Nee.quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij komt morgen dus ook in Groningen!
Gaat uw gangquote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
True. Goed punt.
Mag ik een topic openen Nijn?
Als ik me dan smiddags al binnen verstopquote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je kunt er wel 's middags een hapje eten
op de wcquote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als ik me dan smiddags al binnen verstop![]()
![]()
Bij mij zeiken ze alleen dat ik te veel rem, en dat ik moet uitrollenquote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. En het ging ook prima, ze vinden mijn rijstijl asociaal, maar wel tof
Ik hou van foute tenten met stappenquote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Pinkerton het volgende:
Als ik het goed begrijp komt er een "foute meet"?
Eigenlijk moeten we naar zo'n 80's feest gaan, dat is foutquote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik hou van foute tenten met stappen
Hopelijk de rest ook![]()
Echt weer Nederlandquote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef nijnja het volgende:
OHNEE LAU. MAG NIET . WANT HIJ IS BESLOTEN EN FOK! MOET OPEN ZIJN!
PM de personen maar, anders krijg je ook allemaal klagers.
Bij mij weten ze wat ze wel en niet moeten doen. Ik reed 110 over de dijk (Zwolle /Deventer). Ik heb ze gezegd dat als ze het neit fijn vinden het moeten zeggen, maar dat ik niet overal 10 km onder de limiet ga zitten ofzoquote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij mij zeiken ze alleen dat ik te veel rem, en dat ik moet uitrollen
boeiend.....................quote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef nijnja het volgende:
Nijn, ben je boos op me?quote:Op zondag 13 december 2009 14:27 schreef nijnja het volgende:
Hier ij het mecc op dance classics XL komen Vengaboys en Bony Mquote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we naar zo'n 80's feest gaan, dat is fout
Waarom zou ik boos zijnquote:
10 onder het limiet? Echt, als je dat fliktquote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bij mij weten ze wat ze wel en niet moeten doen. Ik reed 110 over de dijk (Zwolle /Deventer). Ik heb ze gezegd dat als ze het neit fijn vinden het moeten zeggen, maar dat ik niet overal 10 km onder de limiet ga zitten ofzo
quote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
boeiend.....................
echt
Wat een ramp, je rijd 20 km/h te hardquote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bij mij weten ze wat ze wel en niet moeten doen. Ik reed 110 over de dijk (Zwolle /Deventer). Ik heb ze gezegd dat als ze het neit fijn vinden het moeten zeggen, maar dat ik niet overal 10 km onder de limiet ga zitten ofzo
Bij mij klagen mensen altijd dat ik te hard door de bocht rijquote:Op zondag 13 december 2009 14:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Uhu, vorderen die auto en knijns achterin zettenquote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
10 onder het limiet? Echt, als je dat flikt
wat ?quote:
Met sommige auto's moet dat ook gewoon.quote:Op zondag 13 december 2009 14:30 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Bij mij klagen mensen altijd dat ik te hard door de bocht rijKan ze in principe ook geen ongelijk geven. Gooi en smijtwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |