Komt goed, moet er wat voor over hebben tochquote:Op zondag 13 december 2009 14:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Limburg > Rotterdam is ook niet een toffe aansluiting
We gaan echt wel heul de meest foute tenten afquote:
Ik denk dat ik jouw ga meeten (&jochem) in de trein dan. ik stap dan in als die in utrecht isquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
We gaan echt wel heul de meest foute tenten af
Dan moet je naar snollywood gaanquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
We gaan echt wel heul de meest foute tenten af
Nee, het lijkt me zwaar tof, maar ik heb gezegd dat ik naar Nijmegen ga en dat ga ik dus ook doen. Lau, hartstikke tof maar je begrijpt het wel tochquote:
Why not?quote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Tijgertje. het volgende:
Ja. Shit. Nu mag ik hier zeker geen topic voor gaan openen hé?
Skihutquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je naar snollywood gaanHoud je camera maar in de hand voor foto's in het breezer en guido topic.
Geen idee. Maar vind het maar stomquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
welke mongol zit de heletijd met die TT fucken trouwens
Ja jij bent zo thuisquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gelukkig lig ik dan snel in mijn bed als het echt kut is.
Sure.quote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me zwaar tof, maar ik heb gezegd dat ik naar Nijmegen ga en dat ga ik dus ook doen. Lau, hartstikke tof maar je begrijpt het wel toch?
Dat weet ik nietquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw ga meeten (&jochem) in de trein dan. ik stap dan in als die in utrecht is
Of moeten jullie uitstappen bij utrecht
Ik snap dat wel idd, nu krijg je zo'n splitsing van mensen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, het lijkt me zwaar tof, maar ik heb gezegd dat ik naar Nijmegen ga en dat ga ik dus ook doen. Lau, hartstikke tof maar je begrijpt het wel toch?
Tuurlijk welquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Tijgertje. het volgende:
Nicequote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je naar snollywood gaanHoud je camera maar in de hand voor foto's in het breezer en guido topic.
Why nut?quote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Tijgertje. het volgende:
topic mag toch gewoonquote:Op zondag 13 december 2009 14:21 schreef Tijgertje. het volgende:
Ze vonden het raar dat ik gisteren de wedstrijd naar Steenwijk wou rijden. Wilde. Omdat het zo ver was en benzine is duur ofzo. ja nou en? Anders betaalt iemand anders het, en ik heb al een tijd neit gereden + ik vind rijden leuk. Oke.quote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef Renesite het volgende:
Doe mij maar de auto! Dat houdt je bezig
quote:Op zondag 13 december 2009 14:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik nietVolgens mij moeten we uitstappen en dan trein naar Rotterdam. Maar dan zien we je alsnog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |