Beetje jammer wel.quote:Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oeh!Dat lijkt me leuk. Maar is er ook een slaapplek
Hier.quote:Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dan als ik vragen mag?quote:Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 keer op 1 dag 7 uur in de trein gezeten. I'd rather kill myself!
Ook voor mensen onder de 18?quote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Tijgertje. het volgende:
Wat nou als we dan Rotterdam ingaan. Euh. Cockails drinken, kroeg, discotheek. Whatever.
En dan mijn huis gebruiken als slaapplek.
Ik heb plek voor 15 mensen.
Treinquote:Op zondag 13 december 2009 14:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dan als ik vragen mag?
Ik heb er werkelijk de pleuris aanquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vind ik dus echt niet erg
discotheek hoeft van mij nietquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Tijgertje. het volgende:
Wat nou als we dan Rotterdam ingaan. Euh. Cockails drinken, kroeg, discotheek. Whatever.
Vind ik toch wel een bazen idquote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Tijgertje. het volgende:
Lau gaan we naar snollywood?quote:Op zondag 13 december 2009 14:18 schreef Tijgertje. het volgende:
Regel jij Plums?quote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vind ik toch wel een bazen idSo count me in
Ideaal ook dat t op een zaterdag is![]()
Ben ik de enige Limburger op heul de meet?
trein!quote:
Limburg > Rotterdam is ook niet een toffe aansluitingquote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vind ik toch wel een bazen idSo count me in
Ideaal ook dat t op een zaterdag is![]()
Ben ik de enige Limburger op heul de meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |