Die veren?quote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die slierten zijn er nu met verzoek van mij gelukkig uit
Dat zeg je verkeerd, jij hebt geen geduld.quote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij weet nog steeds niet dat je bij de 300ste post een nieuw topic moet maken!
Inversteren in een echte boom die minder dan een maand blijft staan om vervolgens aan de weg te zetten voor de houtsnippers?quote:Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet je gewoon iets meer investeren, dan kun je een naaldvaste boom betalen.
Die van ons heeft geen enkel naaldje gelaten, zelfs niet met die katten.
Ja. Ik wil jou meeten ja.quote:
Nee hoor, bij goede verzorging vallen echte bomen ook vrijwel niet uit.quote:Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Lekker al die naalden door je huis.![]()
So whatquote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Inversteren in een echte boom die minder dan een maand blijft staan om vervolgens aan de weg te zetten voor de houtsnippers?
Niet echt. Lekker. Geur uit een potje! Net zoiets als astronauten voedsel: het ziet er niet uit en dient er naar te smaken.quote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Pwnd![]()
http://www.fragrantica.co(...)stmas-Tree-2240.html
Als je voor de helft , dezelfde kwaliteit kan krijgen ben je gewoon domquote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
So what! Dat is net zoiets als voor een etentje 60 euro per persoon te gaan betalen omdat het kerst is, terwijl het normaal hoogstens de helft kost.
dat zijn z'n voelsprieten!quote:
Ja, dan moet je wel uit eten gaan op 12 december of 12 januari, in plaats van met de kerstdagen.quote:Op zondag 13 december 2009 13:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Als je voor de helft , dezelfde kwaliteit kan krijgen ben je gewoon dom
Het zijn geen honderden euros, dus ik snap niet wat het probleem isquote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:48 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Inversteren in een echte boom die minder dan een maand blijft staan om vervolgens aan de weg te zetten voor de houtsnippers?
Ik heb bij het tuincentrum zo'n spuitbus gehaald met dennengeurquote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Pwnd![]()
http://www.fragrantica.co(...)stmas-Tree-2240.html
Dan is het een kwestie van overmachtquote:Op zondag 13 december 2009 13:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dan moet je wel uit eten gaan op 12 december of 12 januari, in plaats van met de kerstdagen.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat zijn z'n voelsprieten!
quote:Op zondag 13 december 2009 13:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb bij het tuincentrum zo'n spuitbus gehaald met dennengeur
boom hier was 20 euroquote:Op zondag 13 december 2009 13:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het zijn geen honderden euros, dus ik snap niet wat het probleem is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |