Mischien vinden ze jou niet intresant genoegquote:Op woensdag 2 december 2009 17:37 schreef Plums het volgende:
Dat sommige mensen maar niet terug smsen
Zijn al je 400 posts per dag zo kwalitatief geruststellend?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Mischien vinden ze jou niet intresant genoeg![]()
Hahaha nee die andere zijn van pure kwaliteitquote:Op woensdag 2 december 2009 17:39 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zijn al je 400 posts per dag zo kwalitatief geruststellend?
Vinden ze wel hoor, maak je maar niet drukquote:Op woensdag 2 december 2009 17:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Mischien vinden ze jou niet intresant genoeg![]()
Dat sommige mensen geen sms doen waarop ik kan terug smsenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:37 schreef Plums het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Nero22 het volgende:
KUT!
Vriendin had sms gestuurd dat ze om 2 uur op zou halen van school om wat te gaan doen (zij is normaal om 4 uur klaar en dan heb ik geen tijd meer). Is net mijn mobiel leeg... Ik zie nu haar sms! Godver.
Schat, ben jij dat?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:37 schreef Plums het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 december 2009 02:56 schreef BorlandFreak het volgende:
Dat ik nog een examen frans te leren heb tegen maandag én dat mijn vriendin zeurt dat ik zondagavond toch nog moet komen.. weer halfuur op die kut bus en dan nog es halfuur terug sjonge jonge
De hele situatiequote:Wat maakt jou niet blij vandaag?
Ik weet anders wel een manier om de stoom weer op gang te krijgenquote:
Heb ik gedaan, was te lui.quote:
Wat mij niet blijk maakt, dat ik die stomme enquete heb ingevuld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |