Yaaay ik ben niet meer alleen hierquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 04:18 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Yaaay ik ben niet meer alleen hier
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:00 schreef Rbhp het volgende:
Stuur je een mooie bos rozen naar je vriendin voor haar verjaardag, zegt ze dat ze niet blij is met de kleur van het plastic/papier eromheen.
FMLquote:Op woensdag 9 december 2009 08:00 schreef Rbhp het volgende:
Stuur je een mooie bos rozen naar je vriendin voor haar verjaardag, zegt ze dat ze niet blij is met de kleur van het plastic/papier eromheen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:00 schreef Rbhp het volgende:
Ja, wat een tuthola he. Zucht, ze is volgens mij na 4 jaar een beetje aan het twijfelen, en we hebben net een huis gekocht...quote:
Laten inslapen, was zo dement als het maar kan. Stond alsmaar tegen de muur aan en ging piepen omdat hij verdwaald was in het gordijnquote:
Had ik eergister ook. Bleek griepje te zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:46 schreef fs180 het volgende:
Voel me enorm brak vandaag, alsof ik een kater heb.
wat een zeikwijfquote:Op woensdag 9 december 2009 08:00 schreef Rbhp het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Ja, wat een tuthola he. Zucht, ze is volgens mij na 4 jaar een beetje aan het twijfelen, en we hebben net een huis gekocht...
oeh, 100% eensch!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:14 schreef W1ckeDxt het volgende:
Meiden die heel erg twijfelen over een relatie en what not, en dan toch met de vriend zijn en: "I LOVE YOU FOREVER, NEVER WANNA LEAVE YOU CRAP" uit roepen.
"Kusje" op een rotonde willen schrijven en maar tot "KUSJ" komen omdat er politie aan komtquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
door de politie aan de kant worden gezet op klaar lichte dag..
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:17 schreef verleiding het volgende:
Die kerel die in de woonkamer aan het schilderen is. Hij zingt keihard, schreeuwt hard, ramt continu op de ramen en deuren, maakt wolvengeluiden en laat heel harde boeren. Daar begon hij om 9 uur mee, en hij is er nu nog mee bezig.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:56 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Wat mij niet blijk maakt, dat ik die stomme enquete heb ingevuld.shit verkeerd GequoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |