In Zwolle reed ik 48 op de teller, is wel sloom, maar is ook flits, daar doe ik wel rustig, maar met 110 over een dijk, ik kan me voorstellen dat je je daar nie gemakkelijk bij voelt, bij bepaalde bestuurders. Gelukkig ken ik mijn auto redelijk goed (ik zeg niet dat ik supergoed kan rijden omdat rijervaring, voordat emn daar weer over gaat jankenquote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
10 onder het limiet? Echt, als je dat flikt
Undquote:
30, maar een dijkquote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat een ramp, je rijd 20 km/h te hard
Ik vind het persoonlijk niet prettig als ik de eerste keer bij iemand in de auto ga zitten, en ze dan al gelijk als een mongool gaan rijden, als idee van 'indruk maken'.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:30 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Bij mij klagen mensen altijd dat ik te hard door de bocht rijKan ze in principe ook geen ongelijk geven. Gooi en smijtwerk
Nee, ik zeg dat ik dat NIET doequote:Op zondag 13 december 2009 14:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, vorderen die auto en knijns achterin zetten
Over hoe we dit op gaan lossen?quote:
Dat is net ideaal want vet overzichtelijk enzoquote:
Dat gaat wel gebeuren denk ik. Anders zet je in de OP dat er een beperkte mogelijkheid is. Zet je in de OP de komers en daarmee slüss. Ofzo. En dan zeg ik dat hij een weekje open blijft en dan vergeet ik hem vervolgens te slotten. Is dat wat?quote:Op zondag 13 december 2009 14:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb geen zin om iedereen te PM'en
Maar om het een openbare meet te maken is ook weer kut.
Dan heb ik straks half fok in mn woonkamer staan.
msnquote:Op zondag 13 december 2009 14:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Amerikaanse boten gaan sowieso toch alleen rechtdoor?quote:Op zondag 13 december 2009 14:30 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Bij mij klagen mensen altijd dat ik te hard door de bocht rijKan ze in principe ook geen ongelijk geven. Gooi en smijtwerk
Bomen aan de zijkant, andere zijkant een bosquote:Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is net ideaal want vet overzichtelijk enzo
Iedereen noteert t gewoon en dan remind je mensen de week ervoor ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 14:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik denk dan toch PMquote:Op zondag 13 december 2009 14:31 schreef Tijgertje. het volgende:
Je moet ook geen chicken gaan spelen met bomen, die schuiven nietquote:Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bomen aan de zijkant, andere zijkant een bos
OH NEE JE RIJDT PRECIES GOED KLOOTZAK STERFquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:33 schreef Renesite het volgende:
ik zit altijd wel scheldend in de auto als mensen voor mij rijden die PRECIES de toegestane snelheid of IETS langzamer. Of fietsers die er snel voor schietenOf mensen die denken dat ze 5 meter NAAST het zebrapad ook mogen overlopen of zo.
Zwolle ringweg is 100kmph... Maar leeg irritant hoorquote:Op zondag 13 december 2009 14:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
In Zwolle reed ik 48 op de teller, is wel sloom, maar is ook flits, daar doe ik wel rustig, maar met 110 over een dijk, ik kan me voorstellen dat je je daar nie gemakkelijk bij voelt, bij bepaalde bestuurders. Gelukkig ken ik mijn auto redelijk goed (ik zeg niet dat ik supergoed kan rijden omdat rijervaring, voordat emn daar weer over gaat janken), en voelden ze zich prima op hun gemak
Ja inderdaad, STERF. Men wijkt naar beneden af ipv. omhoog, da's irritant.quote:Op zondag 13 december 2009 14:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH NEE JE RIJDT PRECIES GOED KLOOTZAK STERF
Bij ons heb je zo'n dijk met drempels waar je 60 mag. Ik ken die dijk uit m'n kop en rij altijd 100quote:
Ja, is goed.quote:Op zondag 13 december 2009 14:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat gaat wel gebeuren denk ik. Anders zet je in de OP dat er een beperkte mogelijkheid is. Zet je in de OP de komers en daarmee slüss. Ofzo. En dan zeg ik dat hij een weekje open blijft en dan vergeet ik hem vervolgens te slotten. Is dat wat?
quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja inderdaad, STERF. Men wijkt naar beneden af ipv. omhoog, da's irritant.
Ik heb gisteren een Skoda Octavia eruit getrokken met 2 teamgenoten in de autoquote:Op zondag 13 december 2009 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als er andere mensen bij mij in de auto zitten rij ik gewoo niet harder dan de maximumsnelheid. punt. klaar. En nog veiliger dan dat ik normaal rij.
Kan bestquote:Op zondag 13 december 2009 14:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]Jij moet echt nooit hier in de straat rijden, volgens mij krijg je dan veel boetes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |