satge.quote:
Ook nog iets paarsquote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, paarse ballen sliertjes slingers en witte cum - sneeuw spray uit een busje. Ik weet.
Ook bij teunland weg?quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
boom hier was 20 euro![]()
is 2 meter hoog
Die van ons was 15 euro en is naaldvastquote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
boom hier was 20 euro![]()
is 2 meter hoog
...?quote:
praxis gekquote:
Dan is een neppe boom een redelijk plausibele concessie.quote:Op zondag 13 december 2009 13:53 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou ook wel een echte willen maar ik ben een beetje allergisch voor die naalden. Krijg er uitslag van.
Ja dat is waar natuurlijk. Nouja ik ga er vandoor, tot morgenquote:Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Valt mee. Ik moet van achterin mijn gebouw naar de straat lopen, da's net zo ver als van jouw ingang (bij dat MI cafe of zo) naar de selexyz. Je kan binnendoor. Ingang MI cafe gebouw links en dan vrijwel meteen weer rechts, onder een gebouw door.
Morgequote:Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is waar natuurlijk. Nouja ik ga er vandoor, tot morgen!
Want dit is jouw topic...quote:
Dat is al goede rede 2 van jouw kantquote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:53 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou ook wel een echte willen maar ik ben een beetje allergisch voor die naalden. Krijg er uitslag van.
Ohquote:Op zondag 13 december 2009 13:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die van ons was 15 euro en is naaldvast
Dusssquote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Tijgertje. het volgende:
Shit. De Nijmegen meet valt samen met de week dat mn ouders op vakantie zijn.
Meet verplaatst naar het huis van lau.quote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Tijgertje. het volgende:
Wij welquote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ohheb geen idee wat die prijzen zijn.
nooit een eckte eckte gekocht.
nice!quote:Op zondag 13 december 2009 13:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die van ons was 15 euro en is naaldvast
Jawel.quote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik sta toch niet op je pik of zo?
Chaggooooooooooooooooooooquote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef nijnja het volgende:
Oh fiets, ik ben trouwens weer in een pisbui, dus let goed op of je me nog een keer kan noten! Zodadelijk verlies ik mn sokken weer denk.
Dus ik mag gewoon een neppe!quote:Op zondag 13 december 2009 13:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is al goede rede 2 van jouw kant
Dan gaan we bij jou thuis meeten!quote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Tijgertje. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |