 80's feest gaan, dat is foutquote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik hou van foute tenten met stappen
Hopelijk de rest ook![]()
Echt weer Nederlandquote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef nijnja het volgende:
OHNEE LAU. MAG NIET . WANT HIJ IS BESLOTEN EN FOK! MOET OPEN ZIJN!
PM de personen maar, anders krijg je ook allemaal klagers.
Bij mij weten ze wat ze wel en niet moeten doen. Ik reed 110 over de dijk (Zwolle /Deventer). Ik heb ze gezegd dat als ze het neit fijn vinden het moeten zeggen, maar dat ik niet overal 10 km onder de limiet ga zitten ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij mij zeiken ze alleen dat ik te veel rem, en dat ik moet uitrollen
boeiend.....................quote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef nijnja het volgende:
Nijn, ben je boos op me?quote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef nijnja het volgende:
Hier ij het mecc op dance classics XL komen Vengaboys en Bony Mquote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we naar zo'n 80's feest gaan, dat is fout
Waarom zou ik boos zijnquote:
10 onder het limiet? Echt, als je dat fliktquote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bij mij weten ze wat ze wel en niet moeten doen. Ik reed 110 over de dijk (Zwolle /Deventer). Ik heb ze gezegd dat als ze het neit fijn vinden het moeten zeggen, maar dat ik niet overal 10 km onder de limiet ga zitten ofzo
quote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
boeiend.....................
echt
Wat een ramp, je rijd 20 km/h te hardquote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bij mij weten ze wat ze wel en niet moeten doen. Ik reed 110 over de dijk (Zwolle /Deventer). Ik heb ze gezegd dat als ze het neit fijn vinden het moeten zeggen, maar dat ik niet overal 10 km onder de limiet ga zitten ofzo
Bij mij klagen mensen altijd dat ik te hard door de bocht rijquote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Uhu, vorderen die auto en knijns achterin zettenquote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
10 onder het limiet? Echt, als je dat flikt
wat ?quote:
Met sommige auto's moet dat ook gewoon.quote:Op zondag 13 december 2009 14:30 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Bij mij klagen mensen altijd dat ik te hard door de bocht rijKan ze in principe ook geen ongelijk geven. Gooi en smijtwerk
In Zwolle reed ik 48 op de teller, is wel sloom, maar is ook flits, daar doe ik wel rustig, maar met 110 over een dijk, ik kan me voorstellen dat je je daar nie gemakkelijk bij voelt, bij bepaalde bestuurders. Gelukkig ken ik mijn auto redelijk goed (ik zeg niet dat ik supergoed kan rijden omdat rijervaring, voordat emn daar weer over gaat jankenquote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
10 onder het limiet? Echt, als je dat flikt
Undquote:
30, maar een dijkquote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat een ramp, je rijd 20 km/h te hard
Ik vind het persoonlijk niet prettig als ik de eerste keer bij iemand in de auto ga zitten, en ze dan al gelijk als een mongool gaan rijden, als idee van 'indruk maken'.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:30 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Bij mij klagen mensen altijd dat ik te hard door de bocht rijKan ze in principe ook geen ongelijk geven. Gooi en smijtwerk
Nee, ik zeg dat ik dat NIET doequote:Op zondag 13 december 2009 14:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, vorderen die auto en knijns achterin zetten
Over hoe we dit op gaan lossen?quote:
Dat is net ideaal want vet overzichtelijk enzoquote:
Dat gaat wel gebeuren denk ik. Anders zet je in de OP dat er een beperkte mogelijkheid is. Zet je in de OP de komers en daarmee slüss. Ofzo. En dan zeg ik dat hij een weekje open blijft en dan vergeet ik hem vervolgens te slotten. Is dat wat?quote:Op zondag 13 december 2009 14:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb geen zin om iedereen te PM'en
Maar om het een openbare meet te maken is ook weer kut.
Dan heb ik straks half fok in mn woonkamer staan.
msnquote:Op zondag 13 december 2009 14:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Amerikaanse boten gaan sowieso toch alleen rechtdoor?quote:Op zondag 13 december 2009 14:30 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Bomen aan de zijkant, andere zijkant een bosquote:Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is net ideaal want vet overzichtelijk enzo
Iedereen noteert t gewoon en dan remind je mensen de week ervoor ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 14:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik denk dan toch PMquote:Op zondag 13 december 2009 14:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Je moet ook geen chicken gaan spelen met bomen, die schuiven nietquote:Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bomen aan de zijkant, andere zijkant een bos
OH NEE JE RIJDT PRECIES GOED KLOOTZAK STERFquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:33 schreef Renesite het volgende:
ik zit altijd wel scheldend in de auto als mensen voor mij rijden die PRECIES de toegestane snelheid of IETS langzamer. Of fietsers die er snel voor schietenOf mensen die denken dat ze 5 meter NAAST het zebrapad ook mogen overlopen of zo.
Zwolle ringweg is 100kmph... Maar leeg irritant hoorquote:Op zondag 13 december 2009 14:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
In Zwolle reed ik 48 op de teller, is wel sloom, maar is ook flits, daar doe ik wel rustig, maar met 110 over een dijk, ik kan me voorstellen dat je je daar nie gemakkelijk bij voelt, bij bepaalde bestuurders. Gelukkig ken ik mijn auto redelijk goed (ik zeg niet dat ik supergoed kan rijden omdat rijervaring, voordat emn daar weer over gaat janken), en voelden ze zich prima op hun gemak
Ja inderdaad, STERF. Men wijkt naar beneden af ipv. omhoog, da's irritant.quote:Op zondag 13 december 2009 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH NEE JE RIJDT PRECIES GOED KLOOTZAK STERF
Bij ons heb je zo'n dijk met drempels waar je 60 mag. Ik ken die dijk uit m'n kop en rij altijd 100quote:
Ja, is goed.quote:Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren denk ik. Anders zet je in de OP dat er een beperkte mogelijkheid is. Zet je in de OP de komers en daarmee slüss. Ofzo. En dan zeg ik dat hij een weekje open blijft en dan vergeet ik hem vervolgens te slotten. Is dat wat?
quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja inderdaad, STERF. Men wijkt naar beneden af ipv. omhoog, da's irritant.
Ik heb gisteren een Skoda Octavia eruit getrokken met 2 teamgenoten in de autoquote:Op zondag 13 december 2009 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als er andere mensen bij mij in de auto zitten rij ik gewoo niet harder dan de maximumsnelheid. punt. klaar. En nog veiliger dan dat ik normaal rij.
Kan bestquote:Op zondag 13 december 2009 14:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]Jij moet echt nooit hier in de straat rijden, volgens mij krijg je dan veel boetes.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH NEE JE RIJDT PRECIES GOED KLOOTZAK STERF
Gisteren bijna een fietser aangereden. Ik reed gwoon 50, dacht zich ervoor te gooien. Ik stuur dus iets zijn richting op, stapte hij toch maar afquote:Op zondag 13 december 2009 14:33 schreef Renesite het volgende:
ik zit altijd wel scheldend in de auto als mensen voor mij rijden die PRECIES de toegestane snelheid of IETS langzamer. Of fietsers die er snel voor schietenOf mensen die denken dat ze 5 meter NAAST het zebrapad ook mogen overlopen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |