Yaaay ik ben niet meer alleen hierquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 04:18 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Yaaay ik ben niet meer alleen hier
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:00 schreef Rbhp het volgende:
Stuur je een mooie bos rozen naar je vriendin voor haar verjaardag, zegt ze dat ze niet blij is met de kleur van het plastic/papier eromheen.
FMLquote:Op woensdag 9 december 2009 08:00 schreef Rbhp het volgende:
Stuur je een mooie bos rozen naar je vriendin voor haar verjaardag, zegt ze dat ze niet blij is met de kleur van het plastic/papier eromheen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:00 schreef Rbhp het volgende:
Ja, wat een tuthola he. Zucht, ze is volgens mij na 4 jaar een beetje aan het twijfelen, en we hebben net een huis gekocht...quote:
Laten inslapen, was zo dement als het maar kan. Stond alsmaar tegen de muur aan en ging piepen omdat hij verdwaald was in het gordijnquote:
Had ik eergister ook. Bleek griepje te zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:46 schreef fs180 het volgende:
Voel me enorm brak vandaag, alsof ik een kater heb.
wat een zeikwijfquote:Op woensdag 9 december 2009 08:00 schreef Rbhp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |