WWOWOWOWOquote:
Skihut in Tilburg is ook zo ietsquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je naar snollywood gaanHoud je camera maar in de hand voor foto's in het breezer en guido topic.
dat is dan echt te kansloos hoorquote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gebash van.
JA KANKER OP WANT NIJMEGEN MEET WAS VEEL EERDER JE PAKT MENSEN AF STOM MEISJE
Ja daar heb je ook wel gelijk in. Maar heel veel mensen ken ik niet eens. Sorry nijn. Maar ik wil wel dat mijn eerste meet eentje word om te herinneren.quote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me zwaar tof, maar ik heb gezegd dat ik naar Nijmegen ga en dat ga ik dus ook doen. Lau, hartstikke tof maar je begrijpt het wel toch?
#care, complete SC is t dr sorta mee eensquote:Op zondag 13 december 2009 14:23 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Omdat je dan dat VPZ effect krijgt.
Wie weet wordt dat Nijmegending verplaats naar een andere datum, maar ze wilden eerst de 23e doen, maar omdat ik dan niet kan hebben ze het naar de 16e verplaatst. Beetje raar als ik dan niet komquote:
Daarom. Ik heb echt NIETS met een treinquote:Op zondag 13 december 2009 14:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ze vonden het raar dat ik gisteren de wedstrijd naar Steenwijk wou rijden. Wilde. Omdat het zo ver was en benzine is duur ofzo. ja nou en? Anders betaalt iemand anders het, en ik heb al een tijd neit gereden + ik vind rijden leuk. Oke.
WIN, dan kom ik zekerquote:Op zondag 13 december 2009 14:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
WWOWOWOWO
Is daar een apres skihut?!
JAAAAAAAAAAAA
Tweequote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
WWOWOWOWO
Is daar een apres skihut?!
JAAAAAAAAAAAA
deventer - steenwijk is met de oto prima te doenquote:Op zondag 13 december 2009 14:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ze vonden het raar dat ik gisteren de wedstrijd naar Steenwijk wou rijden. Wilde. Omdat het zo ver was en benzine is duur ofzo. ja nou en? Anders betaalt iemand anders het, en ik heb al een tijd neit gereden + ik vind rijden leuk. Oke.
True. Goed punt.quote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wie weet wordt dat Nijmegending verplaats naar een andere datum, maar ze wilden eerst de 23e doen, maar omdat ik dan niet kan hebben ze het naar de 16e verplaatst. Beetje raar als ik dan niet kom
Vind ik niet, doe lekker wat je zelf wil. Ik wil Tlicious en anderen supergraag meeten, maar Nijmegen stnod gwoon eerder. En ik vind het echt een tof idee van Lau, alleen ik heb al een datequote:Op zondag 13 december 2009 14:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik snap dat wel idd, nu krijg je zo'n splitsing van mensen.
In holly hebben ze ook zo'n gedeeltequote:
FUDGING EPIC WINquote:
Waarom dat danquote:
Vind ik ook ja. En het ging ook prima, ze vinden mijn rijstijl asociaal, maar wel tofquote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb echt NIETS met een trein!!! Auto geeft comfort en je bent niet afhankelijk van andere factoren dan een file of zo. En het is leuk. Met 4 man kan je beter autorijden dan met de trein rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |